Nefilim #3 of 6
Sveikinu visus,
Praėjusią savaitę pasidalinau apie tai, kaip angelai buvo
užantspauduoti teisumo
rūbais po to, kai Liuciferis sukilo, užantspauduojant jų
sprendimą – lygiai taip pat, kaip mes esame užantspauduoti, kai tikime.
Šiandien tai yra esminis dalykas, kurį reikėtų paneigti,
jei jie mano, kad Nojaus dienomis įvyko antrasis angelų maištas.
Jei Nojaus laikais buvo maištas, štai ką tu turi paneigti.
Jei atmestume Šventąjį Raštą ir šimtmečių žydų bei
krikščionių supratimą, kad įvyko tik vienas maištas, kuriam vadovavo cherubas,
vardu Liuciferis, ir apsvarstysime antrąjį angelų maištą Nojaus laikais, kaip
tai būtų padaryta?
Pirma, Dievas turėtų sukurti tinkamą „kūno dalį“ jų
angeliškuose kūnuose. Jėzus sakė, kad žmonės danguje yra „kaip angelai danguje“
(Mt 22, 30, Mk 12, 25).
Sekso aktas yra iš šio gamtos pasaulio. Tik fizinės
būtybės fiziniame pasaulyje turi dauginimosi poreikį. Angelai nesiporuoja,
danguje nekuria mažus angeliukų. Jie yra dvasinės būtybės, turinčios dvasinius
kūnus, todėl dauginimasis nėra kažkas, kam jie sukurti.
Žemėje Dievas įsakė visiems augalams ir gyvūnams,
įskaitant žmones, daugintis ir užpildyti žemę. Dvasios sferoje nėra nei
dauginimosi, nei planetos, kurią būtų galima užpildyti, todėl angelai neturi
„įrangos“ fiziškai tai padaryti.
Jei teigiama, kad buvo įmanoma sulaukti antrojo maišto,
kurio metu angelai poruojasi su moterimis,
pats Dievas turėtų būti aktyviai įtrauktas į maištą.
Angelai negalėjo tiesiog „užsiauginti“ lytinių organų. Be to, Dievas yra visos
gyvybės Šaltinis. Dievas turėtų duoti jiems „sėklą“ jų angeliškuose kūnuose,
kad jie galėtų apvaisinti moteris.
Jei manote, kad „Dievo sūnūs“ buvo angelai antrajame
maište, turite priversti Dievą prisidėti prie maišto. Kitaip tariant, Jis būtų
turėjęs bendradarbiauti su maištaujančiais angelais, jiems padėti. Jis būtų
turėjęs pakeisti jų dvasinius kūnus, kad suteiktų jiems lytinius organus, o tada duoti sėklą, reikalingą apvaisinti moterimis.
Kita problema: Dauginimasis tarp rūšių
JEI Dievą padarysime maišto dalimi, sukurdami tuose
maištinguose angeluose lytinius organus ir tada suteikdami jiems „sėklą“, su
kuria jie galėtų pastoti su moterimis, iškyla įvairių rūšių poravimosi
problema.
Pradžios knyga mums sako, kad Viešpats sukūrė gyvybę
žemėje, kad sukurtų „pagal jos rūšį“. (Pradžios 1: 11-12, 21-25). Dievas taip
pat prisimink, kai buvo sukurta visa žemesnė gyvybė, jis nusprendė sukurti
būtybes pagal savo rūšį – tave ir mane.
Viskas pagal savo rūšį: katės poruojasi su katėmis, šunys
poruojasi su šunimis, drambliai su drambliais ir pan. Jūs nepamatysite katės,
besilaukiančios su šunimi (tada būtų katšunis“? juokinga). Nepamatysite, kaip
dramblys poruojasi su raganosiu ir susilaukia palikuonių. ( tada būtų dramblianosis?
juokinga)
Taigi Dievas vėl turėtų būti į tai įtrauktas-turėtų dalį
tame.
Ar angelai, priklausantys aukštesnei kūrinijos klasei, gali
poruotis su moterimis, gimdyti skirtingų
rūšių kūdikius (nors hibridai yra sterilūs) – štai dėl ko ginčijasi tie, kurie
tiki, kad įvyko 2-asis angelų maištas.
Norint patikėti tokiais dalykais, reikia nekreipti
dėmesio į Ps 8:4-6, kurioje teigiama, kad žmogus buvo šiek tiek žemesnis už
angelus. Mes esame žemesnė būtybė, nes (dar) nesame aukštesnėje Dievo Dvasios
sferoje. Taigi vėlgi, Dievas turėtų būti įtrauktas, laužydamas Jo Pradžios
knygos įsakymą, kad leistų aukštesnei kūrinijos kategorijai, angelams, poruotis
su žemesne rūšimi.
Ar arklys gali poruotis su žemesnio lygio kūrinija, tokio
kaip aligatorius? Ar gali banginis,
turintis žemesnę kūrybos eilę, poruotis su medūza? Tada kaip angelai galėtų poruotis su
žemesnėmis gyvybės formomis (žmonėmis), nebent Dievas būtų davęs jiems kūno
dalių, davęs jiems „sėklą“, o vėliau sulaužęs daugiau savo įstatymų, leisdamas
susilaukti skirtingų rūšių ir aukštesnės su žemesne rūšimi koncepcijos?
Apsvarstykite, kiek aukštesnės klasės yra angelai
danguje. Angelai turi Tėvo įgaliotą galią sunaikinti miestus* arba ištisas
armijas*. Jie atsiranda šioje sferoje pagal Tėvo valią. *Pradžios 19:1-13,
Izaijas 37:36)
Elijas praleido 40 dienų, suvartodamas tik 2 mažus valgius*, kuriuos parūpino angelas,
parodydamas, kad maistas danguje yra aukštesnė kūrinijos forma, turinti
sugebėjimą suteikti gyvybę ir jėgą ir
yra daug pranašesnis už žemės maistą skirtą
žemės kūnams. *I Karalių 19:5-12
Visa tai reiškia, kad Dievas turėtų asmeniškai dalyvauti
antrajame maište: kaip kitaip tokios aukštesnės kūrybos būtybėms būtų suteiktas
lytinis organas ir sėkla, su kuria jie galėtų susilaukti tarprūšinių būtybių su
žemesniais kūriniais žmonėmis, nebent
Dievas Tėvas suteikė jiems galimybę daryti tai? (Sustabdydamas Savo kūrimo įsakymą, kad viskas daugintųsi tik
pagal savo rūšį)
Tai gerai dokumentuota
Kai žmogus yra pradedamas, mokslininkai tuo metu
pastebėjo šviesos blyksnį. Biblija Hebrajams 12:9, Zacharijo 12:1 ir kitose
vietose mums sako, kad Dievas yra tas, kuris suteikia dvasią, žmogaus pradėjimo
metu.
Taigi, kad angelui būtų suteikta „įranga“, o paskui sėkla
pastoti kartu su moterimis skirtingose rūšyse, nuo aukštesnės į žemesnę pastojimo metu, Dievas turi dalyvauti,
kad būtų suteiktas gyvenimas pastojimo momentu.
Tai negalėjo atsitikti. Jis būtų toks pat kaltas, kaip ir
maištininkai.
Angelai matė, kad žmonių dukterys buvo „gražios“?
Sustokime ir pagalvokime, ar tikime, kad angelai žiūrėjo
į žemę ir matė, kad moterys yra gražios.
(Čia vartojamas hebrajiškas žodis „towb“ yra „gražus“,
„viliojantis jausmus“. Jis vartojamas kitur apibūdinti gerai kvepiančius
kvepalus ir gero skonio maistą. Pradžios 41:5, Saliamono giesmė 1:3 ir kt.)
Neva angelai žiūrėjo į gražias moteris...
...Nojaus laikais ir pasakė, kad nori su jomis
pasimylėti. Pirma, norint susigundyti geismu, reikia žmogaus kūno. Jokūbo 1:13
sakoma, kad Dievas nėra gundomas ir nemėginamas blogio. Viena iš priežasčių yra
ta, kad Tėvas neturi žmogaus kūno, kuriuo galėtų būti gundomas. Tėvas nežino
nei alkio, nei miego, nei poreikio palengvėti, nei ką reiškia būti seksualiai
gundomam – jis neturi žemiško kūno, kuriuo galėtų būti gundomas.
Angelai taip pat turi dangiškus/ dvasios kūnus, tad kaip
jie gali būti gundomi žemės ir kūno pagundomis?
Štai kodėl Kristus turėjo tapti žmogumi
Jis turėjo patirti pagundą ir atsilaikyti. Jis turėjo priimti
žmogaus kūną, kuris leido Jį gundyti. Jei esate Dvasioje, nesate gundomi – jūs
turite turėti žemišką kūną, kad būtumėte gundomi. Pagalvokite apie tai, kaip
mes tai matome dabar, mažareikšmiškai – kai garbiname Jo akivaizdoje, ar
pastebėjote visokios pagundos, stresas, baimės ir panašiai kas iš šio pasaulio išnyksta?
Šiuo metu tai patiriame tik akimirką, bet angelai gyvena toje ramybėje, susitelkę
į dvasinį pasaulį – jie neturi žemiškų kūnų, kuriuos būtų galima gundyti
žemiškomis pagundomis.
Hmmm... žmonėms, kurie tiki, kad angelai anuomet matė,
kad moterys yra gražios, argi dabar žemėje, kur gyvuoja daugiau nei 8
milijardai žmonių, nėra daug gražesnių moterų? Dauguma mano matytų statistinių
duomenų teigia, kad Abraomo laikais pasaulio gyventojų buvo apie 5 mln. Nojaus
laikais gyveno daug mažiau.
Taigi...Jeigu Nojaus laikais kiltų angelų maištas dėl
moterų grožio. Kodėl nuo to laiko nebuvo daug daugiau angelų maištų? Dabar ir
net praėjusiais šimtmečiais gyvena daug daugiau gražių moterų nei Nojaus laikais. Logika žlunga, ar ne? Jei
manote, kad angelų maišto motyvas buvo žemiškųjų moterų grožis, tai kodėl nuo
to laiko mes neturėjome kelių angelų maištų? Ta teorija greitai žlunga, ar ne?
Taigi, kaip kai kurie mano, kad angeliškos būtybės,
pranašesnės už žmogų, išvysto natūralius pojūčius, kuriuos turi žemesnės klasės
kūriniai, žmonės, ir tenkina savo kūną, kurio jie neturi? Galime manyti, kad
šuo ar katė yra gražūs, bet jie mūsų taip nežadina – tai kodėl manome, kad tos
aukštesnės būtybės nusileis žemesniems žmonėms, kad būtų sužadinti pojūčiai, kurių
jiems nebuvo davęs Kūrėjas, kad norėtų pasimylėti su moterimis? Tai neturi
prasmės.
Kitą savaitę – kas buvo „Dievo sūnūs“?
Iki tol, laiminu!
Džonas Fenas
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.