Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2023 m. rugsėjo 29 d., penktadienis

Gilesnis suvokimas #3 iš 3

 Deeper Understanding #3 from 3

 29 September 2023

 Sveikinu visus,

 Ko gero, didžiausia krikščioniškosios kultūros doktrininė klaida šiandien yra


susijusi su atleidimo samprata. Tai, ko Jėzus mokė žydų kultūros ir Senojo Testamento įstatymo kontekste,  šiuolaikinio surinkimo(bažnyčios) yra visiškai iškreipta.

 Paulius sakė Efeziečiams 2:1: „Ir jus, kurie buvote mirę nusikaltimais ir nuodėmėmis, atgaivino“. Nusikaltimai IR nuodėmės. Jie nėra vienodi.

 Nusižengimas – tai kai vienas žmogus nusideda kitam. Jis yra horizontalus, žmogus prie žmogaus ir susijęs su sužalojimais. Nuodėmė yra prieš Dievą, ji yra vertikali ir reikia susitvarkyti su kalte.

 Mūsų vidinis teisingumo reikalavimas yra dėl  sužalojimo. Jie pasielgė neteisingai, norime, kad būtų sugauti. Norime, kad jie būtų atsakingi. Bažnyčios kultūra sako „atleisk jiems“, ji pasirūpina kaltėmis, bet nekreipia dėmesio į žalą, kurią jie mums padarė. Tai yra mūsų konfliktas. Mes atleisime, bet norime atsiprašymo. Norime, kad jie pripažintų, ką padarė. Norime, kad jie tai padarytų teisingai.

 Mūsų vidinis teisingumo reikalavimas sutinka su Pažeidimo įstatymu. Viskas, ko Jėzus ir Paulius mokė šia tema, yra pagrįsta nusižengimo įstatymu.

 Nusižengimo  įstatymas: Kunigų knyga 6:1-7

„Jei kas yra neištikimas Viešpačiui, nusižengęs savo artimui kažkuo, kuris jam patikėtas, kažkuo paliktas jo globai ar apvagia, ar apgaudinėja savo artimą, ar suranda ką nors pamestą ir tada meluoja, arba negražina. Jei jie nusideda tokiais būdais ir suvokia savo kaltę...

 "Jie privalo grąžinti tai, ką pavogė ar gavo apgaulės ar melo būdu. Jie turi grąžinti savo kaimynui rastą pamestą turtą ir bet ką panašaus, apie ką melavo ar padarė savo kaimynui, IR pridėti 20% vertės grąžinti jį asmeniui, prieš kurį nusižengė.

 „Tada jie (su kitu asmeniu) visa tai nuneš kunigui, kuris paaukos už juos auką, ir jiems bus atleisti šie nusižengimai“.

 Atkreipkite dėmesį, kad jie turi susitaikyti su žmogumi, prieš kurį nusižengė, PRIEŠ tai , kai  jiems atleis Dievas už tą nusižengimą.

 Tai nekelia grėsmės jų išgelbėjimui, nes įstatymas yra būdingas kiekvienam konkrečiam nusižengimui. Tai reiškia, kad jei jie pasilieka tai, kas buvo pavogta, arba niekada neprisipažins žmogui, kad melavo apie kažką ar kokį nors nusižengimą, ir niekada nesusitaikys pripažindami savo nusižengimą, stodami prieš Viešpatį jie bus patraukti atsakomybėn.

 Auka gali jiems atleisti, bet jie nepadarė to, kas yra teisinga, kad gautų Dievo atleidimą, t.y. vėl atsiprašyti žmogaus, kuriam nusižengė. Už tą nusižengimą jie bus atsakingi  prieš Jį.

 Kaip tai atrodo šiais laikais?

 Kaip pridėti 20% palūkanų mūsų dienomis? Jų laikais, jei kas nors rastų pamestą odinį paltą, kurio vertė buvo 500 USD, jis turėjo grąžinti paltą ir pridėti 20% arba 100 USD, o asmeniui, kuriam pažeidė, atiduoti 100 USD ir paltą, tada eiti pas kunigą gauti Dievo atleidimą.

 Šiandien, jei mes ką nors nusižengtume ir norėtume pasitaisyti, atsiprašytume, tai tas „20%“ galėtų būti nuvežimas papietauti arba susitikimas išgerti arbatos ar kavos, už kurią mokate. Tai gali būti kortelės ar pastabos išsiuntimas po to, kai susitaikysite, kad būtumėte tikri, jog viskas vėl gerai. Tie 20% darytų ką nors, kad įsitikintų, jog jums vėl viskas gerai.

 BET....Jei žmogus rastą paltą pasilieka, o ne grąžina, jis tampa kaltas dėl tos vagystės nuodėmės prieš Dievą. Į pragarą jie nepateks, bet už vagystę turės atsakyti.

 Jėzus kalbėjo apie nusižengimo įstatymą Mato 5:25-26: "Skubiai susitarkite su savo priešu (asmeniu,  kuriam nusižengėte), kol esate su juo pakeliui, arba jie gali jus atiduoti teisėjui, kuris nusiųs jus pareigūnui, o iš ten į kalėjimą. Sakau tau tiesą, tu neišeisi iš ten, kol nesumokėsi kiekvieno skolingo cento“.

 Krikščionys daugelį metų tai neteisingai suprato, manydami, kad tai rojus arba pragaras. Tai nėra. Tai tiesiog raginimas susitaikyti su asmeniu, prieš kurį nusižengėte, nes jei to nepadarysite, būsite apkaltintas vagyste, nubaustas 20% bauda ir pasodintas į kalėjimą. Tais laikais toks buvo paprotys.

Didesnė ištrauka yra apie pyktį be priežasties ir „palik savo dovaną prie altoriaus ir eik susitaikyti su savo broliu“. Kalbama apie norą pasitaisyti, kai prieš ką nors nusižengiate.

 Tai yra svarbu 

Morkaus 11:25-26: „O kai stovite melsdamiesi, atleiskite, jei turite ką nors prieš kitą, kad jūsų dangiškasis Tėvas atleistų jūsų nusižengimus. Bet jei jūs neatleisite (jų nusižengimų jums), neatleis ir jūsų Tėvas. dangus atleisk tavo nusižengimus“.

 Tai ne rojus ar pragaras, tai yra nusižengimo įstatymas. Pirma, atleidimas yra sprendimas, o ne emocija. Tai sprendimas atleisti tam žmogui, kuris mus sužeidė. Jūs neprivalote jaustis gerai dėl jų arba dėl to, kas atsitiko dėl to, kad buvote sužeistas. Jie lieka kalti prieš Dievą, nebent ateis pas jus ir susitaikytų

 Be to, ir Jėzus, ir Steponas prašė Tėvo NEkaltinti  budelių už jų nusikaltimą ir jų abiejų nužudymą. Mes turime galimybę prašyti Tėvo, kad jis jiems atleistų, net jei jie neatsiskaito už mums padarytą žalą ar neieško susitaikymo.

 Prisikeldamas Jėzus pasakė: "Kas nusidėtų, tam atleisite, tam bus atleistos. Kam sulaikysite nuodėmes, jos bus sulaikytos." Mums duota valdžia naudoti Jo vardą prieš demonus, naudoti Jo vardą uždėti rankas ant ligonių. Mes galime ateiti pas Tėvą Jo vardu ieškoti gailestingumo ir malonės, kad padėtų prireikus. Taip pat galime prašyti, kad Tėvas atleistų žmogaus nusižengimą, net jei jis nesusitaikytų pirmas su mumis ir pridėti, kad 20 proc. ARBA...galime paprašyti Jo susidoroti su jais.

 Paulius II Timotiejui 4:14-16: 16-oje eilutėje jis sako, kad kai pirmą kartą buvo apkaltintas Romos teisme, nė vienas jo draugas neatėjo su juo į teismą, ir jis pasakė: „Meldžiu Dievą, kad tai nebūtų užskaityta į jų sąskaitą. “.

 Tačiau prieš pat 14 eil. jis rašė taip: "Aleksandras Vario kalvis man padarė daug žalos. Viešpats jam atlygins pagal tai, ką jis padarė."

 Aleksandro Vario kalvio atveju Paulius nusprendė jo neatleisti nuo sužalojimo, kurį padarė Pauliui. Esu tikras, kad Paulius atleido jam kaltę, bet jis neatleido jo nuo žalos, kurią padarė Pauliui. Paulius nusprendė leisti Viešpačiui susitvarkyti su juo. Tai reiškė, kad jei Aleksandras niekada neatgailaus, jis stos prieš Viešpatį, kad atsiskaitytų už tą žalą, apie kurią rašė Paulius.

 Yra žmonių, kurie neatsiprašys už mums padarytą skriaudą, ir mes jiems vertikaliai atleidžiame, bet norime, kad jie susidurtų su savo veiksmų pasekmėmis. Taip padarė Paulius – tegul Viešpats susitvarko su Aleksandru Variniu. Tai nėra neatleidimas. Tai yra atleidimas jiems vertikaliai, bet kadangi jie nedarys to, kas teisinga horizontaliai, mes paleidžiame juos į Viešpaties rankas ir tęsiame savo reikalus.

 Kitą savaitę tolesni veiksmai: emocijų (sužalojimo) išgydymas, kai kam nors atleidžiama.

 Iki tol, laiminu,

 

Džonas Fenas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.