John Fenn, 2018 m. birželio 23d.
Sveiki,
Praeitą savaitę dalinausi
apie tai, kad Paulius pasakė korintiečiams, kad jų prietarai prieš jų pačių
namų surinkimo narius atvėrė duris ligoms ir silpnumui, ir kai kurie dėl net
mirė. Jie padarė tai sau patys , taip kaip Epafroditas, kuris nualino save
dirbdamas vos ne ik mirties. Mes kartais atidarome tas duris nemylėdami arba
patirdami stresus, bet kada gi mes galime tikėtis, kad Dievas išgydys mus?
Vardas kuris gydo...
Ar galite parodyti evangelijose ar Apd specifinį išgydymą
akimirksniu, kurio atveju asmuo sąmoningai žinojo, kad jis pats sau sukėlė ta
būklę? Kitais žodžiais ar paminėtuose
išgydymo atvejuose evangelijose, Jėzus išgydė žmogų, kuris žinodamas sukėlė
tą medicininę būklę savo kūne? Atsakymas-ne.
Mt15:30-31 paminėtas sužeistas žmogus, kuris buvo išgydytas. Sužalojimas buvo
nelaimingo atsitikimo priežastis- jis pats savęs nesužalojo.
Apsvarstykime: moteris
su kraujoplūdžiu nieko nepadarė, kad jį susirgtų. Ar aklasis Bartimiejus , ar
žmogus gimęs aklas pats padarė save aklu?
Ne. Ar nors vienas kurčiųjų, raupsuotųjų, negalinčių kalbėti, ruošų,
arba moteris sulenkta ligos dvasios - ar jie suprasdami padarė kažką, kas
sukėlė tokią jų negalią? Ne. Ar Malkus, kuriam Petras nukirto kalaviju ausį, ir kurią Jėzus vėl jam pridėjo
ir išgydė, prašė Petro tai padaryti? Ne.
Ar Jairo dukrelė, kuri
mirė nuo karštinės, arba pagonė moteris, kurios duktė buvo varginam demono, arba Petro uošvė sąmoningai padarė
kažką, kas sukėlė jiems karštines ir negalavimus, kuriuos Jėzus išgydė arba
prikėlė juos iš mirties? Ne. Nėra net
užuominos apie tai, kad nors vienas asmuo paminėtas evangelijose, kuriuos Jėzus
išgydė, padarė tai sau pats. Taip pat ir vyras, kurį Paulius prikėlė iš
mirties, po to, kai jis iškrito pro langą, tai buvo nelaimingas atsitikimas,
bet jis ne pats sąmoningai iškrito pro tą langą. Dorkatė susirgo karštine ir
mirė. Petras prikėlė ją iš mirties. Argi ji pati save susargdino? Ne.
Taigi kodėl mes valgome
tiek, kad prisiauginame papildomo svorio, kas sukelia raiščių, širdies/plaučių
problemas ir dar kitas, o po to
meldžiamės dieviško išgydymo? Kodėl mes valgome fabrikatus, kuriuose
trūksta maistingų medžiagų ir sąmoningai
sukeliame būklę, kai organizmui ima trūkti vitaminų ir mineralų ir tada
susergame, ar mes galima tikėtis tokiu atveju dieviško išgydymo?
Kodėl žmonės rūko, žinodami,
kad rūkymas gali sukelti plaučių vėžį ir
kitus negalavimus, ar tikslingai keliame kažką, kai žinome, kad negalime tai
daryti, arba dirbame iki išsekimo ir/arba tai sukelia kitas sveikatos problemas
mūsų kūne (mano atveju galvos svaigimas ir širdies prieširdžių virpėjimas),
arba nešiojamės rūpesčius ir baimę, nors žinome, kad turime numesti tas naštas
ant Viešpaties, o po to tikimės, kad Viešpats mus akimirksniu išgydys? Jei
evangelijose ir Apd išgydymas akimirksniu buvo tik tiems, kurie susirgo ne dėl
savo kaltės, kodėl mes tikimės, kad Jis akimirksniu išgydys mus, kai mes
sąmoningai padarėme tai sau patys?
Mūsų kūnai yra iš žemės
ir mes turime atsakomybę prižiūrėti viską žemėje, pradedant mūsų laiku,
baigiant mūsų kūnais. Mes esame atsakingi. Tai paprasta. Nuodėmės prieš kūną
pasireiškia kūne, kaip sakė Paulius. Kokią infrastruktūrą mes turime sukurti,
kad pakeistume savo gyvenimą ir tai apima mūsų sveikatą, maitinimąsi,
vaikščiojimą meilėje kitų artimų mokinių atžvilgiu?
Pusiausvyra tarp tikėjimo ir išgydymo, sveikos nuovokos bei širdies teisimo
Paulius pasakė
Timotiejui savo pirmame laiške (5:23): „
Negerk gryno vandens, bet naudok šiek tiek vyno dėl skrandžio dažnų
negalavimų.“ Ar „oinos“(vynas) būtų fermentuotas, ar tik sultys tai šiuo atveju
nesvarbu - Paulius liepė Timotiejui naudoti jį
kaip vaistą skrandžiui. Praeitą
savaitę aš dalinausi apie tai, kaip Paulius pažymėjo, kad Epafras nualino save
dirbdamas vos ne iki mirties, todėl jam reikia atsistatyti.
Skirk laiko poilsiui ir
gerk šiek tiek vyno dėl skrandžio, - tai praktiški patarimai. Paulius, žmogus,
kuris apakino burtininką Elimą, kuris jam priešinosi, Paulius, kuris prikėlė žmogų iš numirusių, kas tas iškrito
pro langą ir mirė, žmogus per kurio rankas Dievas darė didelius stebuklus, kai
skepetėlės kurios lietė jo kūną būdavo uždedamos ant ligonių - tas pats žmogus
liepė savo draugui vartoti šiek tiek vaistų, ilsėtis ir atsigauti.
Pavyzdžiai
Kai mūsų vaikai buvo
maži ir jiems pakildavo temperatūra, ar jie peršaldavo, mes dėdavome ant jų
rankas, bet jei jiems nebūdavo geriau, netrukus ne daugiau kaip per 24val., mes
pakviesdavome jiems gydytoją. Jūs negalite leisti, kad nekaltas vaikas kentėtų
tik todėl, kad jūs “stovite tikėjime“ – jūs turite daryti tai, kas yra teisu,
nes jūs esate ant žemės ir visų pirma natūralūs dalykai. O po to dvasiniai.
Žmonės nepaiso sveiko
proto ir tada stebisi, kur yra Dievas. Jie viską daro neteisingai natūraliai. O
po to šaukiasi stebuklo. Jie gyvena lyg amerikietiškų kalnelių atrakcionų
parke, kyla tai aukštyn tai žemyn. Patiria stebuklus, po to vėl žemyn, po to
vėl aukštyn - ir vėl stebuklas užuot gyvenę nuolatiniame aprūpinime darydami
tai, kas yra teisinga natūraliai ir naudodami sveiką nuovoką.
Tai panašu į atvejį su
ponia, apie kurią aš jau rašiau. Ji išrašinėdavo čekius vietiniams pardavėjams,
žinodama, kad neturi sąskaitoje pinigų. Tada ji atėjo pas mane, pas savo
pastorių, kad pasimelsčiau, kad jos vyrui būtų suteiktos aukštesnės pareigos
darbe, kad bankai nereikalautų kai kurių mokesčių, taip pat parduotuvės leistų
jai pasirašinėti daugiau čekių - bet jei Dievas atsakytų į tokią maldą tai
reikštų, kad Jis anuliavo jos nuodėmę, ar net tapo jos partneriu toje
nuodėmėje.
Jo sprendimas buvo toks,
kad aš padėčiau jai susitvarkyti
biudžetą, ir laikytis disciplinos, kad ji darytų tai, kas teisinga natūraliai
sukurtų infrastruktūrą savo gyvenime per kurią Dievas galėtų plaukti. Tai
nebuvo labai elegantiška, tai buvo sunku, sunku kūnui, bet „normalu“. Tai buvo
dieviškas atsakymas, dieviškas „prisilietimas“ kurio jai reikėjo.
Tai kodėl Paulius...
Pakartotinai išvardina
sąrašą kvalifikacijų, kurių reikia lyderiams, kad jie būtų moraliai teisingi,
stabilūs gyvenime, stabilūs šeimoje. Jie turi infrastruktūrą sukūrę Dievui, kad
Dievas juos palaimintų natūraliai. Jis yra dvasinėje srityje, o me s gyvename
natūralioje. Dievas yra teisus ir
sąžiningas ir Jis gali plaukti tik tokiu būdu-taigi jei mūsų gyvenimai
neatitinka jo vientisumo, tuomet mes surišame Jam rankas.
Šioje serijoje aš
dalinuosi savo patyrimu ir pokalbiais su tėvu apie tai, kodėl man svaigsta
galva. Jo sprendimas nebuvo dramatiškas
prisilietimas, bet Jis nukreipė mane geriau tvarkyti savo laiką ir energiją. Jo
sprendimas buvo labai kasdieniški ir praktiški žingsniai - tai reiškė kiekvieną
savaitę skirti vieną dieną tik poilsiui, ir tai buvo dieviškas prisilietimas.
Antgamtiškumas dažnai
slepiasi praktiškuose dalykuose. Tai daro jį akivaizdžiai paprastu ir
kasdienišku, netgi nuobodžiu. Mes nenorime būti kaip Naamanas , kuriam
išdidumas vos nesutrukdė priimti išgydymą 7 kartus paneriant į Jordano
vandenis. Stebuklas neatėjo tokiu būdu, kaip jis tikėjosi, taigi jis iš pradžių
atmetė Dievo sprendimą. Nebūkime tokie kaip jis.
Labi dažnai tai tik
paprastas paklusnumo aktas prisiimti atsakomybę už mūsų gyvenimą, ir tai
antgamtiška, ko Dievas iš mūsų reikalauja. Dievas nereikalauja antgamtiško
akto. Tai nėra šlovinga nei neateina su šiurpuliukais. Taip kaip ir Jėzus,
kuris susodino žmones tvarkingomis grupėmis, Tėvas plaukia per praktiškus
dalykus, ir mes turime palengvinti Jo plaukimą mūsų tarpe.
Aš viliuosi, kad ši
serija suteikė jums maisto pamąstymui....kitą savaitę -nauja tema, iki tada,
visus laiminu,
John Fenn
www.churchwithoutwallsinternational.org
ir rašykite man e-laiškus:
cwowi@aol.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.