John Fenn. Weekly Thoughts. „Jesus 101“ 2d. 07/06
Sveiki,
Vėlų vakarą aš nemiegojau, meldžiausi ir staiga
atsidūriau Dvasioje, prieš mane, mano
svetainėje stovėjo Viešpats. Aš galėjau matyti Jį ir natūralius daiktus
kambaryje tuo pačiu metu. Jis pasakė:“ Aš noriu mokyti tave kaip reikia mokyti
žmones“.
Mr4:33 sakoma, kad Jis mokė juos „tiek, kiek jie galėjo
priimti“ -atskleisdamas, kad Jis nei tada, nei dabar, neužgriūva mus dalykais,
kurių mes negalime suprasti, nei praktikuoti. Ir jei mes nesame pasiruošę
tiesai, Jis susilaiko iki tada, kol mes patys imame Jo ieškoti.
Geras to pavyzdys krikštas Šventąja Dvasia. Atgimiau būdamas
16 metų, bet po kelių savaičių susirūpinau, dėl to, kad mažai supratau Žodį ir
mažai turėjau jėgos, bet aš nieko daugiau nežinojau. Prisimenu, sakiau Tėvui vieną
dieną: „ Aš nenoriu pasirodyti nedėkingu, Tėve, ir nenoriu tavęs įžeisti, bet
ar tai viskas, ką aš turiu? Aš maniau, kad yra daugiau.“
Kitą dieną mano draugė, kuri atvedė mane pas Viešpatį
pradėjo man kalbėti apie Šventos Dvasios krikštą. Iki tos dienos aš net nebuvau
girdėjęs, bet kai ji pasakė man: tu būsi mokomas Viešpaties per Šventąją Dvasią
ir įeisi į gilesnę sritį, aš buvau pasiruošęs! Jis vertė ją laukti, kol aš
buvau pasiruošęs ir galėjau priimti informaciją apie tai. Jis laukė kol aš
paprašiau daugiau Jo pažinimo, Jis nevertė manęs priimti naują mokymą.
Tą naktį Viešpats mane mokė, kas kartais nutinka,
kai asmuo prieš įtikėdamas Jį,
neatgailauja.
Jn3:22-26 mums sako, kad Jonas Krikštytojas krikštijo
žmones vienoje vietoje...
...o Jėzus ir Jo mokiniai krikštijo žmones kitoje vietoje.
Mums pasakyta, kad kai kurie Jono mokiniai susirūpino, nes Jėzus, traukė
daugiau žmonių nei Jonas, Jonas paaiškino: “ Jam skirta augti, o man-mažėti.“
4skyrius parsideda taip: “ Taigi kai Viešpats sužinojo,
kad fariziejai kalba, jog Jėzus turi daugiau mokinių ir krikštija daugiau nei
Jonas( nors Jėzus pats nekrikštijo, bet krikštijo Jo mokiniai), jis paliko
Judėją ir vėl sugrįžo į Galilėją. Dabar Jis turėjo eiti per Samariją.
Viešpats pasakė, kad fariziejai neseks juo per Samariją,
taigi Jis panaudojo tai kaip filtrą, kad jie vėl turėtų sugrįžti pas Joną. Tai
reiškė, kad jie turėjo grįžti pas Joną ir krikštytis atgailos krikštu. Jei Jis
būtų leidęs jiems sekti paskui Jį, fariziejai būtų sekę Jėzumi be atgailos
krikšto, kuriuo krikštijo Jonas.
Visi užmerkite akis ir nulenkite galvas...
Tada Jis pradėjo kalbėti apie modernias vakarų praktikas
pakelti rankas ir „priimti Jėzų“, ir kaip daugelis niekada neatgailavo, bet
tiesiai priėmė atgimimą iš Dvasios - jie niekada iš tiesų nesusitvarkė savo
širdyje su buvusiu nuodėmingu gyvenimu. Štai taip būtų padarę fariziejai- sekę
Jėzumi, be atgailos už savo nuodėmes. Jie ir toliau būtų laikęsi savo
nuodėmingo fariziejiško gyvenimo būdo, nors jau „priėmę‘ Jėzų bet,- tai
neteisinga.
Viešpaties komentaras apie tai, kaip žmonės dabar tiki Juo nesusitvarkę su savo praeities
gyvenimu, be atgailos, reiškia, kad
asmuo ateina pas Viešpatį su praeities
nuodėmingomis problemomis vis dar esančiomis ir turinčiomis vietą jų širdyse.
Jie neatidavė savo gyvenimų Jėzui, jie tik pakvietė Jėzų į
savo nuodėmingą gyvenimą. Tai atvirkštinis dalykas.
Tai reiškia, kad dažnai dėl to, kad jie visų pirma
neatgailavo, bet tiesiai atėjo pas Jėzų, jie kovos su nuodėme, užuot pasakę „ne
nuodėmei“, „aš atgailavau ir pasukau kitu keliu.“ Daugelis neuždarė durų savo
nuodėmingam praeities gyvenimui
Kai jie atėjo pas Jėzų, taigi jie nuolatos kovoja tarp
savo praeities gyvenimo ir dabartinio naujo gyvenimo Kristuje.
Pažiūrėkime pamatinį tikėjimo mokymą
Kaip aš minėjau Heb6:1-2 „
Todėl, palikę pradinį Kristaus mokymą, veržkimės prie
tobulumo, užuot vėl dėję pamatus iš atsivertimo nuo negyvų darbų, iš tikėjimo
Dievu,
2 iš mokymo apie krikštus, rankų uždėjimo, mirusiųjų
prikėlimo ir amžinybės teismo.“
Atkreipkite dėmesį į progresiją: nuo mirties darbų iki
mokymo apie teismą. Kaip daug kas mūsų pradėjo nuo „tikėjimo Dievu“, tada
-vandens krikštas, rankų dėjimas ant žmonių išgydymui ar maldai, tada apie
dangų- be visų pirma derančios atgailos ?
Todėl nenuostabu, kad daugelis kovoja su nuodėme. Jie
pažįsta Viešpaties gilesnius dalykus, nors vis dar kovoja su senomis
nuodėmėmis, nes neatgailavo ateidami pas Jėzų.
Dar ne vėlu...
Asmuo, kuris atėjo pas Jėzų be atgailos, su savo
nuodėminga praeitimi, gali sustoti ten, kur jis dabar yra, ir atgailauti dėl
visų tų dalykų – netgi jeigu jie buvo
prieš 10-30 metų. Jei tu niekada nesustoji iš tikrųjų pasižiūrėti į savo
nuodėmingą gyvenimą, ir neatgailauji už jį prieš Dievą Tėvą, kad dieviškas
liūdesys tave nuplautų, tada tau reikia tai padaryti tiesiog dabar. O kai padarysi tai-judėk
pirmyn.
Tai gali būti paprastas aktas atliktas per kelias
sekundes- tuo metu tu prisimeni savo nuodėmingą praeitį, ir garsiai pasakai
Tėvui, kad atgailauji dėl tų nuodėmių ir nusisuki nuo jų dieviškame liūdesyje.
Prisiminimai pasilieka, kad niekada daugiau to nedarytume, tai kaip įspėjimas. Jei
dėl to neatgailausime, tai tampa pagundomis. Štai taip jūs pažįstate savo
širdies būklę. Jei jūs atgailavote, praeities nuodėmės daugiau nebėra jums
pagundos. Jeigu jūs vis dar laikote širdyje geidžiate jų, jos jus gundys.
Atgailaukite, tada veržkitės į aukščiausią pašaukimą Kristuje.
Apd2:38, kai žmonės išgirdo Petro kalbą per Sekmines ir
paklausė, ką jie turi daryti, kad būtų išgelbėti, Petras pasakė:“
Atgailaukite“. Jis nepasakė „tikėkite“, bet „atgailaukite“- atgaila yra pirmas
žodis kalbant apie išgelbėjimą. Be jos, asmuo gali toliau kentėti nuo senų
nuodėmių ir pagundų savo naujame gyvenime su Kristumi.
Iki sekančios savaitės, laiminu,
John Fenn
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.