John Fenn, Weekly Thoughts, Types and Shadows, Joash, Double for Your Sins 30/08/19
Sveiki,
Viliuosi, kad jums patiko mano pasakojimas apie Izaoką ir
Rebeką, ir tai, kaip ši istorija tinka mūsų gyvenimams. Man ji – nuostabi, ir mane tai jaudina, todėl noriu pasidalinti dar apie
kelis įvaizdžius ir šešėlius. Jie nėra
keičiantys gyvenimą, bet tikrai mus statydina,
kai suprantame, kad Jis jau galvojo apie mus seniai praeityje, todėl mes
žinome, kad mūsų ateitis yra saugi ir, jei taip galima pasakyti, numatyta iš anksto.
Kai kurie įvaizdžių ir šešėlių pavyzdžiai
„2 Kalbėkite paguodą Jeruzalei, praneškite jai, kad jos
kovos pasibaigė, nusikaltimas atleistas. Ji gavo iš Viešpaties dvigubai už savo
nuodėmes“.
„7 Už savo gėdą jūs gausite dvigubai. Vietoj paniekos jie
džiaugsis ir paveldės savo šalyje dvigubai; jie turės amžiną džiaugsmą.“
Asmeniui, kuris nepažįsta to laiko papročių gali
atrodyti, kad šie teiginiai vienas kitam prieštarauja: Jų nuodėmė atleistos, ir
jie dar gavo dvigubai už savo nuodėmes... ką tai reiškia? Už savo gėdą „jūs gausite dvigubai“, ir „turėsite
dvigubai“, todėl jiems bus amžinas
džiaugsmas...“ Ką tai reiškia?
Pagal tų dienų papročius, jei asmuo patirdavo bankrotą,
skolos buvo užrašomos ant papiruso ir prikalamos prie vartų, kad visi matytų,
turint viltį, kad piligrimas kuris neša dešimtines ir paaukojimus į šventyklą
pamatys tą skolą, ir sumokės už jį, kaip auką Viešpačiui.
Kai asmuo tai padarydavo, jis dvigubai sulenkdavo
papirusą ir užantspauduodavo savo anspaudu, pažymėdami, kad „sumokėta“ ir
parašydavo savo vardą. Tai vadinosi „gauti dvigubai“, nes asmuo gaunantis
malonę, įgyja dvigubai“.
Tai gali būti viena priežastis, kad Paulius parašė
Kol2:14: „ Jis ištrynė skolos raštą su mus kaltinančiais reikalavimais, raštą,
kuris buvo prieš mus, ir panaikino jį, prikaldamas prie kryžiaus...“
Jėzus buvo žmogus, kuris kaip auka Viešpačiui, dvigubai
sumokėjo už mūsų skolų sąrašą, prikalė jį prie kryžiaus, ir užantspaudavo savo
anspaudu( Šventąja Dvasia), pažymėdamas, kad mūsų skolos VISIŠKAI SUMOKĖTOS.
Tai suprantant ši eilutė įgauna prasmę, ir duoda mums nuostabų skatinantį
nusižeminti paveikslą apie Jėzaus darbą
ant kryžiaus dėl mūsų.
Kitas pavyzdys
Kitas pavyzdys apie karalių Joasą, kuris slėpėsi 6 metus.
2Kar11 pasakoja istoriją, kad blogasis Athalia išžudė visus karališkos šeimos
narius ir užgrobė sostą 6 metams (6000 pranašystės metų). Bet Josaba, buvusio
karaliaus Joramo duktė paėmė berniuką Joasą, kuris buvo tikrasis karaliaus palikuonis,
ir 6 metus slėpė.
2Kar 11:3 sako:“ jis buvo paslėptas Viešpaties namuose 6
metus. O Atalija valdė šalį.“
7-tais metasi Jojada surinko kilminguosius ir armiją ir
atėjo prie šventyklos, 11:5 pasakyta: „...parodė jiems karaliaus sūnų. “Dar mums parašyta apie karūnavimą, tai Jėzaus
įvaizdis. Jis buvo paslėptas 6 metus,
arba 6000 metų, kol valdė piktasis karalius. Bet 7-tais metais, Jis valdys
Izraelyje (ir visame pasaulyje).
2Kar11:11-12 karūnavimo metu jie įteikė karaliui Joasui
„karūną“ ir „liudijimą“. Senovinė karūnavimo ceremonija susideda iš 4 dalių,
bet tekste detalės nepateikiamos. Tai
-patepimas, patvirtinimas, pasodinimas į sostą ir karaliaus pagerbimas. Ant
galvos liejamas aliejus simbolizuoja Šventosios Dvasios patepimą, liudijimas
apie jį - Dievo Žodį. Pastraipoje
rašoma, kad žmonės šaukė: “ Dieve saugok karalių!“, ir 11:19 mums sako,
kad Joasas atsisėdo į karalių sostą“, -
tai suteikimas asmeniui karališkos
valdžios ir jėgos.
Koks nuostabus ateities paveikslas apie Viešpaties Jėzaus
karūnavimą 7000 metais, kai Jis valdys
pasaulį, po to, kai buvo paslėptas 6000 metų.
Vestuvės Kanoje
Jn1 detaliai aprašo 4 viena po kitos einančias dienas
Jėzaus gyvenime, nieko nesako apie 2 sekančias dienas, o po to aprašyta 7-ta
diena -vestuvių puota. Tai įvaizdis žydų perspektyvos apie Mesiją, Kuris buvo
Senojo Testamento pasaulyje, daugiau 4000 metų, tada išnyko 2000 metų, o po to
7-tą dieną, arba 7000-aisiais bus vestuvių puota.
Jn1:19-28 yra pirma diena, kurios metu vyresnieji klausia
Joną, ar jis yra Mesijas, tai jis, žinoma, paneigia ir nurodo į tą, Kuris ateis
po jo.
Jn1:29 sako: “ kitą dieną“ arba antrą dieną Jonas pamatė
ateinantį Jėzų, ir skelbė:“ Štai , Dievo Avinėlis, kuris naikina pasaulio
nuodėmę!“ Jo mokymas tęsiamas iki 34-os eilutės.
Jn135 sako: „kitą dieną Jonas stovėjo su 2 savo
mokiniais...“, tai 3-ia diena, ir tai tęsiama 43-oje eilutėje.
Jonas 1:44 sako: „kitą dieną“ Jėzus norėjo eiti į Galilėją, tai
4-ta diena. Jo diskusija su Pilypu, Andriejumi, Petru ir Natanaieliu tęsiama
iki šio skyriaus pabaigos 51 eilutės.
Jn2:1 pradedama tokiais žodžiais:“ po 3 dienų Galilėjos
Kanoje buvo vestuvės...“
4 dienas Jėzus yra matomas, tada 2 dienas Jis nematomas,
ir po 3 dienų -7-oji diena, vestuvių puota. Senajame Testamente 4000 metų Jėzus buvo pristatomas,
tada -2000 pagonių metų, kai Jis žydams nėra matomas. Mes jau priartėjome prie
pagonių amžiaus pabaigos, ir tada 7000 -aisiais bus vestuvės.
Yra dar daugiau, bet jau neturiu vietos. Jei kas nors
imtų mokyti kažko niūraus ir neaiškaus, praradęs pusiausvyrą, žinokite, kad yra
daug įvaizdžių ir šešėlių, kurie kalba apie laikus ir apie laikų pabaigą, tokių
kaip aš minėjau apie Izaoką , kuris sutinka savo nuotaką lauke kažkur kelyje
tarp savo ir nuotakos namų.
Kitą savaitę-nauja tema, iki tada, laiminu,
John Fenn
www.cwowi.org
ir rašykite man el.laiškus: cwowi@aol.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.