John Fenn, 2014 m. balandžio mėn. 12 d.,
Sveikinu
visus,
Praeitą
savaitę aš parodžiau Pauliaus mokymo apie Trimitų šventę nuoseklumą visame Rašte,
taip pat kaip pasakojamoji hebrajų tikėjimo tradicija sutinka su mūsų Trimitų
šventės supratimu.
Po
to, kai Paulius savo pirmame laiške tesalonikiečiams du kartus pasakė, kad mes trimito
šaukimu iš dangaus būsime išlaisvinti nuo ateinančios rūstybės, ir Jėšua ateis į
pasaulį pasiimti savo mokinių kaip vagis naktį, bet MUMS Jis neateis kaip
vagis, jie norėjo daugiau detalių. Paulius pateikė tas detales 2 laiške Tesalonikiečiams.
Paulius tęsia savo
mokymą apie Trimitų šventę
„Mes prašome
jus, broliai, dėl mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus atėjimo ir dėl mūsų surinkimo
pas Jį: nesiduokite taip greitai nukreipiami nuo sveiko proto ir įbauginami ar
dvasia, ar žodžiu, ar neva mūsų parašytu laišku, esą Kristaus diena jau atėjo.
Tegul
niekas jūsų neapgauna kuriuo nors būdu! Pirmiau turi ateiti atkritimas (graik.: apostia) ir būti
apreikštas nuodėmės žmogus, pražūties sūnus (prakeikimas), prieštarautojas,
kuris išaukština save prieš visa, kas vadinama Dievu ar garbinama, ir pats
sėdasi Dievo šventykloje, skelbdamas save esant Dievu.
Ar
neprisimenate, jog aš tai sakiau jums, tebebūdamas tarp jūsų? Taigi, jūs dabar
žinote, kas dabar sustabdo ir sulaiko jį, kad jis būtų apreikštas jam
paskirtu metu. Nedorybės paslaptis jau veikia, kol bus patrauktas tas, kas
jį sulaiko, ir tada jis bus apreikštas“. (2 Tesalonikiečims 2:1-7)
Ką reiškia
atkritimas?
Paulius
tęsia savo mintis, kurias išdėstė pirmame laiške, kai rašė, kad archangelas pūs
trimitą (šofarą) ir mirę Kristuje prisikels, o tie, kurie gyvi taip pat pakils
su Viešpačiu į orą. Su šituo supratimu jis sako, kad Antikristas negali būti
apreikštas, kol, visų pirma, nebus atkritimo.
Paulius
naudojo žodį „apostia“, kuris iš tiesų reiškia atkritimą. Bet ne atkritimą nuo
tikėjimo. Antikiniais laikais šitas žodis buvo naudojamas apibūdinti vizualinį
efektą, kai laivai palikdavo uostą ir („atkrisdavo“) išnykdavo iš regimo lauko,
nes jie nuplaukdavo už horizonto. Tai reiškia visokį išvykimą (pasitraukimą), kai iš akių išnyksta tolstantis
keliautojas, arba nuplaukia tolyn laivas. (Išplėstinė Biblija pažymi šitą
reikšmę paraštėje, bet nepaaiškina visos istorinės reikšmės).
Taigi
Paulius sako, kad prieš apsireiškiant Antikristui, turi įvykti „išvykimas“,
išnykimas iš akių.
Nuoseklumo įrodymas
Dabar
skaitykite taip, kaip jie turėjo suprasti Pauliaus laikais, sudėkime drauge
tai, ką jis pasakė Korinte ir 1 bei 2 laiškuose Tesalonikiečiams kartu, ir jūs
pamatysite minčių nuoseklumą tame kaip jis mokė surinkimus.
„Aš
jums atskleidžiu paslaptį: ne visi užmigsime, bet visi būsime pakeisti, –
staiga, viena akimirka, skambant paskutiniam trimitui. Trimitas nuskambės, ir
mirusieji bus prikelti negendantys, o mes būsime pakeisti...
...
ir mes laukiame iš dangaus Jo Sūnaus, kurį Jis prikėlė iš numirusių, – Jėzaus,
gelbstinčio mus nuo ateinančios rūstybės. Nes pats Viešpats nužengs iš dangaus,
nuskambėjus paliepimui, archangelo balsui ir Dievo trimitui, ir mirusieji
Kristuje prisikels pirmiausia, paskui mes, gyvieji, išlikusieji, kartu su jais
būsime pagauti į debesis susitikti su Viešpačiu ore ir taip visuomet
pasiliksime su Viešpačiu. Todėl guoskite vieni kitus šiais žodžiais...
Mes
prašome jus, broliai ir seserys, dėl mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus atėjimo ir
dėl mūsų surinkimo pas Jį: nesiduokite taip greitai nukreipiami nuo sveiko
proto ir įbauginami ar dvasia, ar žodžiu, ar neva mūsų parašytu laišku, esą
Kristaus diena jau atėjo. Tegul niekas jūsų neapgauna kuriuo nors būdu! Pirmiau
turi ateiti atkritimas (išvykimas) ir būti apreikštas nuodėmės žmogus... Jūs
gi žinote, kas dabar jį sulaiko, kad jis būtų apreikštas savo metu.
Nedorybės
paslaptis jau veikia, kol bus patrauktas tas, kas jį sulaiko. (1 Korintiečiams 15:51,
1 Tesalonikiečiams 4:16-18, 2Tes2:1-7)
Argi
tai ne logiška? Klausimas, kas yra tas, kuris/Kuris bus patrauktas?
Šventoji Dvasia
visada bus žemėje
Kai
kas gali sakyti, kad tai Šventoji Dvasia, bet tai netiesa, nes Šventoji Dvasia
yra išgelbėjimo tarpininkė, ir Šventąja Dvasia Dievas yra visur esantis. Jei Ji
būtų patraukta iš planetos, būtų patraukta bet kokia galimybė išsigelbėti suspaudimų
laikotarpiu, o mes žinome, kad milijonai bus išgelbėti tuo metu. Tai taip pat
reikštų, kad Dievo nėra planetoje ir Jo daugiau niekur nėra. Taigi tai ne Šventoji
Dvasia, kuri stabdo Antikristo apsireiškimą.
Kristaus
kūnas yra vaizduojamas kaip vyras – Kristaus kūnas. Mes taip pat esame Kristaus
nuotaka – Efeziečiams 5:25-32 ir Apr 19:6-9, bet visur kitur mes esame Kristaus
kūnas – vyras. Be to Mato 5:13 Jėšua pasakė, kad mes esame žemės druska, o tai
reiškia, kad mes esame planetos prieskoniai ir konservantai. Kai konservantai
patraukiami, žemė pradeda pūti.
Mes
galėtume pasakyti, Kristaus kūnas patraukiamas iš kelio, kad nuodėmės žmogus
būtų apreikštas. Aš tikiu, kad Paulius sako būtent tai. Bet dėl diskusijos,
nubrėžkime liniją tarp šitų dviejų ir sakykime: Šventoji Dvasia tikinčiuosiuose
pasitrauks kartu su jais, pabaigdama Jo darbą Kristaus kūne, ir taip atverdama
Jo darbą likusiems žmonėms žemėje tais paskutiniais žmogaus valdymo metais
planetoje.
2 tikinčiųjų rūšys
Mūsų
neišlavinti protai galvoja, kad visi tikintieji per amžius yra tokie patys, bet
Dievo protas daro skirtumą tarp tikinčiųjų, kurie ateina po kryžiaus iki
paėmimo ir tikinčiųjų, kurie ateina pas Jį po paėmimo.
Luko
21:24 Jėšua pasakė apie Jeruzalės sugriovimą 70 metais: „Žmonės kris nuo
kalavijo ašmenų ir bus išvaryti nelaisvėn į visas tautas, o Jeruzalę mindžios
pagonys, kol baigsis pagonių laikai“
Taigi
Jėzaus omenyje yra „pagonių laikai“. Paulius atkartoja tai Romiečiams 11:25-26:
„Aš nenoriu, broliai, palikti jus nežinioje dėl šios paslapties, – kad
jūs per aukštai apie save nemanytumėte: dalis Izraelio užkietėjo, kol įeis
pagonių visuma, o tada bus išgelbėtas visas Izraelis.“
Viešpaties
prote yra skirtumas tarp pagonių laikų, kai Evangelija yra pamokslaujama visoms
tautoms ir visiems žmonėms duota proga dalyvauti sandoroje duotoje Izraeliui
ir, kai dėmesys bus sutelktas į Izraelį po to, kai įeis pagonių visuma.
Kodėl 1967 yra tokie
svarbūs
Pagonių
laikai pagal Jėzų, priartėja kai Jeruzalė daugiau „nebus trypiama pagonių“.
Jeruzalė buvo kontroliuojama pagonių nuo 70 metų, kai Roma sugriovė šį miestą,
iki 1967, kai jo valdymą perėmė Izraelis.
Štai
kodėl hebrajų aklumas dėl Jėšua kaip Mesijo pradėjo sklaidytis nuo 1960 ir
toliau įgyja pagreitį. Kai praeina pagonių laikai, atitinkami sklaidosi hebrajų
aklumas. Taigi Viešpaties prote, Jis daro skirtumą tarp žmonių iš visų tautų,
kurie ateina pas Jį po kryžiaus iki paėmimo, ir tų kurie ateina pas jį tarp
paėmimo ir Jo sugrįžimo.
Mes-tikintieji
iš pagonių, kurie ateiname iš visų tautų – esame Kristaus kūnas, Kristaus
nuotaka, žemės druska. Tie, kurie bus išgelbėti suspaudimų metu – ne. Jie nėra
pakviesti į Avinėlio vestuvių puotą. Jie išgelbėti, bet tie, kurie išgelbėti po
kryžiaus iki paėmimo turi ypatingą vietą Viešpaties širdyje, nes mes buvome
laukinės šakos įskiepytos į Izraelio sandorą per tikėjimą.
(Jeigu
jūs klausėte mano seriją apie 10 mergelių pagal Mato 25 skyrių, jūs
prisiminsite 10 mergelių/ sužadėtinių, kad jos nėra Nuotaka ir negalima
šito palyginimo pritaikyti kūnui/ Kristaus nuotakai. Nuotakos nėra palyginime,
tai apie pamerges, nuotaka jau yra su Jaunikiu vestuvių puotoje)
Dabar mes turime
paklausti 2 klausimus:
Kas
atsitiks danguje su Kristaus kūnu, ir kas bus paimtas (ką mums apie tai sako
Trimitų šventė?); ir kas atsitiks žemėje po „paėmimo“ ir Antikristo
apsireiškimo, (ir ką mums sako apie tai Trimitų šventė)
Viena iš Rosh
haShanah temų, Trimitų šventė, yra Mesijo vestuvės, taigi aš atsakysiu, pirmą
klausimą kitą savaitę. Iki tada. Laiminu visus!
Neužmirškite
rašyti man asmeninius e-laiškus šiuo adresu
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.