John Fenn, 2008 m. gegužės mėn. 24 d.,
Sveiki
visi,
Daug
žmonių, kurie rašo apie „regėtojo patepimą“, kalba
apie tai, kas dabar vyksta,
taigi ir aš nusprendžiau šiandien pasidalinti mintimis šia tema.
Pagrindinis mokymas yra toks, kad žmonės skatinami melstis
„regėtojo patepimo“, kuris jiems leistų matyti Dvasios
(dvasios) sferoje. Daugybė konferencijų reklamuoja, kad jeigu tu
ateisi į jų konferenciją, tu „įeisi į regėtojo patepimą,
kuris leis tau matyti naują dimensiją“, ir kaip vienas iš jų
išsireiškė, netgi pats gausi regėtojo patepimą. Taigi, kas gi
yra tas regėtojas?
Šiek
tiek Biblijos apibrėžimų
1
Samuelio 9:9 sako: „Nes tą, kurį šiandien vadina pranašu,
anksčiau vadino regėtoju“.
Čia
mes matome, kad pranašas ir regėtojas yra skirtingi pavadinimai tam
pačiam dalykui. Todėl jau pradžioje turiu paklausti: Ar gali kitas
žmogus suteikti tau pranašo pašaukimą? Ne. Dievas yra
vienintelis, kuris gali pašaukti žmogų būti pranašu/ regėtoju;
tu negali jo gauti susimokėdamas registracijos mokestį ir
dalyvaudamas konferencijoje, nesvarbu kiek yra suderintų
vartų ar
kokie nauji vėjai praūžia virš žmonių ar kokia ugnis krenta iš
dangaus. Dievas yra rezervavęs šią teisę Sau.
Bet
kodėl pranašai buvo (ir yra) kartais vadinami regėtojais? Atsakymą
galime rasti žiūrėdami į Samuelio tarnavimą. Iš tiesų, ta
eilutė, paminėta aukščiau: „kad pranašą anksčiau vadino
regėtoju“, yra apie Samuelį. Samuelis tarsi atstovavo jungtį
tarp
Izraelio praeities ir dabarties, kadangi jis buvo paskutinis
teisėjas, kuris valdė Izraelį ir atsitraukė į šalį, kad
prižiūrėtų pirmojo karaliaus Sauliaus atėjimą į valdžią.
Taigi, savo metu Samuelis buvo sąsaja tarp Izraelio praeities ir
ateities valdžių. Todėl jis yra pagrindinis pavyzdys visų
pranašų, kurie sekė vėlesniais Senojo Testamento laikais.
Kodėl
jis buvo vadinamas regėtoju? Todėl, kad regėtojas mato Dvasios
sferoje ir žmonėms pasakoja savo regėjimus, kurie dažnai yra
mokymas, numato ateitį (arba kas įvyks, jeigu dalykai nepasikeis)
arba teigia, ką Dvasia sako ar daro dabar. Tačiau regėtojo esmė
yra ta, kad tu matai Viešpatį ir Jo sferą, kaip tai vyko Samuelio
pašaukimo metu, kai jis dar buvo mažas berniukas.
Jūs
žinote tą istoriją. Samuelis, būdamas mažas užmiega ir vėliau
nubunda, pamanęs, jog jį šaukia Elis. Tai pasikartoja 3 kartus ir
Samuelis pabudęs vis eina pas Elį, kol Elis supranta, jog tai
Viešpats kalba Samueliui. Atkreipkite dėmesį, kas rašoma 1
Samuelio 3 skyriuje: „Viešpaties žodis buvo brangus tuo laiku ir
regėjimai buvo reti... Samuelis dar nepažino Viešpaties ir jam dar
nebuvo apreikštas Viešpaties žodis“ (1 Sam 3:1,7).
Tačiau
pažvelkime į 10 eilutę: „Viešpats atėjo, atsistojo ir pašaukė,
kaip pirma: „Samueli, Samueli!“. Tai Viešpats (Kristus) ateina
ir atsistoja Samuelio kambaryje, kviesdamas jį vardu. Biblijoje 1
ir 7 eilutėse „žodis“ rašomas iš mažosios raidės, nes
hebrajai nenaudodavo didžiųjų raidžių, taigi vertėjai vertė į
anglų kalbą atsižvelgdami į kontekstą. Leiskite man jums
pagelbėti, jog galėtumėte iki galo suprasti, kas tuomet įvyko ir
kas yra tas, kuris apsireiškė Samueliui: „Viešpaties Žodis buvo
brangus tuo laiku ir regėjimai buvo reti... Samuelis dar nepažino
Viešpaties ir jam dar nebuvo apreikštas Viešpaties Žodis...“
Ar
matote tai? Tai Viešpaties Žodis atėjęs atsistojo ir prabilo
Samuelio kambaryje. Štai 15 eilutėje rašoma: „Jis (Samuelis)
bijojo papasakoti Eliui tą regėjimą, o 21 eilutėje: „Viešpats
ir toliau pasirodydavo Šilojuje, kur apsireikšdavo Samueliui savo
Žodžiu“.
Viešpaties
Žodis
Kadangi
Samuelio gyvenimas yra pagrindas regėtojams/ pranašams dalyvauti
įkuriant Izraelio monarchiją, jo gyvenimas suformuoja pagrindą
ateities pranašams vėlesniais Senojo Testamento laikais ir netgi
šių dienų pranašams ir regėtojams. Tokiu būdu mums tampa aišku,
kad tai Viešpats jam pasirodė, kaip parašyta: „Viešpaties Žodis
atėjo“ arba „Viešpaties Žodis kalbėjo“,
tai
reiškia jog mūsų Viešpats pasirodė Senojo Testamento pranašams
lygiai tokiu pačiu būdu – kuomet matome, kad parašyta
„Viešpaties Žodis pasirodė“ -
tai
reiškia Jis pasirodė!
Jeigu
tu šito nesupranti, tuomet klaidingai manai, kad tuomet kai skaitome
„Viešpaties Žodis pasirodė“,
tai
galbūt reiškia, kad žmogus priėmė sakytinį žodį, arba
Šventoji Dvasia vedžiojo jų rašiklį, arba dar kokiu kitu būdu
buvo gautas „žodis“ Izraeliui.
Iš tiesų tai reiškia, jog Žodis pasirodė pranašui asmeniškai
ir ta didi malonė matyti Viešpatį ir Jo karalystę ir yra
priežastis, kodėl regėtojas yra vadinamas regėtoju.
Pavyzdžiui...
Žvilgtelėkime
akimirksniui į laiką po 40 metų, kuomet karaliavo Dovydas ir
gyveno pranašas Natanas. 2 Samuelio 7 skyriuje skaitome apie Dovydo
troškimą pastatyti Dievui namus, nes Jis tebegyvena palapinėje,
kurią pastatė Mozė, kai tuo metu Dovydas gyveno rūmuose. 4
eilutėj rašoma: „...tą pačią naktį Viešpaties Žodis atėjo
pas Nataną sakydamas...“
Vėl
gi, tai nereiškia, jog Natanas meldėsi ir Viešpats jam tiesiog
prabilo, kai jis jau jau beveik miegojo, kad Saliamonas, o ne Dovydas
statys šventyklą. Pažvelkime į 17 eilutę: „Visus šiuos
žodžius ir regėjimą Natanas persakė Dovydui“.
Ten
kur parašyta: „Viešpaties Žodis atėjo Natanui“,
reiškia,
kad Kristus atėjo ir pasirodė jam!
Laikas
ribotas, tačiau turiu pasidalinti...
Laiko
ir erdvės trūkumas neleidžia man smulkiai papasakoti apie
kiekvieną pranašą ir jo regėjimą, gautą iš Viešpaties, tačiau
jūs galite greitai perversti visas Senojo Testamento knygas, kur
minimi pranašų vardai, beveik kiekvienu atveju ten rašoma:
„Viešpaties Žodis pasirodė...“
arba
„Regėjime, kurį matė______, Viešpaties Žodis kalbėjo...“
Senojo
Testamento pranašai pažinojo Kristų kaip „Viešpaties Žodį“.
(Jeigu
apsilankysite mūsų internetinės svetainės pod cast skiltyje ir
pradėsite nuo Naujojo Testamento apžvalgos, aš pradedu Naujojo
Testamento kursą, kalbėdamas apie Viešpaties Žodį, pasirodžiusį
jiems).
Leiskite
jums duoti vieną pavyzdį apie Jeremiją. Jeremijo 1:2 rašoma: „Pas
kurį Viešpaties Žodis atėjo... dienomis... Viešpaties Žodis
atėjo pas mane sakydamas: Prieš sukurdamas tave įsčiose Aš
pažinau tave. Ir prieš tau gimstant, Aš pašventinau tave ir
paskyriau pranašu tautoms... Tada Viešpats ištiesė savo ranką,
ir palietęs mano lūpas, tarė man: Štai Aš įdėjau savo žodžius
į tavo lūpas...“
(2,4,9 eilutės). Dar kartą Viešpaties Žodis yra paties Kristaus
aplankymas.
Negaliu
atsispirti – Eik drauge su manimi...
Izaijo:
„Izaijo
regėjimas, kurį jis matė... Viešpaties Žodis, kurį matė
Izaijas Amoso sūnus..“ (1:1, 10; 2:1)
Ezekielio:
„Atsivėrė dangūs, ir aš mačiau Dievo regėjimus... Viešpaties
Žodis kalbėjo kunigui Ezechieliui... Viešpaties ranka buvo ant
manęs... Jis kalbėjo: „Žmogaus sūnau, stokis, Aš kalbėsiu su
tavimi...“ (1:1, 3; 2:1)
Ozėjo:
„Viešpaties
Žodis atėjo pas Ozėją... Viešpaties Žodžio pradžia Ozėjui,
Viešpats tarė Ozėjui...“ (1:1-2)
Joelio:
„Viešpaties
Žodis, kuris atėjo pas Joelį“ (1:1)
Amoso„Amoso,
avių ganytojo iš Tekojos, žodžiai, kuriuos jis matė apie
Izraelį... Taip sako Viešpats...“ (1:1-3)
Abdijo:
„Abdijo regėjimas. Taip sako Viešpats Dievas...“ (1 eil.)
Jonos:
„Viešpaties Žodis atėjo pas Joną... Viešpaties Žodis atėjo
antrą kartą“ (1:1; 3:1)
Michėjo:
„Viešpaties
Žodis, atėjęs Michėjui iš Morešeto... kurį jis matė“ (1:1;
3:1)
Nahumo:
„Sprendimas
apie Ninevę. Nahumo iš Elkošo regėjimo knyga...“ (1:1)
Habakuko:
„Regėjimas,
kurį matė pranašas Habakukas“ (1:1). (Jis taip pat apibūdina
Viešpatį 3 skyriaus 4 eilutėje, kad Jis spindi kaip saulė: „Iš
Jo rankų tvieskė šviesos spinduliai – Jo galybė“.
Iš esmės – tai pirmasis lazeris ir tai atskleidžia, kaip
Viešpats užrašė 10 įsakymų akmeninėse plokštėse „Dievo
pirštu“ (Išėjimo 31:18).
Sofonijo:
„Viešpaties
Žodis buvo atėjo pas Sofoniją...“ (1:1)
Agėjo:
„Viešpaties
Žodis atėjo pas pranašą Agėją kalbėdamas...“ (1:1)
Zacharijo:
„Viešpaties Žodis atėjo pas Zachariją sakydamas... <...>
Jis man parodė vyriausiąjį kunigą Jozuę, stovintį prie
Viešpaties angelo. Šėtonas stovėjo...“ (1:1, 3:1)
Danielius
taip pat matė Tėvą kaip „Amžinąjį“ ir Viešpatį kaip
„Žmogaus Sūnų“; Jis matė Gabrielių, o taip pat kitus
regėjimus.
Pagal
ankstesnį Biblinį apibrėžimą
Regėtojas
yra tas, kuris nuolatos, kaip turintis pašaukimą visam savo
gyvenimui, patiria Viešpaties ar angelų aplankymus, mato Dvasios
(dvasios) sferą bei priimą mokymą ir žodžius, skirtus žmonėms
ir tautoms.
Viešpats
Samueliui tapo žinomas, kaip Viešpaties Žodis, kuris jam buvo
apreikštas ir tas Žodis po to pasirodydavo ir kitiems pranašams.
Tą galime matyti versdami Senojo Testamento puslapius.
Prieš
Samuelį, Jis apreiškė save Abraomui kaip El Shaddai (Visagalis
Dievas) Pradžios 17:1, 22; Ir Jis bei 2 angelai vakarieniavo kartu
su juo (Pradžios 18). Taip pat Jis apsireiškė ir Izaokui su
Jokūbu, tačiau niekuomet kaip Viešpaties Žodis.
Senajame
Testamente Jis ateidavo iš amžinybės ir Dvasios sferos per vizijas
arba žmogaus pavidalu, kaip kad būdinga angelams (Pradžios 18
rašoma apie tokius aplankymus, kuriuos patyrė Abraomas), tačiau
tais laikais Jis niekuomet neturėjo nuolatos pasiliekančio žmogaus
kūno –
iki tol, kol buvo užmegztas mergelės Marijos įsčiose.
Štai
kodėl Jono Evangelija pradedama šiais nuostabiais žodžiais:
„Pradžioje buvo Žodis, tas Žodis buvo pas Dievą, ir Žodis buvo
Dievas. <...> ir Žodis tapo kūnu ir gyveno tarp mūsų.“
(1:1,14)
Būtent
tai sujaudino
Joną – tas pats Viešpats, kuris apsireiškė Abraomui kaip El
Shaddai, Mozei kaip Aš Esu, Jozuei kaip Viešpaties pulkų vadas
(Jozuės 5:13-15; 6:1-2) ir pranašams nuo Samuelio iki Malachijo
kaip Viešpaties Žodis – tas Žodis iš tikrųjų tapo kūnu ir
gyveno tarp jų.
Jis
atėjo iš amžinybės, kad įvairiais amžiais pasirodytų
pranašams per regėjimus ir aplankymus, tačiau vieną dieną Jis
apiplėšė Save ir iš Viešpaties Žodžio, esybe tapo tarnu ir
panašus į žmones gimdamas iš Marijos Betliejuje (Filipiečiams
2:5-8). Nenuostabu, jog pranašai kruopščiai tyrinėjo tą laiką,
kuomet Žodis taps kūnu ir sumokės kainą už pasaulio nuodėmes!
(1 Petro 1:9-12).
Jis
ir dabar yra Viešpaties Žodis
Dabar,
kai Jis gavo žmogaus kūną, Jis visada bus apibendrinimu ir visų
kalbėtų žodžių minėtiems Senojo Testamento žmonėms, visuma –
net kai Jis sugrįš, Jis vilkės kraujyje pamirkytą drabužį ir
„... Jo vardas – Dievo Žodis“ (Apreiškimas Jonui 19:13).
Jis
pasirodė Pauliui pakeliui į Damaską, Korinte, Jeruzalėje kai šis
buvo pagautas transo būsenoje, taip pat Jeruzalės kalėjime ir po
to (Apaštalų darbų 9; 18:9-10; 22:17; 23:11). Jis pasirodo ir
šiandien visame pasaulyje. Daugelis yra turėję dvasios pagavų ir
sapnų iš Viešpaties, juk dabar ne taip kaip Senojo Testamento
laikais, Dvasia yra išlieta ant kiekvieno kūno. Tačiau tos
realybės ar kartais paties Viešpaties pamatymas dar nepadaro mūsų
regėtojais.
Pastaba:
Kiekvienu Biblijoje aprašytu atveju, kai Viešpats apsireikšdavo
žmonėms, būtent Jis tai inicijuodavo, o ne žmogus.
Taigi,
mano draugai...
Todėl
nė viena konferencija jums negali pasiūlyti „regėtojo patepimo“.
Kiek pakvaišėlių būtų, jei žmogus galėtų perduoti galimybę
regėti Viešpatį ir Jo sferą kaip pašaukimą visam gyvenimui?
Kalbėti apie prekiavimą patepimu – oi!!
Mano
manymu, kai kurie painioja „dvasių atpažinimo“ dovaną su
regėtojo tarnavimu.
Bet
kokia vizija ar dvasinis regėjimas ar kai kas nors savo dvasioje
turi „žinojimą“ apie šėtono įsikišimą kokioje nors
situacijoje yra dvasių atpažinimo dovana. Vieną dieną žmogus
kalbėjo man mano biure, jog jis norėtų mane matyti savo tarnavimo
valdyboje ir apie visus savo planus. Staiga savo viduje aš išgirdau
Tėvą man sakant: „Tai meluojanti dvasia“. Aš atsisakiau
pasiūlymo ir išprašiau tą žmogų. Tai, ką jis pasakė, atrodė
pakankamai gerai, tačiau iš tiesų nebuvo teisinga, ir tuomet aš
išgirdau tuos žodžius.
Dvasių
skyrimas leidžia žmogui žinoti ar matyti dvasinę tikrovę ir
situacijos perspektyvą, kaip ir tada, kai Jėzus suvokė, kad Petro
pasiūlymas neiti ant kryžiaus iš tiesų buvo šėtono iniciatyva
(Mato 16:21-23), tačiau šis pamatymas veikia kai jo reikia ir po to
staiga palieka. Dauguma iš mūsų esame patyrę, kai tiesiog
žinojome, kad koks nors žmogus mums meluoja, ar netgi (pavyzdžiui,
tarnavimo metu), kad yra gydymo patepimas ar išlaisvinimo patepimas,
arba kad angelai, o galbūt pats Viešpats yra šalia – tai dvasių
skyrimas.
Tačiau
yra skirtumas tarp dovanos, kuri pasireiškia žmogaus gyvenime
kartkartėmis, kuomet yra poreikis ir visam gyvenimui skirtas
regėtojo pašaukimas, kuomet jis reguliariai mato Jėzų, angelus,
demonus ir dvasinę sferą.
Deja,
dauguma tų, kurie save laiko pranašais, šiandien yra tiesiog
žmonės, kurie turėjo daugiau patirties veikiant pranašystės
dovanai (bet jie nėra regėtojai). Tačiau tai jau kitas mokymas. Jį
galite rasti mūsų svetainėje.
Atsakomybė
Mane
nervina, kai žmonės šiandien kalbėdami apie regėtojo patepimą
nežino, apie ką iš tikrųjų kalba ir apie atsakomybę, kurios jie
siekia. Saliamonas matė Viešpatį du kartus, kaip aprašyta 1
Karalių 3:5 ir 9:2, tačiau po to, kai jis susitepė
stabmeldžiaudamas, 11 skyriaus 6 ir 9 eilutėse rašoma: „Saliamonas
darė pikta Viešpaties akyse ir nesekė iki galo Viešpačiu, kaip
jo tėvas Dovydas. Viešpats užsirūstino ant Saliamono, nes jis
nusigręžė nuo savo Viešpaties, Izraelio Dievo, kuris jam buvo
pasirodęs du kartus“.
Mano
paties pašaukimas
Dauguma
mane pažįstate jau ne vienerius metus ir žinote mano istoriją
(galite užsukti į mūsų internetinę svetainę ir atsisiųsti mano
elektroninę knygą „Pursuing the Seasons of God"(„Sekti
Dievo laikus“), kur detaliau aprašomi aplankymai ir mokymai,
kuriuos gavau). Tiems kurie manęs nepažįsta aš trumpai
papasakosiu, kaip Viešpats mane pašaukė būti regėtoju. Ne dėl
to, jog norėčiau apie save kalbėti, bet norėdamas palaikyti
balansą ir palyginimui, nes šiame mokyme yra tiek daug
klaidžiamokslio.
1980
metais, kai man buvo 22 m., Tėvas man prakalbėjo ir pašaukė mane
būti regėtoju.
Jis pasakė, jog mano pašaukimas yra „mokyti žmones išlaikant
balansą tarp Dievo Žodžio ir Šventosios Dvasios“. Visgi,
šešis metus nieko nevyko. Tačiau vienos dienos popietę, kuomet aš
kaip pastoriaus padėjėjas mūsų surinkime vedžiau „Išgydymo
mokyklą“, staiga pamačiau dideles liepsnas virš vieno žmogaus
galvos.
Jos buvo maždaug 6 coliai virš jų galvų, ir apie 18 colių
aukščio, tokios formos, kaip apversti drebulės ar medvilnės
medžio lapai, arba apversta Valentino dienos širdelė.
Aš
mačiau fizinę tikrovę ir tą liepsną Dvasioje, mano akys buvo
plačiai atmerktos ir aš kaip įprasta toliau tęsiau mokymą. Tai
buvo didelė liepsna, kurios liežuviai buvo pasklidę visur aplink
ir, kai aš tai pamačiau, aš staiga gavau pažinimo žodį apie
žmogų, virš kurio buvo liepsna. Per kelias savaites šių liepsnų
matymas tapo įprastu reiškiniu ir dažnai aš taip pat matydavau
šviesos stulpus virš žmonių.
Tų
metų balandžio mėnesį aš patyriau pirmąjį Viešpaties
aplankymą ir nuo to laiko Jis man yra pasirodęs daugybę kartų,
dažniausiai tam, kad kažko mane išmokytų ar kad praneštų apie
tai, kas įvyks Kristaus kūne ar pasaulyje, o pastaruoju metu ir
pakomentuotų dalykus, kurie vyksta šiuo metu Kristaus kūne ir
pamokytų, ar tai subalansuoti dalykai, ar ne. Vieną pirmųjų
aplankymų (1986 m.) Jis mane supažindino su „angelu sargu“,
kuris iki šios dienos atneša man žinią nuo Dievo Tėvo. Tiesą
sakant, kai aš tarnauju, dažniausiai pažinimo žodį apie žmones
aš gaunu tuomet, kai matau savo arba jų angelą ir dažniausiai jie
prabyla, sakydami: „Tėvas nori, jog jie žinotų...“
Vienas
pavyzdys. Prieš keletą metų mūsų namuose apsilankė pastoriaus
duktė ir kol mes kalbėjomės, aš staiga išvydau šalia jos
stovinti jos angelą. Jis pradėjo kalbėti: „Tėvas nori, jog ji
žinotų, kad ji nemirs jauna, kaip kad ji tiki...“ Jis ėmė
toliau man pasakoti, jog tai buvo jos didelė baimė ir apie kitus
dalykus. Aš perdaviau Tėvo žodžius būtent taip, kaip man buvo
pasakyta, daugumą netgi tuo pačiu metu, kol angelas juos kalbėjo
man ir ji patvirtino, jog tai tiesa. Kai ji buvo 5 metų, ėmė
galvoti, jog mirs jauna ir dėl to joje atsirado apatija renkantis
gyvenimo kelią, išsilavinimą, troškimą sutikti savo būsimą
vyrą ir t.t. Tą dieną ji buvo išlaisvinta.
Aš
esu mokytojas ir kito aplankymo metu Viešpats uždėjo ant manęs
rankas ir įšventino apaštalu (Jis pasakė) tam, kad išauginčiau
namų santykiais paremtų surinkimų (bažnyčių) tinklą, bet
labiausiai aš bijojau patirti nesėkmę kaip pranašas/ regėtojas.
Reguliarius Viešpaties ir angelų bei tos sferos matymas man yra
tokia didelė atsakomybė, kad jeigu (krisčiau) pasitraukčiau nuo
Viešpaties, būčiau teisiamas staiga ir patrauktas iš šio
gyvenimo, nes esu per daug matęs – Jeigu Jis supyko ant Saliamono,
nes buvo pasirodęs jam du kartus, o Saliamonas tai įvertino labai
menkai... Aš nenoriu nupiginti tos malonės, kurioje gyvenu, todėl
elgiuosi kaip, kad Paulius sakė - nesikliaunu savimi, jog
nenupulčiau.
Rašau
šiek tiek padrikai, tačiau dalinuosi tuo, kas yra mano širdyje.
Žaisti su „regėtojo patepimu“ yra pavojinga ir mano širdis
sielvartauja, kai matau suaugusiuosius, kurie elgiasi kaip vaikai,
radę naują žaislą ir nesuprantantys, kaip nerūpestingai elgiasi
su tuo, kas priklauso Tėvui. Ieškokite Tėvo iš meilės Jam ir
leiskite Jam padaryti likusį darbą.
Na,
metas baigti šią temą. Viliuosi, jog suteikiau aiškumo apie šį,
taip daug nagrinėjamą klausimą.
Palaiminimai,
Neužmirškite
rašyti man asmeninius e-laiškus šiuo adresu
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.