John Fenn "Weekly thoughts" How David Walked in NT Grace #1 2019/03/29
Sveiki,
Aš žinau, kad tai ilga žinia, bet kalbėjau su keletu šią
savaitę, kurie gauna mano „Savaitės Mintis“, ir jie nežinojo, kad mes rugpjūčio
15-18 turėsime konferenciją Čikagos vakaruose, o spalio 11-13 Manchester New
Hampshire, nes jie tiesiog praleido skelbimų dalį tekste.
Į abi konferencijas vyksta registracija, bet dar vis yra
ir laiko ir vietos, jei tik jūs domitės ir norite daugiau išmokti.
Ar jūs žinote, kad karalius Dovydas pažeidė visą skyrių
Mozės įstatyme mažiausiai du kartus, vaikščiodamas Naujojo Testamento malonėje,
ko niekas kitas Senojo Testamento metu nedarė? Kodėl Dievas tai leido, ir ką mums
tai reiškia?
Mes pažiūrėsime visus pavyzdžius, kodėl Dovydui buvo
leista sulaužyti įstatymą ir likti gyvam, ir tada suprasime Tėvo širdį, ir kaip
mes galime vaikščioti malonėje, kuri galbūt mus ir išlaikė iki šios dienos.
Jis
turėjo mirti
Kai Dovydas tapo karaliumi, jis norėjo atstatyti Dievo
garbinimą, taip, kaip buvo nurodyta Mozės įstatymuose. Šiuos nurodymus Mozė gavo
iš Dievo. Pagal juos turėjo būti aukojimo altorius skirtas gyvulių aukojimui
Viešpačiui, kuris simbolizavo kryžių. Ten buvo didelė praustuvė vandens, kur
kunigai galėjo nusiplauti praeitį, kas simbolizavo, to, kas sena nuplovimą
Žodžio asmens ir atgimimo iš naujo patyrimą.
(Nepriimkite tai pagal auditorinio surinkimo pavyzdį, kad
asmuo turi atgimti iš naujo ir pasinerti į rašytinį Žodį, šis pavyzdys apima ir
kryžių, ir kad žmogus nuplaunamas būtent Žodžio Asmens. Tiek daug krikščionių
pažįsta rašytinį žodį, bet nepažįsta Asmens, kuris yra gyvasis Žodis, ir iš
kurio kyla rašytinis žodis. Rašytinis Žodis yra antrinis, plaukia iš mūsų
vaikščiojimo su Tikruoju Žodžiu. Tai reiškia,- kai reikia maldos ar atsakymo,
visų pirma reikia eiti pas Gyvojo Žodžio Asmenį, o ne rašytinį žodį.
Aukojimo altorius ir apsiplovimo indas( praustuvė) buvo
tabernakulio/ šventyklos priekyje, visiems žmonėms gerai matomas,
atstovaujantis naują gimimą. Kiti garbinimo dalykai buvo paslėpti nuo
žvilgsnio, taip kaip ir nenutrūkstantis Dievo darbas mūsų širdyse. Jie buvo
paslėpti nuo žvilgsnio už dviejų
uždangų.
Pirma
uždanga
Už pirmos uždangos buvo aliejaus lempa su daugybe lempų(menorų)
pripildytų aliejumi. Lempa yra Šventosios Dvasios įvaizdis ir dovanos, kurios
apšviečia vidinę erdvę, po to- duonos stalas, kuris simbolizuoja nenutrūkstamą
augimą ir tikinčio žmogaus priklausomybę nuo Asmens, Kuris yra Dievo Žodis( ne
rašytinis Žodis, bet Žodžio Asmuo).
Nes žmogus gyvas ne vien duona, bet kiekvienu žodžiu(rema-
žodžiu skirtu būtent mums). Jis išeina iš Dievo burnos, tai rodo, kad Jis nėra
spausdintas, tai Asmuo, kurio mes visų pirma siekiame. Trečias skyrius buvo
smilkymo stalas, apie kurį Apr5:8 mums pasakyta, tai yra šventųjų maldos. Tie 3 dalykai yra palapinėje/šventykloje,
paslėpti nuo akių; Šventoji Dvasia ir Jos įgalinimas, priklausomybė nuo Gyvosios Duonos Asmens/Žodžio ir maldų Tėvui.
Bet yra dar viena uždanga, giliau viduje, kuri atskiria
šventą vietą nuo likusios šventyklos dalies. „Šventų švenčiausioje“ stovėjo
auksu padengta su vienas prieš kitą stovinčiais garbinime cherubinais Sandoros
skrynia. Dovydas pažinojo Dievą kaip tą, Kuris gyvena tarp cherubinų. (2Sam6:2,
1Kron13:6, taip pat 1Sam4:4). Būtent tenai pasireikšdavo Jo šventumas, ir tenai
Jis bendravo su mūsų vidiniu žmogumi.
Kunigas tik kartą metuose Atpirkimo Dieną eidavo už
uždangos prie Sandoros skrynios (Heb9:25).
Visi tie dalykai yra Mozės įstatyme ir buvo numatyta
mirties bausmė visiems, kurie elgsis priešingai, nei nurodyta. To pavyzdys gali
būti įvykis, kai Dovydas gabeno Sandoros Arką ir ne pagal nurodymus vežė ją jaučiais
užuot nešęs ją ant kunigų pečių, ant karčių su žiedais jų galuose. Vyras vardu
Uzas ištiesė ranką palaikyti arką, kad j nenukristų ir staiga krito negyvas
(1Kron13:1-10)
Dovydas išmoko šią pamoką, išstudijavo situaciją.
Kron15:2&13 sakoma, kad tik Levitų kunigai gali nešti arką nurodytu būdu.
Bet po to Dovydas padarė kažką verta mirties, bet nemirė,
kad papasakotų mums istoriją.
1Kron16:1 ir 2 Sam6:17 pasakoja, kad Dovydas ištiesė
palapinę, pastatė tenai Sandoros skrynią, šoko prieš ją, ir aukojo daugybę aukų
Viešpačiui. 2Sam 6 pateikia mums daugiau detalių apie tą dieną, pasakoja mums,
kad nešdami Skrynią, jie eidavo 6 žingsnius ir aukodavo, šoko, šaukė, po to
vėl- 6 žingsnius, ir vėl tai kartojo. Po to jie pastatė Skrynią palapinėje
Ir vėl šoko!
2Kron6:4 sako mums, kad kai Dovydas tai pabaigė, jis paskyrė levitus prižiūrėti Arkai,
jų tarpe buvo Asafas, garbinimo lyderis, parašęs mums 12 Psalmių( Ps50, ir
73-83).
Bet kodėl Dovydui buvo leista- praleisti aukojimo
altorių, praustuvę, uždangas, menorą, duonos stalą, smilkalų stalą ir garbinti
prieš Sandoros skrynią? Kodėl? Kodėl jis nemirė?
O apie tai, mano draugai, kitą savaitę. Duodu galimybę
jums šiek tiek pagalvoti...iki tada, laiminu
John Fenn
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.