End Times Types & Shadows #1 of 3. A Flood and Wedding,
December 9, 2022
Sveikinu visus,
Kai mes su Barbara gyvenome Kolorado valstijoje, mėgome vaikščioti po kalnus ir prerijas. Turėjome 3 jaunus berniukus, 2 vaikščiojo, o Chrisą nešiojau ant
nugaros, nes jis negalėjo vaikščioti; mes eidavome į dykumą.
Pirmiausia išstudijuodavau vietovę žemėlapyje ir nešdavausi vieną jų su savimi. Eidamas ieškojau konkrečių kalnų ar ženklų palei taką arba pažymėtų žemėlapyje ypatybių, pavyzdžiui, uolų darinio. Eidamas mintyse atkreipdavau dėmesį į kiekvieną ženklą, ežero ar uolos atodangą, kad tiksliai žinočiau, kur esame.
Matydami tuos požymius
ir ženklus buvome tikri, kad einame teisinga kryptimi. Tai yra Šventajame Rašte
aptinkamų pabaigos laiko įvykių tipų ir šešėlių vaidmuo. Galime turėti
pagrindinę idėją apie tam tikrus pabaigos laiko įvykius, tačiau mūsų
įsitikinimus patvirtina Šventojo Rašto tipai ir šešėliai. Atskirai jie yra tik
užfiksuoti įvykiai, tačiau kartu jie sudaro žinių visumą, kuri palaiko ir
patvirtina didesnius mokymus apie Dievo planą.
Šioje mažoje studijoje bus išvardyti kai kurie iš šių
Rašto „orientyrų“, ypač apie žmonijai skirtą 7000 metų laikotarpį. Tai turėtų dar labiau
patvirtinti ir užtikrinti mums bendrą Tėvo planą mūsų gyvenimui, nes mes esame
mažytė daug didesnės dramos, vykstančios Žemės planetoje, dalis.
Kodėl 7000 metų?
Tai yra ilgalaikis žydų tikėjimas, pagrįstas tuo, kad
Dievas pasaulį kūrė 6 dienas, o 7-tą
dieną pasitraukė. Taigi žmogus gyvens 6000 metų, o tada pasaulis įeis į 7-ąją
1000 metų poilsio „dieną“. Tai, ką mes vadiname tūkstantmečiu. Taigi žmogaus
skaičius yra 6, Dievo ir užbaigimo skaičius yra 7.
Petras buvo žydas ir užaugo su tokiu supratimu, kaip
teigiama II Petro 3:8, kad „1 diena su Viešpačiu yra kaip 1000 metų, o 1000
metų kaip 1 diena“.
Nors tai yra teiginys apie Tėvo belaikiškumą, galintį
vienu metu būti praeityje, dabartyje ir ateityje, principas, kad 1 diena yra
lygi 1000 metų ir 1000 metų yra 1 diena, taip pat yra patvirtintas visame
Šventajame Rašte.
Ozėjas
Šios 1 dienos, prilyginmas 1000 metų, tema yra Ozėjo 6
skyriuje: 2. Po prašymo Izraeliui grįžti
pas Viešpatį: „Po 2 dienų Jis mus atgaivins, o trečią dieną Jis prikels mus
gyventi su Juo. “
Tai jau seniai buvo suprantama taip, kad Dievo jie
nematys 2000 metų, tai yra 2 dienas. Bet 3-ią dieną arba trečią 1000 metų
rinkinį Jis pakels Izraelį gyventi su Juo žemėje.
Tai užuomina apie 2000 metų „pagonių laiką“, kai Izraelis
buvo sunaikintas 70-aisiais ir po beveik 2000 metų vėl tapo tauta. Jie stipriai
kentėjo pastaruosius 2000 metų ir daugelis stebisi, kodėl Dievas juos apleido.
Jiems, žvelgiant iš žydų perspektyvos, Dievas buvo nematomas per pastaruosius
2000 metų, bet tą 3 dieną Jis juos vėl
atgaivins ir leis gyventi su Juo
žemėje.
Nojus
Pradžios 7:6 mums sakoma, kad Nojus gyveno 600 metų, tada
atėjo teismas. Taigi žmogui bus 6000 metų, tada teismas. Per teismą, kaip ir
Nojaus dienomis, teisieji bus „plukdomi“ virš žemės. Tada seka 1000 metų
poilsio / naujos pradžios „diena“. (Tūkstantmetis, kai Jėzus valdo žemę)
Pradžios knygoje 6:16 Nojui buvo nurodyta Viešpats
padaryti 3 lygių arką. Tai nuoroda į Kolosiečiams 2:9, kuriame sakoma: „Nes
jame yra kūniškos dievybės pilnatvė“. Tai parodė Nojui ir aplinkiniams
triasmenį Dievą – Tėvą, Sūnų, Šventąją Dvasią arkoje ir jos dalyje. Jėzus
Kristus pakelia mus į saugią vietą virš
teismo potvynio.
Pradžios 7:16 sakoma, kai jie įėjo į arką: „Viešpats juos
uždarė“. Tai yra Efeziečiams 1:13 ir 4:30, kuriuose teigiama, kad kai įtikėjome
Viešpatį, Šventoji Dvasia užantspaudavo mus Jame. Kai Nojus ir šeima įžengė į
Kristų, į arką, Šventoji Dvasia juos užantspaudavo Kristuje.
Jie plūduriavo virš potvynio vandenų, nes buvo
užantspauduoti Arkos viduje – tai simbolizuoja paėmimą prieš suspaudimą. Nuosprendis atėjo,
kai Nojui buvo 600 metų, žmogaus, gyvenančio 6000 metų, tipas, o tada teismas –
ir tikintieji bus pakelti aukščiau jo. Artėjame prie tų 6000 metų pabaigos...
Vestuvės Kanoje
Jonas vedamas skaičiuoti Jono Krikštytojo tarnybos dienas
ir Jėzaus tarnystės pradžią per 4 dienas. Tos 4 dienos reiškia 4000 žmonijos
metų ir rodo, kad kažkas ateis, tada trūksta 2 dienų (2000 metų), tada 7 dieną
vestuvės.
Jono 1: 19-28 įrašo 1 dieną, pradedant „Tai yra Jono
metraštis“ 19 eilutėje.
Jono 1:29 sakoma „kitą dieną“, kuri yra 2 diena, ir
tęsiasi iki 34eil.
Jono 1:35 sakoma „kitą dieną“, kuri yra 3 diena, ir tęsiasi
iki 42eil..
Jono 1:43 sakoma „kita diena po to“, kuri yra 4 diena, ir
tęsiasi iki 51eil., skyriaus pabaigos.
Santrauka tokia, kad Jono 1:19-51 matome 4 dienas Jono ir
Jėzaus gyvenime arba 4000 metų istoriją. Judaizme, kaip tikėjo autorius Jonas,
šis 4000 m yra laikas nuo Adomo iki Jėzaus.
Tie 4000 metų arba 4 dienos Jono ir Jėzaus gyvenime rodo,
kad jie abu yra aktyvūs, kviečiantys atgailauti ir sekti Dievu.
2 skyrius pradedamas tokiu teiginiu: „Po trijų dienų buvo
vestuvės Kanoje“. Taigi Jonas išvardija 4 dienas, praleidžia 5 ir 6 dienas,
tada sako, kad po 3 dienų, tai buvo 7 diena, yra vestuvės.
5 ir 6 dienos yra 2 dienos arba 2000 metų, kai Dievo
nemato žydų tauta. Tai yra 2 dienos, apie kurias kalba Ozėjas: „Po 2 dienų Jis
mus atgaivins“ – o trečią dieną Ozėjas sako: Jis juos prikels ir jie gyvens su
Juo vestuvių šventėje. Vestuvės savo dienomis, kaip ir kai kuriose
šiandieninėse žydų vestuvėse, trunka 7 dienas... (7 metai, švenčiami danguje,
kol žemėje suspaudimų laikas)
Kaip sakiau pradžioje, šie maži tipažai ir šešėliai,
rasti Senajame Testamente ir čia, Jono evangelijos pradžioje, veikia kaip
pėdsakų žymekliai. Jie yra orientyrai gyvenimo kelyje, patvirtinantys, kad mes
tikime teisingai.
Kitą savaitę daugiau tipų ir šešėlių, patvirtinančių 7000
metų Dievo planą žmonijai. Iki tol, laiminu,
Džonas Fenas
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.