Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2025 m. rugsėjo 30 d., antradienis

John Fenn. Naudojate dvasinį muilą ar prausiklį? 2/3, Savaitės mintys,

  John Fenn. Do you use spiritual soap, or body wash? 2/3, Weekly Thoughts,  

 

 Sveikinu visus,

Ar po praėjusios savaitės žinios patikrinote savo muilus ir prausiklius, kad pamatytumėte, kurie yra muilai, o kurie ne? (šypsenėlė).

 

Netikras dvasinis „muilas“ šioje serijoje yra tai, ką Paulius aprašė 2 Korintiečiams 11:3-4 ir likusioje skyriaus dalyje. Jis bijojo, kad jie „prausiasi“ kitu Jėzumi, kita evangelija, kita dvasia: „Bijau, kad kaip gyvatė savo apgaule suvedžiojo Ievą, taip ir jūsų mintys nesugestų ir nebeliktų tyrumo ir paprastumo Kristuje.“

 Žodis „apgautas“ reiškia „visiškai suviliotas“, o „sugadintas“ reiškia „sudžiūvęs arba susitraukęs“. „Protas“ reiškia „dėti protines pastangas“. „Tyrumas“ yra „hagnos“, reiškiantis „tyra būsena“ arba „be priekaištų“. Graikiška eilutė: Bijau, kad kaip gyvatė savo apgaule visiškai suviliojo Ievą, taip ir jums įpirš protines pastangas, kurios privers jus nudžiūti ar pasitraukti nuo Kristaus paprastumo ir tyrumo.“

 

Tai apibūdina, kaip žmogus palieka tikrąjį Jėzų, Dvasią ir Evangeliją, kad patikėtų klastotėmis. Ši serija yra apie tai, kaip ir kodėl tas procesas vyksta.

 

4 eilutėje sakoma: „Jei kas nors ateitų skelbdamas kitą Jėzų, kurio mes neskelbėme, arba jei priimtumėte kitą dvasią, kurios nepriėmėte, arba kitokią evangeliją, kurios (anksčiau) nepriėmėte, (dabar) priimsite (juos).“

 

Jis rašo, kad iš pradžių jie nebūtų priėmę ir nepriėmė kitokio Jėzaus, Evangelijos ir Dvasios, bet dabar jie nukrypo ir priėmė tokią klaidą. Jie net nežinojo, kad tiki kitokiu Jėzumi, Dvasia ir Evangelija, štai koks subtilus yra Šėtono gundymas.

 

Vėliau tame pačiame skyriuje jis rašo apie kai kurias jų savybes. Pirma, 4 eilutėje jis sako, kad... pabaigoje: „(dabar) jūs visa tai toleruojate.“ 6–9 eilutėse Paulius sako, kad jis nėra įgudęs kalbėtojas, ir kaip kontrastas tie melo skleidėjai, kurie  gerai išpuoselėjo savo pateikimą.

 

8–9 eilutėse Paulius sako, kad jis gavo finansinę paramą iš kitų surinkimų, o ne iš jų, kad nebūtų jums našta. Tai rodo, kad tie, kurie pristato netikrą Jėzų, Dvasią ir Evangeliją, bando gauti pinigų iš jūsų (arba mūsų laikais iš reklamuotojų, kurie moka paslaugų teikėjui pagal paspaudimų / peržiūrų skaičių), o Paulius retai, jei kada nors, užsimena apie finansinės paramos gavimą ar reikalavimą.

 

13 eilutėje jis rašo: „Jie yra netikri apaštalai, apgaulingi darbininkai, apsimetantys Kristaus apaštalais.“ Graikiškas tekstas skamba taip: „Nes tokie yra netikri apaštalai, apgaulingi darbininkai, apsimetantys Kristaus apaštalais.“ Graikiškas žodis „dolios“ verčiamas „apgaulingas“ ir reiškia „kupinas klastos (slaptų motyvų)“. Graikiškas žodis, išverstas „apgaulingi“, yra ilgas, bet vertas dėmesio: „meta-schematzio“. Jis sudarytas iš žodžių „meta“, reiškiančio „sukelti pokyčius“, ir „schema“, iš kurių kilo angliškas žodis „scheme“, reiškiantis apgaule pakeisti išvaizdą ar esmę.

 

Bet palaukite – dar blogiau. 18–20 eilutėse Paulius kreipiasi į žmones, kurie nusigręžia ir priima netikrą Jėzų, netikrą Dvasią, netikrą Evangeliją. 18 eilutėje jis sako, kad jie „išaukština (giriasi, pabrėžia) kūną“, o tai reiškia, kad šie žmonės rūpinasi išvaizda, o ne esme. Jie atrodo esą tikri.

 

19 eilutėje jis sako: „Jūs pakenčiate kvailus/neišmanėlius/nesuprantančius) nors laikote save tokiais išmintingais.“ Čia vartojamas graikiškas žodis „aphron“, kilęs iš žodžio „phren“, reiškiančio „beprotis, kvailas, neišmanėlis, egoistiškas“. Paulius sakė, kad palikdami tyrą Jėzų, Dvasią ir Evangeliją, jie buvo taip apgauti, kad priėmė šių kvailų žmonių mokymus. Jis nesulaikė tų, kurie skleidžia klaidingus mokymus!

 

Bet palaukite, yra... daugiau!

20 eilutė: „Jūs pakenčiate, jei kas nors užvaldo jūsų sielas ir paverčia jus vergais, arba praryja [jūsų turtą, išleidžia jūsų pinigus] ir jus apgaudinėja, arba apgaudinėja ir jumis pasinaudoja, arba yra arogantiškas ir puikuojasi, arba muša jus į veidą.“

 

Šie netikri mokytojai yra ištroškę pinigų, daro viską, kad kontroliuotų ir manipuliuotų kitais, naudojasi jūsų noru žinoti ir netgi jus įžeidinėja – ir Paulius rašo, jūs mielai tikite tuo, ką jie sako, nesuvokdami, kad buvote suvilioti nuo tikrojo Jėzaus, tikrosios Dvasios, tikrosios Evangelijos. Vau, skamba taip, lyg jis kalbėtų su šių dienų socialinių tinklų sekėjais!

 

Kitas Jėzus

 

Pauliaus laikų iššūkis buvo Dievo meilės ir malonės nesupratimas. Atsirado klaidingas mokymas, vadinamas gnosticizmu, kuris sumaišė Jėzų su kitais to meto dievais ir deivėmis. Jie neigė tiesioginį Jėzaus prisikėlimą, mokydami, kad Jis dvasiškai prisikėlė, taigi Kristus yra kiekviename žmoguje, tiesa yra kiekviename žmoguje ir iš esmės kiekvienas turi nuspręsti savo tiesą. Fiziniai dalykai  blogi ir artėja prie išnykimo, ir  vis tiek praeis, todėl jie mokė, kad galima gyventi kaip nori ir vis tiek būti krikščioniu, vis tiek eiti

dangų. Skamba kaip šiuolaikinė kultūra, ar ne? Šiuolaikinė kultūra nori kito Jėzaus, tokio, kuris sako: mylėkite visus,  nuodėmės nėra, atraskite savo dvasingumą ir tiesą ir viskas bus gerai, tegul kiti tiki tuo, kuo nori... ir mes visi eisime į dangų.

 

Kita evangelija – kaip ji atrodo?

 

Turime palyginti tikrąją evangeliją, autentišką, kad geriau suprastume klaidingą evangeliją.

 

Neteisinga evangelija atneštų Jėzų, kuris neverčia mūsų liautis nusidėti. Neteisinga evangelija sako, kad jums nereikia keistis, nes Jėzus jus myli tokius, kokie esate. Neteisinga evangelija sako, kad Jėzus kentėjo, kad jums nereikėtų – tai reiškia sklandų ir klestintį gyvenimą visais atžvilgiais. Neteisinga evangelija sakytų, kad tol, kol esate dvasingi, jums viskas gerai, nes Kristus yra jumyse, ir to pakanka.

 

Tikroji evangelija yra apie savo gyvenimo paaukojimą už Kristų ir už kitus. Tikroji evangelija yra apie savo gyvenimo atsisakymą, kad taptume panašesni į Jį. Tikroji evangelija neklausia, ką Jėzus gali padaryti dėl manęs, o ką aš galiu padaryti dėl Jėzaus? Netikra Evangelija įtraukia Jį į mūsų gyvenimus lyg kokia „futbolininkė“, žvelgianti į savo dieną ir galvojanti, kur galėtų įterpti Jėzų į savo užimtą gyvenimą. Ne, tikroji Evangelija – tai atiduoti Jam mūsų gyvenimus, kad Jis galėtų su jais daryti, ką nori.

 

Jėzus kalbėjo apie tai, kad esame nekenčiami dėl Jo. Jėzus kalbėjo apie savo kryžiaus nešimą, kas apibūdinama laiškuose, bet ypač 1 Petro 4:1-2. Jis sako, kad kaip Kristus kentėjo kūne, taip ir mes turėtume taip mąstyti, nes kas miręs, tas nustoja gyventi nuodėmėje. Jėzus kalbėjo apie santykį su Juo ir Tėvu.

 

Kartą vienas draugas man papasakojo, kad išvykos  į Indiją metu ,  jo šeimininkas  jam pasakė: „Mes skelbiame kitokią (evangeliją) nei jūs Amerikoje.“ Kai jis paklausė, ką jis turi omenyje, šeimininkas atsakė: „Jūs skelbiate, jei tikite Jėzumi, būsite išgydyti, jei tikite Jėzumi, Jis atkurs jūsų šeimą, turtus, sveikatą. Mes skelbiame, jei tikite Jėzumi, galite prarasti savo sveikatą, galite prarasti savo šeimą, galite prarasti savo turtus, galite prarasti savo gyvybę.“ Kuris iš jų skamba arčiau tikrosios evangelijos?

 

Kitą savaitę geriausią pasilikau pabaigai; netikra dvasia, kaip ją ir jos tarnus atpažinti. Iki tol, laiminu,

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.