„The Kingdom Coming“, 4 iš 4
Sveiki, JK buvome apie savaitę apsupti kitų nei Amerikos anglų kalbos akcentų, kai staiga iš minios išgirdome amerikiečių porą. Iš karto užmezgėme pokalbį, tarsi būtume susitikę draugus, su kuriais nesimatėme daugelį metų. Greitai užsimezgė
ryšis pakeliui į namus.
Taip ir turi būti, kai susirenka krikščionys: "Oho, kažkas iš mano šalies!" momentinis ryšys. Nesvarbu, iš kokios tautos esame, tikroji mūsų gimtinė yra dangaus karalystė. Turime dvigubą pilietybę; vienas šios žemės, kitas yra mūsų amžinas adresas.
„Dievas... išlaisvino mus iš tamsos valdžios ir įvedė į savo brangaus Sūnaus karalystę“.
„Nes mūsų pilietybė
yra danguje, ir mes su nekantrumu laukiame iš ten savo Gelbėtojo, Viešpaties
Jėzaus Kristaus“.
„Tad mes, Kristaus
ambasadoriai, tarsi Tėvas jūsų prašytų per mus, susitaikykite su Dievu (Tėvu).
Kolosiečiams 1:12-13,
Filipiečiams 3:20, II Korintiečiams 5:20
Ambasadorius gyvena
ne savo šalyje ir atstovauja savo gimtajai šaliai ir jos interesams, taip pat
jos piliečių, lankančių ar gyvenančių toje užsienio šalyje, interesams.
Graikiškas žodis
„pilietis“ arba „pilietybė“ yra „politeuomai“ ir reiškia įstatymų besilaikantį
pilietį. Konkrečiai: "elgtis kaip pilietis; pasinaudoti (karalystės) įstatymais
ir juos pripažinti. Pilietybė reiškia pripažinti
šalies įstatymus , gyventi taip kad jūsų
gyvenimo būdas būtų vertas jūsų pilietybės". (Thayerio komentaras)
Ar elgiamės taip, lyg
būtume dangaus piliečiai? Mūsų kultūra skiriasi nuo mus supančio pasaulio
kultūros. Būtent apie tai man kalbėjo
Viešpats. Giliai dirbdamas milijonų širdyse, Jis skatina Tėvo Dvasią, troškimą
būti Dievo kultūros dalimi.
Todėl krikščionys
turėtų gyventi suvokdami, kad esame
pasaulyje, bet ne iš jo, o tai reiškia Dievo karalystę ir Jo kultūrą, esančią
mūsų dvasioje-žmoguje, sklindančią į mūsų protą, kad mes visą gyvenimą
trunkančiame procese išmoktume mąstyti ir jausti, kaip Dievas mąsto ir jaučia. Kol tai
vyksta, mes įgyvendiname šiuos dalykus natūraliai, kad mūsų kūnas ir gyvenimas
būtų paklusnūs Dievo Gyvenimui.
Turime švęsti Kristų
mumyse su kitais dangaus karalystės piliečiais. Palikę nesutarimus už durų,
įeiname į bendrystę su bendrapiliečiais, švenčiame dangaus karalystę kaip dvigubą
pilietybę turinčių žmonių surinkimas viešintis svetimoje žemėje.
Mūsų susibūrimas
Dievas sukūrė namus
ir šeimą, įveisė sodą, tada sukūrė Adomą
ir apgyvendino jį tenai. Tada buvo sukurta Ieva ir kartu jie susitikdavo su
Dievu savo namuose. Viešpats niekada neišėjo iš namų. Kad ir kokios struktūros
būtų po to, Jis išrado namus ir šeimą. Jis užpildys tiek, kiek leidžia bet
kokia struktūra, pavyzdžiui, darbo vieta, bet namai ir šeima yra tai, ką Jis
sukūrė.
Todėl šeima ir namai
bei iš ten kylantys santykiai yra aukščiausia dangaus karalystės žemėje
išraiška – geriausiu atveju. NT mes matome šeimą, draugus, kaimynus,
bendradarbius santykiuose Kristuje. Taip pat yra „taikos žmogus“, kuris dar
nepažįsta Jėzaus, bet pažįsta tave ir tu jam patinki, ir taip kuriami santykiai.
Štai kodėl Apaštalų
darbų 2:42 sakoma, kad jie elgėsi paprastai, o namų susirinkimai buvo sutelkti
į šeimą: „Jie pasilikdavo apaštalų mokyme, bendrystėje, valgyme ir maldoje“.
Tie 4 elementai. Labai paprasta. Labai patogu ir saugu. Saugu. Subalansuota.
Kaip šeimos susitikimas kiekvieną savaitę – šeima, kuri myli ir palaiko vienas
kitą kaip apsaugos tinklas gyvenime.
Kai krikščionis
supranta, kad visas Naujasis Testamentas buvo parašytas namų surinkimams ,atsiranda
saugumo jausmas. Yra užtikrinimas, kad jų dvasioje jaučiamas rezonansas yra teisingas.
Mane apėmė siaubas,
kai 2001 m. pradžioje supratau, kad visus 25 savo gyvenimo ir tarnybos metus NT,
kurį taip mylėjau, išėmiau iš namų aplinkos ir bandžiau įstumti į auditoriją.
Nekenčiu, kai mano žodžius kas nors ištraukia iš konteksto ir iškraipo,
perleidžia per jų pačių filtrus, bagažą,
istorijas ir šališkumus. Tačiau aš tai padariau Naujajam Testamentui!
Ką daryti žmogui?
Ar pažįstate kitus tame
pačiame dvasiniame puslapyje? Galbūt seni draugai iš x surinkimo, kurie
„plaukioja“ „dabar tarp bažnyčių“, arba
ieško tikrų santykių be žaidimų ir politikos, taip dažnai sutinkamų
„bažnyčioje“.
Susitikime
kavos/arbatos ar pavalgyti dalinkitės vieni kitų patyrimu. Ar yra bendrumo?
Namų bažnyčia
pirmiausia yra įsipareigojimas augti, bet ir augti santykių rėmuose. Santykiais
pagrįstas tikėjimas yra sąmoningas gyvenimas vienas kito atžvilgiu. Bibliniame namų surinkime jūs ne tik ateinate ir išeinate,
kada norite kaip drugelis, kuriam laikui
įskrendantis į lauką, o paskui einantis
toliau. Tai noras pasilikti, spręsti bet kokias problemas, vertinti santykius
Kristuje. Praėjo laikas , kai galime išmesti santykius Kristuje.
Kai per šį neseną
apsilankymą Viešpats pasakė, kad Jis skatina savo žmones suvokti savo kultūrą,
o tai paskatins juos ieškoti kitų, turinčių tą patį supratimą, turime suprasti,
kad tai yra vidinis darbas. Kai Viešpats pasakė 7 Azijos surinkimams: Kas turi
ausis girdėti, teklauso, ką Dvasia sako surinkimams", turime suvokti, kad
tai yra vidinis klausymas. Kad ir kas vyko romėnų pasaulyje už Kristaus kūno jos ribų. Viešpats kalbėjo jų širdies „vidinėms ausims“.
Pasaulis vis dar
garsiai šaukia, kad atkreiptų mūsų dėmesį. Jei jūs nepažinote savo dvasinio žmogaus, galite nepastebėti to,
ką Dvasia sako surinkimams. Apaštalų darbų 5:12-13 randame įdomų priešingybių
teiginį:
„12 Per apaštalų
rankas žmonėse vyko daug ženklų ir stebuklų. Visi jie vieningai rinkdavosi
Saliamono stoginėje.
13 Iš kitų nė vienas
neišdrįsdavo prie jų prisidėti. Žmonės juos labai gerbė.
14 Ir vis labiau augo būrys vyrų ir moterų, įtikėjusių
Viešpatį.“
Viešpats paminėjo
aukščiau pateiktą ištrauką iš Apaštalų darbų 5:12-14 šiame apsilankyme, primindamas
tai, ką Jis man pasakė anksčiau; kad namuose esantys surinkimai išorėje bus pastebėti kaip vieta, į kurią
reikia eiti gauti išgydymų, stebuklų ir aprūpinimo. Tačiau šiame apsilankyme
Jis taip pat prie to pridėjo, sakydamas, kad pamatysime žmones nedrįstančius prisijungti, ir tuos, kurie bus
pakankamai drąsūs Juo tikėti. Skirtumas tarp jų buvo pastebėtas Luko, užrašęs
tą pastebėjimą Apaštalų darbų 5 skyriuje, ir mes pamatysime tą patį.
Tai pasaulio kultūros
ir Viešpaties kultūros kontrastas, kurį matysime augantį, kol bus labai aiškiai
matyti skirtumai. Kyla klausimas – kas turi ausis išgirsti, ką Dvasia sako
bažnyčioms? Tai yra procesas, laipsniškas darbas, nes jis susijęs su žmogaus
valia, bet stebėkite tai, pirmiausia savyje, o paskui kituose, kurie yra
dvasiškai nepatenkinti, bet dar negali visiškai suvokti, kodėl ir ko jie ieško.
Būkite šalia jų. Valgykite, kalbėkitės, melskitės, dalinkitės...
Nauja tema kitą
savaitę, iki tol, palaiminimai,
Džonas Fenas
www.cwowi.org ir el. paštu cwowi@aol.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.