John Fenn, 2017 m. birželio mėn. 17 d.,
Sveiki visi,
Tęsiame mūsų
diskusiją, apmąstydami, ar mintys turi substanciją. Tačiau, kad tai padarytume,
turime atsigręžti į šviesą – ir į Šviesą.
Dievas yra šviesa ir Jame nėra tamsos.
Dievas yra meilė.
Šie 1 Jono
1:5 ir 4:8 teiginiai atitinkamai yra pateikiami, kaip tušti pareiškimai. Dievas
yra meilė ir šviesa, todėl meilė ir šviesa yra sinonimai. Meilė įneša šviesą į
bet kokią situaciją, bet kokius santykius, o šviesa (aukštesniais būdais) įneša
meilę į bet kokią situaciją, bet kokius santykius.
Jokūbo 1:13,
16-18 įspėja žmones negalvoti apie teiginį 2-3 eilutėje, kad sunkumams
užgriuvus, tai jiems padarė Dievas (ne!):
„Nė vienas mėginamas/
gundomas/ bandomas tenesako: „Esu Dievo gundomas“... Neapsigaukite, mano mylimi
broliai! (Tik) Kiekvienas geras davinys ir kiekviena tobula dovana yra iš
aukštybių, nužengia nuo šviesybių Tėvo, kuriame nėra permainų ir nė šešėlio keitimosi.
Savo valia Jis pagimdė mus tiesos žodžiu, kad būtume tarsi Jo kūrinių pirmieji
vaisiai.“
Dievo abėcėlė
Dvasios
sritis sukūrė natūralią sritį, o tai reiškia, kad natūralūs dėsniai yra lyg
raidės Dievo abėcėlėje. Pagalvokite, kaip mes naudojame raides. Mes raidėmis
abėcėlėje naudojamės, lyg savo minčių, emocijų ir savo širdžių intencijų
talpyklomis. Mes suformuojame mintį, motyvą, planą, tada naudojamės raidėmis,
kad suformuotumėm šias mintis į kažką materialaus, o šie žodžiai tada gali būti
perdaryti į kažką dar substancinio. Žodžiai yra kaip brėžiniai – ne pats
statinys, bet statinio planas, kuris yra matomas. Raidės yra statybiniai
blokai.
Kaip
natūralūs dėsniai, tokie kaip gravitacija, šviesa, energija ir masė Dievui –
tai Jo raidės, Jo abėcėlė, kuri tinkamai įrengta sudaro tvarkingą natūralų
pasaulį. Jis suplanavo natūralų pasaulį ir mus. Jis išrado šią natūralių dėsnių
abėcėlę, tai kilo iš Jo proto, Jo vaizduotės, bei Jo valios pasireiškimo. Tada
Jis pakvietė Savo intencijas būti ir atsirado natūralus pasaulis.
Todėl šviesa,
meilė ir gyvenimas yra tikra ir pirma substancija. Nors šviesa yra procesas,
kuris gali perduoti energiją – pagalvokite apie tai minutę. Biblijoje pateiktą
paprastą Dievo kaip Šviesos ir Meilės apibūdinimą mes randame šiuolaikiniuose
tyrinėjimuose apie šviesą, kad šviesa yra substancija, šviesa yra procesas, ir
šviesa gali perduoti energiją. Fizinis pasaulis yra Dievo būdų ir buvimo
atspindys... nuostabu.
Mūsų mintys, taip išeina, yra tvirtos,
tai substancija, kuri turi svorį, pirmiausia dvasinėje srityje, o po to į išorę
ir fizinėje.
Kai Paulius
sako (apie tai užsiminėme praeitą savaitę), kad mūsų vidinis žmogus
atsinaujina, mums žiūrint į neregimą amžiną sritį, šitas „žiūrėjimas į“
neregimą, reiškia, kad mūsų mintys „žvelgia“ per neregimą, ir šis „žvilgsnis“
atnaujina mūsų dvasinį žmogų. Mūsų mintys, pakylėtos, persiunčia energiją (nežinant,
kaip geriau išsireikšti) arba Gyvenimą į mūsų dvasinį žmogų, kad jį atnaujintų.
Mūsų mintys tikrai turi substanciją, gali būti gėrio, Gyvenimo ir Šviesos
nešėjomis.
Izaijo 55:7-9
mums sako, kad Dievo keliai ir mintys – mintys – aukštesnės nei mūsų keliai ir
mintys. Tai yra apreikšta, kad Dievas neregimoje srityje ir judėdamas pagal
aukštesnius kelius ir mintis, galvodamas ką nors sukurti, tik išplės tuos
aukštesnius kelius žemyn, taip sakant, kad sukurtų natūralius dalykus. Tai
reiškia, jog natūralus pasaulis yra tarytum veidrodis, kaip Paulius laiško
Romiečiams 1 skyriuje sako, kad Jo neregimi dalykai gali aiškiai matytis
kūrinijoje.
Yra Kažkas aukščiau nei substancijos
mintys
Laiško Žydams
4:12 išstudijavau plačiai. Turėjau gražią schemą, ją mėgau naudoti, rodydamas
žmogaus širdį, kurią nuo viršaus iki apačios kalavijas perkerta per pusę. Tada
aš sudarau sąrašą, remdamasis eilutės gramatika:
„Dievo žodis
yra gyvas ir veiksmingas, aštresnis už bet kokį dviašmenį kalaviją. Jis
prasiskverbia iki pat sielos ir dvasios atšakos, iki sąnarių ir kaulų smegenų,
ir teisia (kritikuoja) širdies mintis bei sumanymus.“
Jei
pažvelgsite į sąrašą, pamatysite, jog siela, sąnariai ir mintys eina pirma ir
priskirti vienam stulpeliui, kai tuo tarpu dvasia, kaulų smegenys ir intencijos
– kitam stulpeliui.
Siela,
žmogiškas valios šaltinis, intelektas, emocijos, yra lyg ryšys, jungiantis abi
dalis, kūną ir dvasią. Dvasios stulpelyje yra kaulų smegenys ir motyvai. Kaulų
smegenys yra ten, kur kraujas, jei tai yra kūnas – tai jo šerdis, šaknis,
gyvybės šaltinis, nes gyvybė yra kraujyje – tai žmogaus dvasia. Dvasia ir siela
kartu sudaro širdį. Rašte pastebėsite eilutes, kur naudojamas žodis „širdis“,
ir priklausomai nuo to, ką autorius nori pasakyti, šis žodis gali reikšti ir
dvasią ir sielą kartu, arba tik dvasią, arba tik sielą. Kontekstas atskleidžia
subtilius skirtumus.
Ir daugelis
buvo mokomi, kad Dievo Žodis – daugeliui pamokslininkų tai reiškia užrašytus
dokumentus, kurie prasideda nuo Pradžios knygos ir baigiasi Apreiškimu Jonui –
Biblija, ir daugybė pamokslų buvo pasakyta apie tai, kaip Dievo Žodis kritikuos
tavo mintis ir motyvus... tai puiku... išskyrus tai, kad ta eilutė reiškia ne
tai. Taip, turite išmesti visus šiuos supratimus pro langą.
Kadangi 13
eilutė aiškiai sako, ką autorius nori pasakyti, kad Dievo Žodis teis/ kritikuos
mūsų širdies sumanymus ir mintis: „Ir joks kūrinys nėra paslėptas nuo Jo
žvilgsnio, bet visa yra nuoga ir atidengta akims To, kuriam turėsime duoti
apyskaitą. Taigi,
turėdami didį vyriausiąjį Kunigą, praėjusį pro dangus Dievo Sūnų Jėzų...“
Žydams 4:12,
autorius kalbėdamas apie Dievo Žodį, kalba apie Asmenį, vadinamą Dievo Žodžiu –
Viešpatį Jėzų – Jis tas, kuris nutiesia tiltą tarp plyšio atsiveriančio tarp
sielos ir dvasios, sąnarių ir kaulų smegenų, ir teisia širdies mintis bei
sumanymus. Ne popierius ir rašalas, bet Žodžio Asmuo.
Tai gi, jei
žvelgi į moterį geidulingai, pakeisk šią mintį, šią substanciją į galvojimą
apie ją, kaip apie Dievo kūrinį, už kurį numirė Jėzus – ir pasimelsk už ją. Kai
nori supykti ant ko nors be priežasties, pakeisk šią mintį į meilę, kad Jėzus
numirė už juos ir myli juos, nepaisant jų bjaurių asmenybių. Melskis už juos.
Jėzus žvelgia, Jėzus kritikuoja mūsų mintis ir intencijas. Mūsų užduotis yra
suvokti, kad mūsų mintys lygios mūsų veiksmams, taigi Dvasios darbas vyksta
mūsų širdyse, mūsų mintyse, ir tokiu būdu mes atnaujiname protą, tokiu būdu mes
keičiame savo gyvenimus...
Kitą savaitę kita tema...iki kito
karto, būkite palaiminti!
John Fenn
Neužmirškite rašyti man asmeninius
e-laiškus šiuo adresu: cwowi@aol.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.