Questions I get Asked, “Is Consensual Sex OK
Gaunu daug el. laiškų įvairiomis temomis, tačiau yra klausimų, kurie, atrodo, yra dažnesni nei kiti. Taigi per kelias ateinančias savaites imsiuosi kelių dažniausiai užduodamų klausimų ir čia atsakysiu į juos. Kai baigsiu, sukursime naują antraštę savo svetainėje, kurioje bus pateikti kai kurie klausimai /
atsakymai, kad tie, kurie lankosi mūsų svetainėje, galėtų lengvai skaityti ir (arba) pasidalinti su kitais. Šiandienos tema:
„Kuo blogas nesusituokusių suaugusiųjų seksas pagal
sutarimą?“
Pirmiausia kai kurios pagrindinės tiesos, randamos
Šventajame Rašte ir senovės Biblijos kultūroje. Pats pagrindinis seksualinių
santykių tikslas yra reprodukcija. Nesvarbu, į kokį kūrybos elementą žiūrime,
pradedant augalais, žuvimis, gyvūnų gyvūnais ir baigiant žmonėmis, pagrindinė
lyties priežastis yra dauginimasis. Todėl lytis yra vyras ir moteris, o ne
kitas derinys. Kadangi pagrindinis tikslas yra reprodukcija, viskas, kas seka,
remiasi tais vyro ir moters santykiais.
Remiantis ta tiesa yra aukštesnis žmonijos tikslas nei
žemesnės gyvūnų karalystės gyvybės formos. Seksualinė sąjunga yra sandoros su
kitu asmeniu patvirtinimas. Viešpats Dievas atvedė naujai sukurtą Ievą pas
Adomą, parodydamas žmonijai (aukščiausias ir geriausias atvejis), kai Viešpats
yra jų santuokos pagrindas. Nuo tada, kai Viešpats tai padarė, santuoka
susideda iš vyro ir moters duotų įžadų tarpusavyje ir su Dievu.
Remiantis tuo vyro ir moters santykiu, patvirtinančiu
sandorą tarpusavyje, susijungiant seksualiai, dauginimasis kyla iš tos sandoros. Kiekvieną kartą, kai
susituokusi pora santykiauja seksualiai, yra didelė laisvė, kurią galime pavadinti
„rekreaciniu seksualiniu užsiėmimu“, t.y. ne reprodukcijai, o vien todėl, kad
jie džiaugiasi vienas kitu toje sąjungoje. Sąvoką „rekreacinė“ vartoju ne tam,
kad būtų pagamintas kūdikis, bet išlieka tiesa, kad kaskart, kai vyras ir žmona
susitinka seksualiai, jie dar kartą patvirtina savo įžadus. Tai svarbu pažymėti
- susituokę seksualiniais santykiais patvirtina savo įžadus ir sandorą
tarpusavyje ir su Viešpačiu.
Be abejo, dėl to svetimavimas ir jo įvykdymas su kitu
asmeniu žlugdo santuoką: vienas iš sutuoktinių yra nutraukęs sandorą su savo sutuoktiniu,
kad patvirtintų sandorą seksualinės sąjungos su kitu asmeniu metu. Sandorai
reikia laisvos valios ir laikytis jos
sąlygų, kad ji egzistuotų. Kai vienas iš asmenų nutraukia sandorą, sudarydamas
sandorio aktą su kitu, jis panaikina ankstesnę sandorą - nors įžeistas
sutuoktinis tikrai gali atleisti, o pora gali įveikti šį pažeidimą.
Paulius apie tai užsimena I Korintiečiams 7: 3–5, kur
pataria praktikuoti reguliarius seksualinius santykius tarp susituokusių porų,
atidedanti tik trumpam pasninko ir maldos laikui, tada vėl sueiti kartu, kad
šėtonas nesugundytų nesusilaikymu“.
Šie elementai sudaro pamatą, todėl panagrinėkime juos
išsamiau; senovės sandoros.
Kodėl lytinė sąjunga yra fizinis įžadų ir sandoros
patvirtinimas širdyje?
Senovės sandorose ir kai kuriuose pasaulio kraštuose po
įžadų sandoros užantspauduojamos krauju, o po to - sandoros valgiu.
Iš 24, 7–11 matome, kad 74 Izraelio vadovai,
apšlakstyti krauju, eina į kalną valgyti
sandoros valgio su Dievu, kad patvirtintų Jo ir jų sandorą. Tekstas mums sako,
kad jie pakilo į kalną ir „po Jo kojomis buvo pagrindas ... aišku kaip dangus“
ir „... jie pamatė Dievą ir Jis neuždėjo ant jų rankos (kad juos sužeistų)“ ir
jie valgė ir gėrė “. Tai suvalgymas sandoros valgio, po įžadų ir kraujo praliejimo.
Štai kodėl šiandien vestuvėse turime įžadus, po kurių seka
valgymas - vestuvių priėmimas, - tai kaip ir senovės sandoros ir sandoros
valgis. Beveik visada yra sandoros valgis. Senoviniame žydų paprotyje vestuvių
šventės valgis tęsėsi 7 dienas, o nuotaka ir jaunikis patvirtindavo savo
santuoka privačiai be svečių, su svečiais lauke.
Bet kas būtų, jei ... būtų suabejota jos dorybe?
Pakartoto Įstatymo 22: 14–17 turime pavyzdį, kas nutiktų,
jei jaunikis apkaltintų savo naująją žmoną nebuvimu mergele. Mozės įstatymas
sako, kad jaunos moters tėvai atnešdavo vedybinę patalynę ir išklodavo paklodes
vyresniesiems, kad parodytų perplėštos
mergystės plėvės kraują ir lytinius skysčius, kad įrodytų savo nekaltybę
santuokoje.
Ar galėčiau prašyti žiedų?
Senovės sandorose sandoros vadovai, du, sudarantys sandorą,
suteikia vienas kitam brangiausią turtą. Pradžios 22: 1-18 Abraomas ruošiasi
aukoti brangiausią savo turtą - vienintelį savo ir Saros sūnų Izaoką. Paskutinę
sekundę, kai Viešpats mato, kad Abraomas pasiruošęs aukoti, Jis paruošia aukoti
pakaitalą. Bet Jis sako, kad dėl jo paklusnumo
bus palaimintas visos žemės tautos. Sandoros prasme, Abraomas prarado žemėje savo vienintelį sūnų,
Dievas, kaip sandoros galva danguje, tada pagal sandorą legaliai galėjo
paaukoti žemei savo vienintelį Sūnų -
dėl to visi buvome palaiminti.
Iki šios dienos mes vienas kitam dovanojame žiedus kaip
įžadų dalį, simbolius, kuriuos visi dabar turi. Be to, kai visas turtas tampa
bendra nuosavybe, dažniausiai nuotaka keičia ir savo vardą - dabar jie yra
viena.
Pakartotinis kraujas pralietas sandoroje
„Gyvenimas yra kraujyje ... tai kraujas, kuris atperka
sielą“. (3 Mozės 17: 11) Dėl šio supratimo beveik visada praliejamas kraujas.
Jei žmogus nori pralieti kraują, kad sudarytų sandorą, tai reiškia, kad tai yra
visą gyvenimą trunkanti sandora. Kraujo praliejimas sako, kad savo gyvenimu aš
gerbiu šią sandorą, savo gyvybės krauju sudarysiu šią sandorą ir ginsiu ją savo
gyvenimu ir būtimi.
Abraomui tai buvo apipjaustymas, sekso aktas buvo sandoros
aktas, o jo darinys, arba iš to išplaukia Kristaus ir surinkimo(bažnyčios)
sąjunga, jie dažnai apibūdinami kaip jaunikis ir Jo nuotaka, Vyras (Viešpats)
ir Jo žmona. Taigi seksas tarp sutuoktinių yra dvasinės sąjungos tarp Kristaus
ir surinkimo(bažnyčios), esančių viena Kristuje. Paulius apie tai užsiminė
Efeziečiams 5: 21-33, kur sako: „Tai didelė paslaptis, bet aš kalbu apie Kristų
ir surinkimą(bažnyčią)“.
Taigi Abraomas buvo apipjaustytas kaip sąjungos su Dievu
paveikslas mistiniu ir dvasiniu būdu, kad būtų viena. Kadangi šiandien esame
viena Kristuje, Jis mumyse ir mes Jame, Kristus mumyse - šlovės viltis - tai
yra sandoros su Abraomu apipjaustymo ženklo išsipildymas.
Todėl seksas tarp vedusio vyro ir moters yra fizinis
veiksmas, patvirtinantis, ir iš naujo įtvirtinantis ir atnaujinantis širdyje
vienas kitam duotas sandoros įžadus.
Neištikimybė - neištikimas tikintysis
Vėlgi, todėl, pavyzdžiui, Jokūbo 4: 1 sakoma: „Jūs
svetimautojai Ar nežinote, kad draugystė
su pasauliu yra priešiškumas prieš Dievą? “ Graikų kalba „draugystė“ yra žodis
„philia“, vartojamas geriausiems draugams. Graikų kalba „pasaulis“ yra
kosmosas; pasaulio sistema. Graikiškas žodis „priešiškumas“ yra „echthra“ ir
reiškia „priešiškumas, priešprieša, susvetimėjimas“.
Svetimavimas- reiškia , tapimas „geriausiais draugais“ su
kuo nors kitu nei jūsų sutuoktinis, prisitaikymas prie jų ir jų kelių, o tai
yra susvetimėjimas savo sutuoktinio
atžvilgiu.
Karaliaus Jokūbo versijoje neteisingai sakoma „svetimautojai
ir svetimautojos“, tačiau graikiškai čia tik moteriška giminė. Taigi Jokūbas
nurodo, kad Kristaus kūnas taip pat yra žmona, ištekėjusi už savo Vyro, tai
Kristus ir (surinkimas) bažnyčia, ir apkaltino juos svetimavimu, neištikimybe
Jam, sutelkiant savo dėmesį ir maldas įgyti materialinių gėrybių ir dėl
savanaudiškų ambicijų.
Štai kodėl Mt 12: 39, 16: 4 Jėzus pasakė, kad svetimaujanti
karta ieško ženklo - kaltinimas yra izraelitams, bėgantiems paskui kitus
dievus, užuot tikėjus tuo, kas yra prieš jų akis, ir likus ištikimiems
Viešpačiui.
Stengiuosi, kad tai būtų gana trumpai, ir tai yra apžvalga, atsakanti į klausimą; kuo blogas
sutartinis seksas tarp suaugusiųjų? Trumpas atsakymas: sekso aktas, - tai fizinis vyro ir moters širdyse
sudarytos sandoros, kuri patvirtinta
įžadais prieš Dievą ir žmones, ir įvykdytu jų seksualinio susivienijimo aktu patvirtinimas.
Tikiuosi, kad šis paaiškinimas buvo palaiminimas nors ir provokuojantis. Laiminu,
John Fenn
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.