Sveiki,
Kartais
atsitinka taip, kad asmens dvasia būna sužadinta taip, kaip Pauliaus, kai jis
pamatė Atėnų miestą visiškai panirusį į stabmeldystę*, štai kaip aš jaučiuosi,
kai girdžiu apie naujausius keistus populiarius mokymus sklindančius iš Bethel
Church Reddingo mieste Kalifornijoje ir iš surinkimų panašių į šį. Tuos mokymus
vadina „kapų siurbimas“ (angl. 'grave
sucking'). *Apd
17:16
Dabar
aš nekalbėsiu apie drebėjimą ir konvulsijas, apie tai rašysiu vėliau šioje
serijoje – parodysiu, kas yra iš Dievo, kas iš velnio, o kas yra kūniškumas, bet
šiandien aš kalbėsiu apie keistą populiarų mokymą: „kapų siurbimas“, arba
„patepimo gaudymas“.
Kas tai yra „Kapų
siurbimas“?
Kapų
siurbimas yra tokia
tikinčiųjų praktika, kai jie eina į kapines prie mirusių šventųjų kapų, kad
fiziškai kontaktuotų su kapu ir gautų mirusio žmogaus patepimą perdavimo būdu
per kontempliatyvią maldą. To siekdami žmonės dažnai sėdi, guli, arba deda
rankas ant kapo arba antkapio.
Prielaida
tokia, kad žmonės tikisi, jog nuėję prie mirusių žmonių kapų ir „pagaudami“ to
asmens patepimą jie greitai gaus daugiau dvasinės jėgos arba padarys šuolį savo
dvasiniame gyvenime ar likime. Tai aiškinama, kaip dvasinio palikimo gavimas,
ir kaip staigi didžiulė investicija, kuri gali pakeisti gyvenimą. Jie taip pat
moko, kad staigiai gautas dvasinis palikimas įgytas kapuose, gali jų dvasinį
gyvenimą greitai pastūmėti link progreso.
Tai
klaida, kuri iškreipia Senajame Testamente aprašytą įvykį, kai du žmonės laidojo
trečią, ir kai jie pamatė, kad atjoja maobtų raiteliai*, ir tuomet norėdami greitai
pasišalinti iš įvykio vietos, jie greitai nuleido numirėlį į kapą, kuris buvo šalia Eliziejaus kapo. Jų
didžiam nustebimui, jis palietęs Eliziejaus kaulus grįžo į gyvenimą.* 2 Karalių
13:20-21
Kapų
siurbimas, kaip jie moko, darymas to paties dalyko dvasioje – gaudymas ant mirusio
žmogaus pasilikusio patepimo. Kai aš pirmą kartą išgirdau apie kapų siurbimą,
aš pagalvojau, kad tai pokštas, bet kuo
daugiau aš tuo domėjausi, tuo labiau įsitikinau, kad tai yra liūdna tiesa. Nuo
tada aš praleidau 3 dienas Redinge ir sužinojau apie tai dar daugiau, nei
norėjau. Aš tiesiog negaliu atsikratyti savo liūdesio ir sielvarto dėl tų
apsigavusių sielų, kurios tai praktikuoja.
Skaitytojai gali
lengvai panaršyti Internete ir sužinoti daugiau apie šią praktiką ir
netgi pamatyti tarp kitų nuotraukų viešai publikuojamą Bill Johnson žmonos Beni
nuotrauką, kurioje ji guli ant C.S.Lewis‘o kapo plokštės „siurbdama kapą“, taipogi Bethel studentai tą patį daro
prie Evan Roberts kapo Welse.
Prieš
kažkiek tai metų per televiziją buvo rodoma laida, kuri prasidėdavo tokiais žodžiais, kad
susprogo kosminis laivas, ir tada jie aptardavo per praeitą amžių įvairius
nedidelius atradimus, kurie įgalino technologijas šiandien sukurti tokį prietaisą.
Štai
būtent ką aš ir darau šioje serijoje – nesusitelkiu į klaidą, bet ieškau praeityje
tos tiesos ir kuomet viską apibendrinsime ta tiesa mums padės teisingai suprasti,
kas ir kodėl vyksta.
Šiek tiek
istorijos, ir ką Viešpats man pasakė
Tai
gali nustebinti kai kuriuos, kai jie sužinos, kad 1700-aisiais per Europą,
Britaniją ir visai neužilgo per JAV, nusirito prabudimo banga, kuri palietė
presbiterionus, metodistus, baptistus bei Kristaus mokinių kongregaciją.
Drebėjimas, purtymasis, raudojimas, kritimas ant žemės – visa tai, jie sakė, kad
yra ženklai, jog ant asmens nužengia Dievo jėga.
Jungtinėse
Valstijose mes turėjome „Purtytojus“, kurie buvo dėl to žinomi,
nors dabar jie
yra žinomi
tik dėl Shaker stiliaus baldų. Ir, žinoma, daugelis žino apie kvakerius, kurie
akivaizdžiai drebėjo, bet atsisakė purtytis.
John
Wesley laikė šituos kūno judesius natūraliomis kūno reakcijomis į Dievo Dvasią
ir meilę, vietoj
to, kad tai laikyti visiškai antgamtiniu įvykiu. 1800-aisias žmonės,
tokie kaip Finėjus, liudijo apie tokius atsitikimus susirinkimuose, bet 1970
metais, kai aš atėjau pas Viešpatį, sekmininkai buvo vadinami „besiraičiojančiais šventaisiais“.
Besiraičiojantys šventieji
Barbara
ir aš atgimėme ir buvome pripildyti Dvasia, kai buvome paaugliai. Mes tada 2-3
dienas per savaitę lankėme charizmatines namų grupeles, kurių jos mama
nesuprato, nes ji pažinojo tik savo
vokišką liuteronišką ankstyvojo 20-ojo amžiaus kultūrą.
Taigi,
kai Barbara ir aš nutarėme tuoktis jos šeimos kongregacinėje bažnyčioje, mama visai
nuoširdžiai paklausė mūsų, ar per vestuves bus sukinėjimosi į visas puses ir
raičiojimosi ant grindų, nes to nedarydavo jos kongregacijoje. Barbaros mamai
akivaizdžiai palengvėjo, kai mes užtikrinome ją, kad nebus nieko iš to, ką ji
paminėjo (nors aš desperatiškai norėjau jai pasakyti, kad mes galbūt išvysime kokį
vieną demoną ar net du ir pasižiūrėsime, kaip ji reaguos, bet nusprendžiau jos
taip nebandyti).
Daugelis
frazę „nukristi dvasioje“ priskiria Kathryn Kulman, kad apibūdintų asmenį „nukritusį“
nuo Dievo jėgos ir tapusį lyg mirusiu, nors tai buvo apibūdinama ir kitais
žodžiais.
Ką man pasakė Viešpats
Dabar
suprantu, kad mažiausiai 3 amžius purtymasis, raičiojimasis, ir kritimas buvo
dalimi charizmatinio gyvenimo. Mes turime žiūrėti į Raštą, kad ištirtume, ar
ten yra apie tai parašyta, ir tai mums bus atskaitos taškas suvokti tiesai, ar
šiandien dienos pasireiškimai yra iš Dievo ar iš velnio, o gal tai yra
kūniškumas.
Leisdamas
laiką su Viešpačiu aš paprašiau Jo mokyti mane apie tai, kas yra iš Jo, ir kas
nėra, kuomet žmonės krenta dvasioje. Aš norėjau, kad Jis mane vestų tiesiai – argumentas
po argumento niekada nesikeičiančiais mokymo teiginiais, kad X yra iš Jo, o Y
nėra iš Jo, bet jis darė kitaip. Šis pokalbis atrodė taip:
„Viešpatie,
kur pirmą kartą Rašte paminėtas kritimas dvasioje, kur tai įvyko, ir ko žmogus
gali laukti iš šio patyrimo?“
Jis:
„Sukeldamas Adomui gilų miegą*Aš galėjau daryti operaciją jame ir suformuoti
Ievos kūną. Tu
turi
suprasti, kad tai buvo ne tik fizinė, bet ir sielos operacija, nes Aš paėmiau
iš jo sielos, kad suformuočiau ją, kad kartu jie būtų viena Manyje**. Šiandien, kai tai (kritimas
dvasioje) būna iš Manęs, kaip su Adomu, Aš dažnai darau tai, ką jūs galite suprasti
kaip operaciją jų sielos išgydymui, kartais gydydamas vyksta ir fiziškai.” *Pradžios 2:21, ** Pradžios
5:2
(Padžios
5:2 pasakyta: „Kaip vyrą ir moterį Jis sukūrė juos, ir pavadino juos Adomu
tą dieną, kai jie buvo sukurti.“ Ieva tuomet negavo savo vardo, gavo jį tik po nuodėmės,
3:20-21, kai Viešpats padarė apdangalą jos nuodėmei. Rūbas buvo padarytas iš
gyvulio praliejus jo kraują, taigi rūbai yra Dievo apsaugos žmogui simbolis.)
Jis tęsė
„Kitas
kartas – kai buvo sudaroma sandora su Abraomu* ir gilus miegas nusileido ant
jo; tai leido man įtikinti jį dėl mūsų santykių ir pasakyti jam apie jo ateitį
ir palikuonis. Šiandien, kai tai yra iš Manęs, Aš dažnai darau kažką panašaus
su žmonėmis, įtikindamas juos ir suteikdamas jiems ramybę apie dabartį ir
parodydamas jiems kažką apie jų ateitį, ir jie taip pat dažnai atsinaujina
Manyje atsakydami į tai, kaip Abraomas tada padarė. (*Pradžios 15 skyrius aprašo
visą įvykį, bet 12
eilutėje
yra sakoma: „gilus miegas“ nusileido ant Abraomo tokia pačia terminologija kaip
ir Adomo atveju.)
Iš
to mokymo aš supratau, kad kai žmogus „nukrenta“ ar „užmiega
Viešpatyje“, tai įvyksta
su
tikslu. Ir tai ne
reginys, ir ne ženklas, kuris tariamai pristato kai kuriuos vyrus bei moteris
kaip pateptus pranašus, ir Dievas tikrai nenori jokių „mandagumo trupinėlių“
nei iš vieno.
Jeigu
naudosime šiuolaikinius terminus, aš mačiau, kaip į žmones tarytum „įkraunami“
nauji dalykai. Kai jie „užmiega dvasioje“, tuomet emocinę baimę ir sąmyšį
pakeičia ramybė – štai kokia operacija. Kitas dalykas su Abraomu buvo sandora,
tai – gilūs dalykai žmogaus širdyje apie jo vaikščiojimą su Viešpačiu ir jo
likimą, ir panašiai esu matęs žmonių, kurie pabudo turėdami naują savo likimo
ir tikslo suvokimą.
Čia aš šiandien ir
pabaigsiu – daugiau
kitą savaitę, iki tada, būkite palaiminti!
Neužmirškite
rašyti man asmeninius e-laiškus šiuo adresu
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.