John Fenn . Covid Vaccine; The Shot Felt 'Round the World'
Sveiki ,
Jie sako, kad jei tai darai, atsiskyrei nuo Viešpaties.
Jie sako, kad jei tai darai, atsiveri demonams (ir jų kontrolei). Jie sako, kad jei tai
padarysite, jie nebegalės bendrauti su jumis.
Jie sako, kad jei tai darai, esi doktriniškai neteisus.
Jie sako, kad jei tai darai, esi kvailas, neatsakingas, netgi pavojingas.
Žmonės abiejose šio klausimo pusėse yra įsitikinę, kad yra teisūs.
Daugelis yra arogantiški savo požiūriu ir atsisako girdėti informaciją iš „kitos pusės“.
Daugelis mano, kad turi aukštesnių žinių nei kiti.
Daugelis kritikuoja tuos, kurie netiki taip, kaip jie.
Ir visa tai vyko pirmajame amžiuje.
Pauliaus dienomis ...
Jei buvote graikas ar
romėnas ir atėjote pas Viešpatį, buvote stabmeldis. Savo gyvenime prieš Kristų turėjo reguliariai aukoti dievui
ar deivei, kad būtumėte palaiminti. Jei buvo pagonių šventė, aukojote. Jei
norėjote sudaryti verslo sutartį, pasiūlydavote auką. Jei pasėlis buvo
pasodintas, arba nuėmus derlių- aukojote, jei gimė kūdikis, jei kas ištekėjo,
jei kas mirė- aukojote auką kiekvienam gyvenimo įvykiui.
Aukos graikų ir
romėnų kultūrose galėjo apimti gyvūnus, grūdus, vaisius ar vyną, kaip ir
judaizme. Skirtingai nuo judaizmo, aukotojas aukojęs dievui ar deivei ir jų garbintojas dažnai turėjo lytinių santykių su
šventyklos prostitute (vyru ar moterimi) - sekso veiksmas buvo privilioti dievą
ar deivę prisijungti prie sutarties ar įvykio ir jį palaiminti.
Iš tos kultūros ir
praktikos daugelis atėjo pas Viešpatį. (Romos) federalinė vyriausybė, vietos
(miesto) vyriausybės, vietos įmonės labai spaudė laikytis pirmiau aprašyto
modelio. Kaip krikščionis galėtų būti sėkmingas verslo žmogus tokioje
kultūroje?
Kai tapote
krikščioniu, tada išėjote iš vietinės kultūros ir atsidūrėte visuomenės
išorėje, pakraštyje ir sukėlėte didelę painiavą netikintiesiems. Mes žinome,
kad romėnai buvo sumišę dėl krikščionių, nes jie rašė, kad krikščionys buvo
ateistai, nes savo namuose neturėjo stabų ar šventovių, kokių turėjo „įprasti“
romėnų namų ūkiai. Jie manė, kad krikščionys pamišę dėl sekso, visada darydami
tokius dalykus, kuriuos jie vadino „meilės šventėmis“. Jie buvo kanibalai, nes
jie valgė ir gėrė to žmogaus Jėzaus kūną ir kraują.
Krikščionys jiems
buvo keisti, nelojalūs vyriausybei, nes nesutiko su nacionaline kultūra,
pavojingi, įtariami viskuo, kas Romos visuomenėje buvo negerai.
Toje kultūroje kilo
diskusija apie stabams siūlomą mėsą ir gėrimus.
Krikščionys buvo
pagoniškos kultūros išorėje, tad ar valgymas mėsos ir gėrimas vyno, kuris
anksčiau buvo naudojamas pagonių šventykloje, neatvėrė jų praeities prisiminimams, o gal net demonams jų
gyvenime?
Judaizme po to, kai
Viešpačiui buvo aukojamas gyvūnas, grūdai ar vynas, kunigai ar levitai dalį jų
paimdavo savo reikmėms, o 4 iš 6 rūšių dešimtinių dešimtojo davėjui buvo grąžinama,
likusią dešimtinę jie galėjo atiduoti tiems, kuriems
jos reikia, apie kuriuos jie žinojo.
Tačiau pagoniškame
pasaulyje mėsos, grūdų, vyno ir kitų produktų perteklius buvo parduodamas
restoranams, mėsos prekyvietėms ir parduotuvėms, kurios buvo aplink šventyklos aikštę. Kaip jau minėjau prieš
kelias savaites, kai rašiau apie krikščionis ir alkoholį, minėjau, kad buvau
Korinte ir mačiau šventyklos griuvėsius bei tas parduotuves. Šventyklos
darbuotojams mėsą, grūdus ar vyną būtų buvo labai lengva nunešti iki galinių durų, kad jie galėtų ją parduoti.
Šventykla pagrįsta
pagonių pasaulio ekonomika buvo labai supinta su viskuo kas vyko tame mieste.
Tai buvo kultūra ir lūkesčiai, kad kiekvienas pilietis ir vergas dalyvaus
šiuose dalykuose. Tiesiog pažvelk į stabų kūrėjo Demetrijaus sukeltas riaušes
Efeze Apd 19, 24–28, kai stabų pardavimai krito, nes tiek daug žmonių tapo krikščionimis!
Krikščionys retai kenčia nuo „nuomonės deficito sutrikimų“
Taigi krikščionys
Korinte ir ypač Romoje nesutarė dėl nacionalinės kultūros spaudimo valgyti mėsą
ir gerti vyną, kuris anksčiau buvo aukojamas stabui.
Rašydamas korintiečiams
Paulius pirmiausia kreipėsi į dvasinį lygmenį, kad tas pagonių dievas nėra joks dievas, nes
yra vienas Dievas, kurio mes esame ir kuriam tarnaujame. Ir tada praktiškai,
liepė jiems 10: 25 valgyti „viską, ką jie parduoda maišeliuose (parduotuvėse),
neklausdami, iš kur tai kilo dėl sąžinės“. Taip pat, jei jie valgo vieni ir
nori valgyti mėsą, kuri anksčiau buvo paaukota stabui, ir tai jūsų netrikdo,
darykite tai. Bet jei draugas yra su jumis, ir žinote, kad tai jį piktina,
nevalgykite mėsos, valgykite ką nors kita.
Romiečiams 14 jis rašo
tikintiesiems, kurie tikėjo vieną dieną,
esant šventesne už kitas, o tuos, kurie nevalgė mėsos ir negėrė vyno iš
šventyklos, vadino „silpnais tikėjime“. "Vienas mano, kad gali valgyti
viską, kitas yra silpnas, valgo tik daržoves". Raktas randamas 5 ir 6 eilutėse:
"Vienas žmogus
visas dienas laiko vienodomis, kitas - vieną dieną šventesne nei likusias.
Tegul visi būna visiškai įtikinti savo prote. Kas dieną išskiria, taip daro
Viešpačiui. Tas, kuris dienos nelaiko ypatinga, daro viską Viešpačiui. Kas
valgo Viešpačiui ir dėkoja, o kas nevalgo, irgi dėkoja Viešpačiui “.
Prieš ir po šių
žodžių Paulius sako neteisti „kito žmogaus (Viešpaties) tarno“ už tai, ką jis
daro Viešpačiui, kuris priima ir tuos, kurie išskiria vieną dieną ar ne, ir
tuos, kurie valgo / geria arba ne. Taigi, jei Jis mus visus priima, taip elgtis
turėtume ir mes.
Noriu tai atnaujinti iki skiepo klausimo (kai kurie
nenori to vadinti vakcina), ir noriu pasakyti: aukite Kristaus kūne! Nustokite dėl to vienas
kitą teisti. Nustokite kovoti tarpusavyje, pavyzdžiui, vaikai, susodinti į
šeimos automobilio galinę sėdynę, vienas dvasinis vaikas sako: „jis mane užgavo“,
o kitas dvasinis vaikas šaukia: „Jis palietė mane pirmas“, kad mūsų „Tėvas“
nebūtų priverstas jūsų abiejų bausti už jūsų vaikišką elgesį!
Paulius aiškiai
pasakė, kad niekas neturėtų būti savo nuomonės evangelistas. Tai jo asmeninis
reikalas. Jis sakė, kad nesmerkite vienas kito, išspręskite klausimą savo
širdyje su Viešpačiu, leiskite tiems, kurie tiki kitaip nei jūs, elgtis kaip
jie nori.
O aš nemanau, kad kas
nors įsižeidė, kad kai kuriuos tikėjimą pavadino silpnu. Taigi neleidžiama
įžeisti. Susitvarkyk. Suvaldykite savo
emocijas ir neleiskite, kad įžeidimo siekiančios pasaulio dvasios galėtų jus
paveikti. Vaikščiokite meilėje, nes Viešpats priima ir tuos, kurie skiepijasi,
ir tuos, kurie to nepadaro. Kodėl nepasekus tokiu pavyzdžiu?
Nauja tema kitą
savaitę, laiminu,
John Fenn
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.