John Fenn, Weekly Thoughs, Understanding Grace 3 of 3;
Empowering Grace
Sveiki,
Aš rašiau, kaip malonė turi lūkesčius, tikslą ir turi
ribas. Malonė yra visiškai malonės davėjo širdyje ir yra šventa. Bet palaukite,
yra dar daugiau!
Malonė taip pat įgalina. Dievas mus myli, o toje malonėje
yra įgalinimas būti
viskuo, kuo galime būti kaip žmonės ir žmonės Kristuje.Kai Paulius 2Tim 2: 1 pasakė Timotiejui : „būk stiprus malonėje, kurią randi Kristuje Jėzuje“, jis jam nesakė, kad turi būti stiprus neužtarnautoje malonėje. Jis sakė, kad priimk malonę suteiktą šiam gyvenimui ir būk stiprus toje malonėje.
Paulius rašė Rom12: 3; „Aš kalbu pagal man suteiktą
malonę ... kiekvienam suteikiamas tikėjimo saikas (pagal malonę)“. Tikėjimas,
kurį jūs turite, yra tiesiogiai susijęs ir proporcingas malonei, kuri duota jūsų gyvenimui.
Nemėginkite gyventi pagal kažkieno kito malonę ir jų tikėjimo saiką. Toje malonėje ir
tikėjimo saike, kuriuos jau turite, yra visi reikalingi įgalinimai.
Jei kada nors klausėte, kaip pastorius pamokslauja kažkieno kito pamokslą ir jam nesiseka, jūs susimąstėte, kodėl tas pamokslas nebuvo toks
pateptas, kaip tada, kai pamokslavo originalus mokytojas, štai kodėl: Kai tas
mokytojas mokė, tai buvo jo paties
apreiškimas, jo paties malonė, jo paties tikėjimas.
Pastorius paėmė tą pačią žinią, bet niekada nepadarė jos
savo žinia, nelaukė kol Tėvas jam
asmeniškai tai apreikš, jis tiesiog
kalbėjo iš sielos, kažkieno kito malonės tikėdamasis tokio pačio poveikio ir
patepimo, kaip kito žmogaus atveju. Ne. Jūs galite kalbėti ir gyventi tik pagal
jums suteiktą malonę, ir su ta malonė ateina tinkamas tikėjimo saikas.
Malonė visada įgalina malonės gavėją. Parsinešę į namus gyvūną jūs suteikiate jam maisto ir pastogę.
Jūsų vaikas taip pat įgalinamas jūsų malonėje įvairiais būdais ir įvairiuose subrendimo lygiuose, nes
malonė, kurią jam suteikiate, veda jį į pilnametystę ir sugebėjimą
savarankiškai gyventi , būti produktyviu jaunu suaugusiu. Jūsų kolekcionuojamas dalykas
įgalintas būti kolekcijoje tarp specialių jums labai patinkamų daiktų. Malonė
visada įgalina. Ji turi tikslą. Turi limitus, lūkesčius ir apribojimus. Šventume.
Malonė moko
Jei jums dar reikia
kažko, kad pasakytume, jog malonė įgalina mus gyventi šventą gyvenimą, Paulius
šią tiesą taip įtvirtina:
„11 Nes gelbstinti Dievo malonė pasirodė visiems žmonėms
12 ir moko mus, kad, atsisakę bedievystės ir pasaulio
geidulių, santūriai, teisiai ir pamaldžiai gyventume šiame amžiuje, laukdami ...Jėzaus.
„(Titas 2: 11–13.)
Malonė moko - bet ko? Atmesti bedievystę ir pasaulietiškus geismus. Graikų
kalbos žodis, išverstas čia kaip „mokyti“, iš tikrųjų yra žodis, reiškiantis
„auklėti vaikus“ arba „mokyti vaikus“, kartu su drausmės idėja ir taisymu, jei
to reikia vaikui. (paideuousa)
Malonė yra mūsų auklėtoja. Nuostabu. Ne įstatymas, ne
legalizmas. Ne, jei mes darysime x, tada Dievas padarys y. Malonė moko. Kai mes
susipainiojame ir Jis mums atleidžia, ta malonė mus įgalina ir moko kitą kartą daryti
geriau. Štai kodėl Paulius rašė, kad jis vertino gyvenimo sunkumus, nes būtent
tuose sunkumuose randasi malonės gelmės. Tarp sunkumų žmogus atranda įgalinimą
Kristuje.
Aš girdėjau daugybę žmonių, kuriems teko ilgą laiką praleisti
lovoje, arba jų gyvenimas buvo labai sulėtėjęs dėl sužeidimų ar ligų, liudijimų.
Tie žmonės liudijo, kad Viešpatyje jie
turėjo tuo metu nuostabų laikotarpį -
kai kūnas silpnas, dvasia lengviau pastebima ir į ją greičiau reaguojama. Tai yra pasninko privalumas, nes sustabdydami
virškinimo procesą pamirštame kūno poreikius ir sutelkiame dėmesį į dvasią.
Malonė moko: Mes turime išmokti malonės plaukti meilėje,
džiaugsme, ramybėje, švelnume, kantrybėje, romume, gerume, o tai yra dvasios / Dvasios
vaisius bet kurioje situacijoje.
Širdis sutvirtinta malonės dėka
Laiško Hebrajams užrašytojas sako 13: 9: „Nesiduokite suklaidinami įvairių ir
svetimų (vert.angl.keistų) mokymų, nes gera, kai širdis sustiprinama malone, o
ne valgiais, kurie nedavė naudos tiems, kurie jų laikėsi.“(vert.angl. ne
aukomis, kurie nedavė naudos tiems, kurie jas aukojo)
Kadangi jis rašo apie malonę greta priešpastatydamas „keistus mokymus“ ir „religinį legalizmą“, mes
turime laikyti šias 2 klaidas kaip labiausiai kenkiančias įtvirtinti širdį malonėje. Širdis sutvirtinama malonės dėka.
Graikiškas žodis „įsitvirtinęs“ čia yra „bebaioo“ ir
reiškia „vaikščioti ten, kur tvirta“, todėl tvirtas, patvirtintas,
įsitvirtinęs. Malonė yra „vaikščioti ten, kur tvirta“. Gerai, kad širdis yra
įtvirtinta, padaryta tvirta malone. Kitaip tariant, įsitraukimas į keistus
mokymus ir legalistinius darbus nėra ėjimas ten, kur yra tvirta.
Keisti mokymai neįtvirtina širdies
Jokūbas rašė 3: 14-17, apibūdindamas žemiškąją išmintį
(keistus mokymus) kaip keliančius sumišimą, sukeliančius priešiškas emocijas,
pavydą, kartėlį ir sukeliančius susiskaldymą dėl savanaudiškų ambicijų tų,
kurie moko tokios klaidos (Jie naudojasi tavimi). Jis sakė, kad išmintis yra
žemiška, jusliška (kūniškos emocijos) ir demoniška.
Priešingai, jis sako, kad Dievo išmintis yra šventa dėl
savo motyvo grynumo, sukuria taiką, yra pagrįsta ir švelni, kupina gailestingumo
ir nešanti gerus Dvasios / dvasios vaisius, yra nedvejojanti ir neveidmainiška.
Yra kontrastas tarp demoniško mokymo, kuris išoriškai skamba
taip, lyg atėjęs iš Dievo, ir mokymo iš Dievo, kuris sukuria taiką jūsų
dvasioje. Vienas sukelia sumaištį (baimė yra susijusi su painiava) ir
nesantaiką, kitas sukuria taiką. Hebrajams 13: 9 rašoma, kad nebūkite
suklaidinti netinkamo mokymo - širdis
nėra sutvirtinama klaidoje, kuri sukelia tik baimę, sumišimą, nesantaiką ir
kitus neramumus.
Legalizmas taip pat neįtvirtina širdies - tik
malonė įtvirtina širdį
Kitas palyginimas, paminėtas Hebrajams 13: 9, yra aukos
Dievui religinėje sistemoje. Jie taip pat neįtvirtina širdies. Tai yra kūniški
darbai, į kuriuos žmogus įsitraukia galvodamas, ar daro „x dalyką“. Dievui jis labiau patinka,
ar to labiau nori Dievas, ar Dievas yra labiau linkęs atsakyti į „kai
meldžiamasis „ypatinga malda“. Kartais žmonės grįžta prie įstatymų, nes jie yra
saugūs ir yra sužeisti charizmatiškame pasaulyje, kur kartais atrodo, kad nėra
taisyklių, etikos, sveiko proto ar moralės, kol kas nors nepasako „tai yra iš Dievo“.
Paulius priekaištavo galatams 3: 1; O
neprotingi galatai! Kas jus, kuriems akivaizdžiai buvo nupieštas Jėzus Kristus
tarsi pas jus nukryžiuotas, apkerėjo, kad nepaklustumėte tiesai? ...kad jūs palikote malonę ir paklusote
(Mozės) įstatymui? Graikiškas žodis „apkerėtas“ yra „baskaino“ ir reiškia: „panaudoti
valdžią kam nors su blogais ir netyrais motyvais, užkalbėti juos, apeliuoti į
kažkieno tuštybę ar poreikį kad jais būtų galima manipuliuoti ir juos valdyti
“. Tai asocijuojasi su pavydu.
Jis klausia jų, kaip atsitiko, kad pradėję Dvasioje su
malone ir matydami Dievo stebuklus savo gyvenime, jie galėtų pereiti į legalizmą,
nes pagal įstatymą jie nemato stebuklų ir nemato Dievo malonės - viskas tik jų
darbai ir pastangos. Širdis nėra tuo sutvirtinama.
Širdis sutvirtinama malonės dėka. Malonė moko. Malonė
įgalina. Malonė turi tikslą. Malonė yra 100% malonės davėjo širdyje. Malonė
turi lūkesčius ir ribas malonės gavėjui.
Žmogus linkęs palikti malonę dėl legalizmo, nes malonė
reiškia atsakomybės prisiėmimą už savo gyvenimą, tuo tarpu religinis legalizmas
deda visas pastangas, kad gyvenimas būtų grindžiamas vykdymo principais,
padiktuotais iš išorės, su pažadu, kad jei padarysi x, tada Dievas padarys y.
Kitą savaitę pradėsiu naują seriją, kurioje klausiama, kodėl Dievas pirmiausia
davė įstatymą?
Iki tol laiminu,
John Fenn
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.