John Fenn, 2013 m. liepos mėn. 27 d.,
Sveikinu
visus,
Ar
jūs girdėjote apie Teksaso pastorių, kuris skelbė, kad Šventoji
Dvasia pasakė, jog jei kas nors duos jam $52,
kad jis galėtų
įsigyti naujas geležtes jo
malūnsparniui, per 52 dienas arba 52 savaites turės parsiveržimą
savo transporto reikaluose? Man buvo iš tiesų įdomu, ar kai kurie
pastoriai pateks į dangų. Jei taip, ar pasiūlymas toks kaip šis
išlaikys dangaus patikrinimą?
Pirmi
dalykai pirmiausiai: ar krikščionis, kuris miršta iš karto eis į
dangų?
Sumaištis
dėl šito klausimo prasidėjo viduramžiais, kai kūdikių
mirštamumas buvo didelis ir tu jau buvai senas,
jei buvai 40
metų amžiaus.
Pinigų surinkimo schema skelbė,
kad tarp dangaus ir pragaro yra
tarpinė vieta, kur mirusieji laukia
išlaisvinimo ir, žinoma, paaukojimų, taigi tu galėjai melstis ir
taip galėjai padėti savo mylimam žmogui iš ten nukeliauti į
dangų.
Nors
tas mokymas galėjo atrodyti korumpuotas, tą patį principą naudoja
tarnautojai manipuliuoti žmonėmis ir šiandien, pavyzdžiui, kai
jiems sakoma duoti $52
naujoms geležtėms pastoriaus malūnsparniui, kad patirtų
parsilaužimą savo pačių transporto srityje.
Aš
galiu paminėti $100
nešimą ant platformos prie pamokslininko kojų, kad gautum
išgydymą, arba patirtum prasilaužimą finansų srityje.
Arba padėk tą medžiagos skiautę po savo pagalve ir melskis šia
malda 7 dienas, o 8-ą
dieną pasiųsk savo maldos poreikį su savo geriausiu paaukojimu…
Kai pamokslininkai daro tokius dalykus, mes galime suprasti, kodėl
žmonės sumišę.
Biblija
sako…Krikščionys eina į dangų iš karto
Paulius
palygina ir priešpastato žemę dangui, sakydamas, kad mes dejuojame
ir ilgimės būti aprengti iš aukštybių – ne tai, kad mes
norėtume mirti labiau nei gyventi „... aprengti savo namais, kurie
yra iš dangaus“ 2 Korintiečiams 5:1-10
Jis
palygina mūsų kūnus su palapinėms ir namais sakydamas „...jei
palapinė, kuri yra mūsų žemiški namai sugriaunama, mes turime
pastatą iš Dievo, ne rankomis statytus amžinus namus danguose“
(jūsų pašlovintas kūnas išliks per amžių amžius – amžinas
danguose)
Bet
jis kreipia savo skaitytojus į viltį, sakydamas: „Todėl
mes visada užtikrinti, žinodami, kad, kol gyvename namuose –
kūne, mes nesame su Viešpačiu,—
mes
gyvename tikėjimu, o ne regėjimu,— tačiau esame užtikrinti ir
norėtume
verčiau palikti kūną ir būti kartu su Viešpačiu‘‘
6-8 eilutės
(Ir
jei kas nors vis dar tiki, kad daugiau nėra nuodėmės, tik meilė
ir malonė be atskaitomybės, 10
eilutė sako: „Nes
mums visiems reikės stoti prieš Kristaus teismo krasę, kad
kiekvienas atsiimtų pagal tai, ką jis, gyvendamas kūne, darė –
gera ar bloga“)
Taigi,
tai rodo, kad krikščionis, kuris miršta, eina tiesiai į dangų,
bet kaip bus su tomis neatgailautomis nuodėmėmis?
Ach
tie žmonės buvo kūniški!
Jis
rašė krikščionims Korinte,
kad jie eis į dangų, kai mirs, bet ar jūs pastebėjote, kokie jie
buvo? Jie atrodo kaip dvasiniai milžinai, palyginus su mano
pateiktais pavyzdžiais apie greičio viršytoją, vyrą priklausomą
nuo pornografijos, moterį su apkartusia širdimi ir savižudę.
Tarp
šitų žmonių Korinte buvo vienas, kuris miegojo su savo pamote,
tikintieji (kurie susitikdavo namuose buvo pasidalinę, turtingieji
nenorėjo valgyti ir daryti Viešpaties vakarienės kartu su
neturtingais, žmonos suradusios savo laisvę Kristuje nenorėjo
tinkamai rengtis pagal vietinius papročius, tuo parodydamos
nepagarbą savo vyrams ir jų tikėjimui, du broliai sėdintys šalia
vienas kito bylinėjosi teisme užuot išsprendę tą reikalą
tarpusavyje, kaip dera subrendusiems krikščionims.
Bet
ne apie tai jis visų pirma rašo, pirmiausia jis rašo, kad
krikščionys, kurie miršta eina tiesiai pas Viešpatį, po to tik
rašo apie nuodėmes; rašo, kad kūniškumas tai gyventi taip, kaip
gyvena neatgimę žmonės, arba „grynai žmogiški“, kaip jis
išsireiškė.
„Aš,
broliai, negalėjau kalbėti jums kaip dvasiniams, bet kaip
kūniškiems, kaip kūdikiams Kristuje.
Maitinau
jus pienu, ne tvirtu maistu, kurio jūs negalėjote priimti. Net ir
dabar negalite,
nes
tebesate kūniški. Jeigu tarp jūsų pavydas, nesantaika ir
susiskaldymai, – argi nesate kūniški? Argi nesielgiate grynai
žmogiškai (taip kaip neatgimę žmonės)?“
Dvasinis
lojalumas ir priešiškumas
Čia
jis kalba apie žmones, kurie sakosi priklausą vienai ar kitai
dvasiniai stovyklai - aš esu Pauliaus arba Apolo – problema ne
tai, kad vienas tarnavimas patiko labiau už kitą, bet pavydas ir
priešiškumas tarpusavyje.
Bet
kas jei tie, kurie gyveno „grynai kaip neatgimę žmonės (su
pavydu ir priešiškumu vienas kitam) miršta dar nesubrendę
Kristuje?
Paulius
jiems sako: „Juk
niekas negali dėti kito pamato, kaip tik tą, kuris jau padėtas,
kuris yra Jėzus Kristus.
Jei
kas stato ant šio pamato iš aukso, sidabro, brangakmenių, medžio,
šieno ar šiaudų, –
kiekvieno
darbas išaiškės. Todėl, kad diena jį atskleis, nes tai bus
atskleista ugnimi ir ugnis ištirs, koks kieno darbas.
Jei
kieno statybos darbas išliks, tas gaus užmokestį.
O
kieno darbas sudegs, tas turės nuostolį, bet
jis pats bus išgelbėtas, tačiau kaip per ugnį“.
(1 Kor 3:11-15)
Taigi,
čia mes matome krikščionis, kurie miršta pastatę pastatą iš
kūniškumo ant Jėzaus pamato savo širdyse, jie bus išgelbėti,
bet kaip per ugnį – jų priešiškumas ir pavydas palygintas su
mediena, šienu ir šiaudais, tai neišsilaikys Viešpaties ugnyje.
Vėliau
jis kalba apie vaikščiojimą meilėje – aišku, kad dalykai
atlikti meilėje yra auksas, sidabras ir brangūs akmenys kurie
atsparūs ugniai.
Pagalvokime
apie tai kitu būdu
Taigi,
aš atsakiau į pagrindinį klausimą, kas nutinka krikščionims,
kurie miršta su neatgailauta nuodėme - jie eina į dangų – nors
kūno darbai bus sudeginti, bet jie patys bus išgelbėti. Taigi,
įsivaizduokite, kad tikintysis vis dar pripildytas pykčio,
nuoskaudų ir kartumo dėl praeities, bet jis myli Jėšua – jie
pateko į dangų, bet visi tie įsiskaudinimai ir neišgydytas
kartumas – nepateko į dangų. Kokia malonė, galiausiai patirti
laisvę!
Kokia meilė,
neįleisti šitų dalykų į Jo tobulą meilės ir taikos karalystę!
Dalykai, kurie kankino ar sukeldavo kančią kitiems bus neįleidžiami
į dangų - kokia malonė!
Taigi,
pagalvokite apie tą moterį, kuri nusižudė. Tie kurie nužudė
save pačius, nebuvo sveiko proto ir emocijų, nors žmogžudystė
yra nuodėmė, ji gali būti atleista (paklausk Mozės apie tai).
Emocinė trauma, kuri buvo priežastis, kad jie nemąstė teisingai
ir nutraukė savo gyvenimą bus Viešpaties sudeginta, bus leidžiama
įeiti dangun tik jų tyriausiai ir tobuliausiai būsenai – kokia
malonė ir meilė yra sudeginti tas šiukšles!
Paulius
nelaikė savęs „tobulu”
ar subrendusiu, taigi mes visi, kuomet mirsime, savo širdyse ir
protuose turėsime neišspręstų dalykų.
Bet viskas, kas ne iš Viešpaties bus maloningai sudeginta, kad mes
įeitume į dangų be tos naštos: kad įeitų tai, kas iš tiesų
esame Kristuje, be nuodėmių, rūpesčių ir baimės.
Aš
galvoju, kad didžiausias klausimas yra...
Kai
jau mes nustatėme, kad krikščionys su neatgailauta nuodėme eina
dangun, nors praranda viską išskyrus savo išgelbėjimą, arba
gauna atlyginimą, vis tiek mus verčia spėlioti dėl to
„krikščionio“, kuris miega ten kur pakliuvo, lanko barus, ar
gyvena taip, kaip pasaulis gyvena.
Jei
Kristus tikrai juose, kaip jie gali gyventi be regimo progreso savo
kelionėje su Viešpačiu?
Taigi,
privalome paklausti: Ar gali asmuo turėti išgyvenimų su Šentaja
Dvasia, bet būti neatgimęs? Ar gali asmuo sakyti, kad yra atgimęs,
netgi lankyti atgimusiųjų surinkimą, bet nevaikščioti su
Viešpačiu dėl to, kad iš tiesų jie iš viso nėra atgimę?
Žmonės
gali turėti tikrų patyrimų su Šventąja Dvasia, bet būti
neatgimę
Prisiminkime
Lidiją Apaštalų darbų 16:14.
Paulius ir jo grupė nuėjo, kur hebrajų moterys susitikdavo prie
upės Filipuose melstis, tikėdamiesi papasakoti joms apie Jėšua.
Mums pasakyta, kad Lidija buvo „Dievo
garbintoja” ir klausėsi Pauliaus.
Atkreipkite
dėmesį – ji buvo Dievo garbintoja, bet neatgimusi. Tada tekstas
sako: „Viešpats atvėrė jos širdį suprasti dalykus, kuriuos
kalbėjo Paulius“. Tik tada ji įtikėjo ir buvo pakrikštyta. Iki
tada ji garbino Izraelio Dievą, bet netikėjo Jėšua. Ar jūs
pažįstate žmonių, kurie garbina tą patį Dievą, mūsų Izraelio
Dievą, bet nėra atgimę? Lidija buvo viena iš tų žmonių, kol ji
sutiko Paulių.
Taip
pat Jėšua pasakė moteriai prie šulinio Jono 4:22,
kad ji nežinojo,
ką ji garbino – nors aišku, kad ji buvo dvasinė moteris, ir
būdama samariete, ji garbino vienintelį tikrąjį Dievą. Nors ji
nežinojo, kad ji garbina Tą, apie kurį kalbėjo Jėšua. Ar jūs
žinote, kad pasaulyje yra žmonių, kurie garbina tai, ką jie mano
esant Dievu, bet iš tiesų nežino, ką jie garbina. Akivaizdu, kad
yra.
Ar
jūs manote, kad yra žmonių surinkimo suoluose, kurie yra Dievo
garbintojai, netgi galbūt jie jaučia Šventąją Dvasią, gieda
giesmes, aukoja pinigus, bet neatveria Jam savo širdžių?
Prisiminkime
Judą
Judas
buvo vienas iš 12,
o tai reiškė, jis vaikščiojo komandoje su kitais, dėjo rankas
ant ligonių, apvalydavo raupsuotus. Jis buvo, kai sugrįžo 72,
kurie buvo pasiųsti ir
papasakojo, kad jie visi džiaugėsi, jog demonai paklūsta Jėšua
vardui. Luko 9:1-2,
10:1,17.
Judas
praleido tuos pačius
3½
metų su Jėšua ir kitais bei matė Jo stebuklus – nors jis atmetė
Viešpatį ir išdavė Jį.
Kai
aš bauvau ką tik atgimęs krikščionis, vieną savaitgalį šeimos
narys nuvyko į jaunimo iškylą, ir grįžo užsidegęs dėl Dievo.
Jis pasakė, kad jis nežinojo, kas įvyko su juo, bet kad jis patyrė
kažką, ko niekada anksčiau nepatyrė: ramybę, poilsį, džiaugsmą.
Bet tai „neliko”.
Nebuvo pasikeitimo. Jis aiškiai patyrė Šventosios Dvasios
prisilietimą.
Iki
šios dienos, maždaug po 40 metų, jis nepažįsta ir nevaikščioja
su Dievu. Jis neauklėjo savo vaikų taip, kad jie pažintų
Viešpatį, nelankė surinkimo, nors jis gerbia mane ir tai, ką aš
darau. Vieną savaitgalį kai jis buvo 14 metų, jis patyrė Šventąją
Dvasią, bet neatgimė.
Yra
Rašte ir kitų pavyzdžių apie žmones, kurie patyrė Viešpaties
ir Šventosios Dvasios prisilietimą, bet nebuvo pakeisti, ir
šiandien jų nėra. Kitą savaitę aš taip pat noriu rašyti apie
besitęsintį Viešpaties apvalymo procesą mūsų gyvenime, kuris
apvalo mus nuo nuodėmių, apie kurias mes net nežinome, ir kitų
problemų. Pasilikite su mumis.
Iki
kitos savaitės, laiminu visus!
Neužmirškite
rašyti man asmeninius e-laiškus šiuo adresu
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.