Trench Warfare With the Devil 1 / 4
Sveikinu visus,
Ar turime gyventi dvasiniuose apkasuose gynyboje, bijodami ką nors pasakyti ar padaryti, nepasakyti ar nepadaryti, kas atvertų duris velniui mūsų gyvenime?
Gal su velniu elgiamės kaip kaip su zvimbiančia muse, kaip su bėda, bet nekeliančia realios grėsmės nei mums, nei mūsų artimiesiems?
Kai darome viską, kad stovėtume, o padarę viską, stovime, ar stovime iš perspektyvos, kad jau laimėjome, ar apsirengiame tuos visus šarvus, kad kovotume su priešu, kuriame mūsų pergalė dar nenulemta?
Judėjimo „Tikėjimo žodis“ (WOF) laikais...
...„teigiamas išpažinimas“ užėmė pagrindinį vaidmenį. Su
tuo buvo susijęs atsargumas (oi, „atsargiai, arba „pasirūpink“ „ angliškas žodis - „care „ reiškia rūpintis “ buvo vienas iš draudžiamų žodžių) , buvo
siekiama nesakyti žodžių, kurie suvokiami kaip neigiami.
Maždaug 1981 m. atsisveikinome su draugais ir padarėme
klaidą sakydami: "Pasirūpinkite
savimi!" Oho, žmona sureagavo! Galėjai pagalvoti, kad mes ką tik įžeidėme
jos mamą, ji pašnairavo ir piktai mus pataisė: „Mes atmetame, Jėzaus vardu,
jokio velnio, mes nesirūpiname. Niekuo nesirūpiname (atsargiai vartodami
Karalius Jokūbo anglų kalbą, nes jei tai buvo pakankamai gerai Pauliui, tai turi
būti pakankamai gerai ir jiems) Ar
nežinai, kad sakyti „pasirūpink savimi (pažodžiui: būk atsargus“ reiškia
rūpintis savimi? Mes to nedarysime, nes nenorime velniui atverti durų į savo gyvenimą! Oho. Sulaukę griežtų
priekaištų, uždarėme duris.
Viskas, ką mes stengėmės padaryti, tai išreikšti
rūpinimąsi jais jiems važiuojant namo tamsoje... nesiūlėme, kad jie imtų
pasaulio rūpesčius ant savo pečių. Oho, tai buvo ryški pamoka dviejose srityse
– viena, būti atsargiems dėl to, ką pasakėme (oi, aš tai padariau dar kartą) ir
antra, kai kurie žmonės labai bijojo, jei padarys vieną klaidą, gali ateiti
velnias į jų gyvenimą ir sukelti sumaištį.
Štai mes po dešimtmečių
Tikėjimo sistemos, susijusios su teisingų dalykų sakymu
ir susirūpinimu, kad galime atverti duris velniui, ne tik egzistuoja, bet ir
klesti, ir tapo daug sudėtingesnės.
Yra grupė, kuri tiki sudėtinga teismų sistema danguje su
taisyklėmis ir protokolais, pagal kuriuos galime pateikti savo bylą, bet jei padarysime,
ką nors ne taip, byla gali būti prieš mus.
Yra grupė, kuri išsamiai aprašo kiekvieną demoną,
atsakingą už viską pradedant nuo tautų iki regionų ir miestų, ir jie meldžiasi
prieš tuos demonais. Mokymo apie kariavimą su dvasiomis virš miestų įkarštyje viena grupė
Talsoje apsirengė armijos uniformomis ir
išsinuomojo 60-ąjį pastato aukštą, kad galėtų būti arčiau princo
viešpataujančio ore.
Ar Apaštalų darbuose ir laiškuose skaitome, kad Paulius ,
Petras, Jokūbas, Jonas ir Filipas kariavo dvasiniuose karuose dėl miestų, į
kuriuos keliavo? Ar matome, kad Samarijoje ar Efeze jie vardindavo piktąsias dvasias virš tų miestų ? Ne.
Taip pat yra grupė (-ės), kuri (-ios) seka savo religiniais
lyderiais, pasikliaudami kiekvienu jų
žodžiu, dažnai remiasi kokiais nors dvasiniais ženklais ir mato tame grėsmę viskam – pradedant nuo mėnulio spalvos iki datų kalendoriuje – visa tai jiems kelia grėsmę. Ir tai daroma
gynybiniu režimu,
kad pamatytų, ką
velnias gali padaryti. Ar kas nors atsimena, kada vakarietiškam kalendoriui pasisukus į 6/6/(0)6, pasigirsdavo
įspėjimai melstis?
Ši srovė pritraukia( pažodžiui, paima į nelaisvę) auditoriją, kuri seka kiekvienu judėjimu, nes
kitaip jie neįplauks sekantį naujausią
judėjimą, jei tik nepadarys tiksliai
taip, kaip jiems liepta, velniui tikrai bus atvertos durys į jų gyvenimą ir jis
atneš trūkumą ir dar kažką.
Baimė turi daugybę formų, daug būdų pasireikšti, kaip
matote aukščiau, ir aš tik paminėjau keletą būdų. Tačiau kalbant apie
„religiją“, baimė užkrauna mums naštą gintis nuo velnio.
Kai kurie yra taip priklausomi nuo baimės, vadinu tai
„baimės p*rn“. Jie ir bijo, ir susižavėję, todėl negali išsilaisvinti iš baimės
p*rn priklausomybės. Jie negali nustoti žiūrėti į tuos vaizdus, kurie
naujienas apgaubia baime.
Ta pati baimė, kuri verčia žmones bijoti velnio, daro
Dievą priešu.
Prieš keletą metų vienos tikėjimo „srovės“ lyderiai sakė
savo pasekėjams, jei tik surinks pakankamai žmonių į konferenciją, jie nuleis
dangų į žemę ir paskatins prabudimą išsilieti į žemę. Jie keliaudavo iš vieno
miesto į kitą konferencijose, kuriose dalyvaudavo apie 3000 ir daugiau žmonių, net užpildydavo
stadioną ar du, ir visi su ta pačia tema – jei susirinksime pakankamai žmonių,
galėsime šaukti, klykti, verkti ir maldauti Dievo Tėvo išlieti Šventą Dvasią
mums ir mūsų žemei.
Per įvairius „atgimimus“ pastarojoje istorijoje daugeliui
žmonių buvo įprasta šaukti, verkti ir šauktis Dievo. Jie padarė Dievą Tėvu
danguje, kuris atsisako jų klausytis, atsisako išlieti savo Dvasią, kad siųstų atgimimą, todėl
Jo reikia šauktis, maldauti, kažkaip priversti atsakyti
į jų maldą ir siųsti atgimimą.
Visi tie žmonės pamiršo, kad Kristus gyvena jų dvasioje ir
mes su Juo esame viena, todėl nereikia šaukti.
Leiskite man pateikti keletą pastabų : jei esate
dvasinėje vietoje, kur jūsų Dangiškasis Tėvas tapo jūsų priešu, tada kad ir ko
klausėtės, kad ir ką žiūrėjote, prašau bėkite, o ne žingsniuokite iki artimiausio išėjimo. Tie žmonės, kurie
daro Tėvą ar Viešpatį mūsų priešu, nėra sveiki ir subalansuoti .
Pažvelkime į Raštą....
Ar pastebėjote, kad nuo Apaštalų darbų iki Judo laiško labai mažai kalbama apie velnią? Apsvarstykite
Luką (rašė Apaštalų darbus, apimančius 30 metų), Paulius, Petras, Jokūbas,
Jonas, Judas per maždaug 70 metų rašė laiškus, kurie sudaro mūsų Naująjį
Testamentą, ir nė vienas iš šių vyrų neturi daug ką pasakyti apie velnią. Nėra
laiško, visiškai skirto dvasiniam karui. Jie beveik neužsiminė apie velnią.
Jie gyveno laikais, kai krikščionys buvo žudomi vien už
tai, kad jie buvo krikščionys. Tačiau labai mažai buvo kalbama apie velnią.
Nebuvo jokių komentarų ar nurodymų apie demonus, skatinančius Cezarį ar vietos
vyriausybes persekioti krikščionis. Nebuvo raginimų išvyti Romą valdančias dvasias.
Turime Petrą,
kuris daugiausia rašė apie kančią dėl Viešpaties. Yra apie 15 ar 16 užuominų
apie kančią dėl Viešpaties, kai kurios iš jų apie tai, kaip paversti kūną būti paklusniu
Viešpačiui ir apie kančias, kurias jis
patiria, kai yra drausminamas (1 Petro 4:1), tačiau likusios yra apie
persekiojimus ir kaip tai iškęsti. (4:16-19)
Paulius mini „šią dabartinę nelaimę“ 1 Korintiečiams
7:26, kalbėdamas apie persekiojimus ir pateikdamas jiems apsvarstyti, kad tai
gali būti ne pats geriausias laikas tuoktis – jei vienas ar abu galite prarasti
savo gyvybes ir dėl kankinystės.
Savo laiško Efeziečiams baigiamuosiuose žodžiuose jis
kalba apie maldą, apie tai, kaip elgtis esant tėvais, darbdaviais ir darbuotojais, ir mini,
kad reikia apsirengti visais Dievo ginklais, kad atsilaikytume prieš velnią.
Kita monetos pusė...
Kai Paulius Efeziečiams 6:10-18 mini, kad turėtume
apsivilkti visus Dievo ginklus, jis tai mini kontekste, kai jis buvo kalėjime už savo tikėjimą – akivaizdu, kad
pirmoji tos ištraukos prasmė yra susijusi su stojimu prieš velnio sąmokslą, kai jis persekiojo Paulių (eil.19-20).
Kita medalio pusė – pagalvoti, kieno šarvus jis sako
apsivilkti. Jei sakau: „Tu gali turėti mano paltą, apsivilk jį, nes lauke
šalta“, suprasite, kad paltas yra mano. Taigi, kai Paulius sako, kad
apsirenkite Dievo šarvais, kieno tai šarvai?
Rašto nuoroda yra Izaijas 59: 15-21, kurią dauguma, jei
ne visi pirmieji skaitytojai, būtų supratę, kieno tai buvo šarvai. Izaijas
pranašauja apie laiką, kai tie, kurie yra geri, yra kaltinami esant blogais.
Tai laikas, kai darydami gera tampate piktų žmonių grobiu.
Izaijas tęsia 16 eilutėje, sakydamas, kad Viešpats
stebėjosi, kad nėra užtarėjo, ir Jam nepatiko, kad nebuvo teisingumo, nei vieno,
kas viską ištaisytų: „Taigi Jo ranka atnešė išgelbėjimą, teisumas palaikė Jį...
Jis apsivilko teisumą kaip šarvą, Išganymo šalmas buvo ant Jo galvos, Jo
drabužiai buvo uolumas...“
Matote, kai Paulius pasakė apsivilkti visus Dievo
ginklus, Dievas, apie kurį jis kalbėjo, yra Viešpats Jėzus, kuris buvo
dvasiškai pasirengęs įvykdyti Savo misiją planetoje žemė (persekiojamas visur)
– Ar prisimeni, kada Dovydui buvo suteikti karalius Sauliaus šarvai, su kuriais
jis turėjo eiti prieš Galijotą? Ar
prisimenate, ką jis pasakė Sauliui: „Aš negaliu jų dėvėti, nes neišbandžiau jų (mūšyje). Dovydas nusiėmė
Sauliaus šarvus ir nuėjo prie upelio pasiimti 5 akmenų, kad apsiginkluotų
ginklu, kurį buvo įvaldęs ir išbandęs prieš liūtą ir lokį. (I Samuelio 17:34-40)
Jėzus mūšyje įrodė Savo ginklų patikimumą. Jis sėkmingai
atnešė išganymą, o dabar mums įsakyta apsivilkti visus Dievo ginklus – tai
įrodyta mūšyje, tai mums.
Bet ar mes apkasuose naudojame šiuos šarvus, ar kovojame
kaip Dovydas, žinodami, kad jau laimėjome kovai net neprasidėjus?
Čia mes pratęsime kitą savaitę
(Ši pirmoji serija buvo šiek tiek per ilga, atsiprašau, kitą savaitę-
trumpiau)
Iki tol, laiminu,
Džonas Fenas
www.cwowi.org ir atsiųskite man el. laišką adresu cwowi@aol.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.