Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2024 m. rugsėjo 11 d., trečiadienis

Džonas Fennas: Kai lyderiai atkrenta nuo malonės: Kaip? 1/3,

 John Fenn: When leaders fall from grace: How? 1/3.    9/21/24

Sveikinu visus,

 Mums nesunku pažvelgti į karalių Dovydą, kuris užmezgė romaną su Ūrijos žmona Batšeba, tapo jos kūdikio tėvu ir bandė tai nuslėpti, bet sakome: „Gėda


jam, bet pažvelkite į Dievo malonę“.

 Tačiau mūsų dienomis, kai tarnautojas užmezga romaną, tai vyksta šalia mūsų namų. Šioje aplinkoje nereikia dalytis  kritusių  ganytojų ir tarnų vardais. Mes visi girdime ar matome naujienas žiniasklaidoje. Skandalai plinta nuo Australijos iki Nigerijos, Pietų Afrikos iki Dalaso, Šiaurės Karolinos iki Kalifornijos, Niujorko ir miestų bei miestelių ir  tarp jų. Visi žinome apie daugelio tarnautojų nesėkmes pastarosiomis savaitėmis ir mėnesiais. Atrodo, kad ganytojų ir tarnautojų romanai tapo epidemija.

 Tarp karaliaus Dovydo ir šiuolaikinio  atkritusio nuo malonės tarnautojo , yra du bendri elementai: ilgai širdyje laikytas geismas, o paskui veiksmas pagal tą geismą. Žmonės, kurių širdyje yra nenugalėtas geismas,  tam tikru momentu veikia pagal tą geismą, ir visuomenė tai sužino. Mus skaudina ir kyla klausimas, kaip galime pasitikėti bet kuriuo šiandienos tarnavime esančiu lyderiu? Mums belieka bandyti išsiaiškinti, kaip žmonės, taip apdovanoti Viešpaties ir turintys iš Jo tokią valdžią, galėtų daryti tokius dalykus.

 Mes tikimės aukštesnių elgesio  standartų lyderiams, nes tai skatina Šventasis Raštas. Bet jei matome tik veiksmą, kuris tapo viešu, mes nepastebime, kodėl Dievas juos teisia, leisdamas jų nuodėmei tapti viešai žinoma.

 Dievo tikslas yra atskleisti geismą, su kuriuo niekada nebuvo susidorota tarnautojo širdyje.

Jis viliasi, kad  – pagaliau su tuo geismu bus susidorota. Kaip Paulius rašė: Jei neteisiame savęs, esame teisiami Viešpaties. Jei esame baudžiami Viešpaties, tai nebūsime pasmerkti kartu su pasauliu. Jų gyvenimo fasadas sutrupėjo, ir tikiuosi, kad tikras šventumas atsiskleis jų širdyse. I Kor11: 31-32

 Jėzus yra Dvasios kalavijas, skiriantis sielą nuo dvasios ir kritikuojantis mūsų mintis bei motyvus (Hebrajams 4:12-13) Mato 5:28 Jėzus pasakė, kad tas, kuris žiūri į moterį, kuri nėra jo žmona,  jos geisdamas,  vaizduotėje jau nusidėjo  su ja savo širdyje.

 Naudodamas 1-ojo amžiaus žydų mokymo stilių, Jis liepė išplėšti akį (širdyje esantį geismą, kuris skatina vyrą pažvelgti į kitą moterį) ir nupjauti ranką (veiksmas po akies geismo). Geismas ir veikimas pagal šį geismą yra problema. Geismas pirmiausia atsiranda vaizduotėje ir veda į veiksmą. Mato 5 skyriaus kontekste svetimavimas yra fantazijos geismas, o   ištvirkavimas yra veikimas pagal tą svetimavimą / fantaziją.

 Jėzui rūpėjo ir dabar teberūpi   motyvai ir širdies paslaptys. Morkaus 3:1-6 Jėzus pyko  ir atskleidė  vadovų motyvus. Jis  uždavė paprastą klausimą, į kurį jie žinojo atsakymą, bet atsisakė atsakyti. Mato 9:9-13 jis atskleidė vadovų, kurie kitus laikė nusidėjėliais, pasiteisinimus, aroganciją. Jis nesivijo turtingo jaunojo valdininko, kai buvo atskleista jo meilė pinigams ir statusas. Mato 6 skyriuje Jis apkaltino lyderius veidmainiavimu, atskleisdamas jų meilę dėmesio siekimui ir pamokslavimą apie vieną dalyką, o elgiantis priešingai.

 Jėzus yra toks pat ir šiandien: viešai atskleista nuodėmė yra geismų ir įsivaizdavimų išraiška, su kuriais nebuvo kovojama daugelį metų. Kadangi lyderiai puoselėjo tuos geismus ir jų  neįveikė, Jėzus leido jų geismui ir nuodėmei tapti viešai žinomais, nuteisdamas  juos, kad jie galėtų atgailauti ir susidoroti su geismu.

 Piramidės struktūra yra linkusi į tokias moralines nesėkmes aukštose vietose.

Jei perskaitėte mano knygą Pirmosios bažnyčios sugrįžimas, tuomet prisiminsite, kad pastarųjų 1700 metų auditorijos bažnyčios struktūrą lyginau su piramide. Kai Izraelis pirmą kartą išėjo iš Egipto Išėjimo 18 skyriuje, Mozės uošvis Jetras padėjo Mozei įsteigti federalinę Izraelio vyriausybę.

 Aaronas, kaip vyriausiasis kunigas, sukūrė religinę padangtės vyriausybę, tačiau Mozei reikėjo federalinės vyriausybės šioje naujai suformuotoje šalyje, kad būtų galima spręsti kasdienes problemas. Jethro patarė jam įsitaisyti piramidės  viršuje su „kapitonais“/vyresniais kurie buvo virš  1000 žmonių , atsiskaitančiais tiesiai Mozei. Po jais buvo vyresnieji virš  100 žmonių, po jais vyrai, kuriems buvo patikėta prižiūrėti  50 žmonių, ir vyrai, kurie prižiūrėjo 10 žmonių.

 Kadangi Mozė sprendė tik sunkesnius atvejus, informacija, kuri jį pasiekdavo, pirmiausia buvo filtruojama per žmones, atsakingus už 10, 50, 100, o paskui 1000. Tokia yra bet kurios šiandieninės vyriausybės struktūra, kuri pagal savo prigimtį yra politinė.

 Pirmuosius 300 metų Jėzaus surinkimas (bažnyčia) rinkosi namuose...

... šeima yra Dievo valdžios pagrindas. Tai turi įmontuotą apsaugą nuo tokių nuodėmių, nes žmonės susitiko (susitinka) mažose šeimos grupėse ir visi žino, kas vyksta kiekvienoje šeimoje. Jei santuokoje kažkas ne taip, tai visi pastebi. Tai  buvo ir dabar yra pagrįsta šeimos vienetu. Lyderiai tarnauja ir yra žemiausio lygio taške , kaip žemiausias lygis raidės V, sekdami Jėzaus Kertinio akmens pavyzdžiu, atiduodami savo gyvybes už kitus.

 Kai Konstantinas įteisino krikščionybę ir pakvietė juos susitikti buvusiose pagonių šventyklose, raidė V apsivertė ir tapo piramidės statiniu, kurio viršuje sėdėjo „Mozė“, o bendruomenė sėdėjo piramidės apačioje, atremdama ir palaikydama kiekvieną“. Mozė“.

 Štai kodėl auditorinė  bažnyčia yra politinio pobūdžio. Ta struktūra gerai tarnauja federalinei vyriausybei, bet Jėzus Morkaus 10:42-45 pasakė, kad te nebus tarp jūsų struktūros, kurioje lyderis viešpatauja virš kitų, kaip tai daro netikintieji.

Greitai pereikime prie mūsų modernios piramidžių sistemos, vadinamos bažnyčia, ir pamatysime, kad „Mozė“ yra izoliuotas viršuje ir be tiesioginės atskaitomybės. Jis yra atskirtas nuo  paprasto žmogaus, kuris lanko ir duoda, gyvenimo, nes jis turi daugiau nei 1000, 100, 50 ir 10 kapitonų, kurie jį izoliuoja. Ji priverčia tuos, kurie turi geismo problemų, žlugti, nes jų tikėjimas paliko šeimą tikėjimo naudai politinėje struktūroje, vadinamoje „bažnyčia“.

Kaip veikia sprendimas; Kaip nuodėmė iš privačios erdvės pereina į viešą.

Viešpats gali privačiai ir slaptai kalbėtis su žmogumi jo širdyje daugelį metų įvairiomis temomis. Vienam Jis gali kalbėti apie jų išlaidavimo įpročius, skatinamus daiktų geismo. Kitam apie aroganciją, skatinamą geismo gyventi turtingųjų ir garsių žmonių gyvenimą.

 Kitam tai gali būti maisto geismas, norint gydytis nuo vidinių nuoskaudų. Tai gali būti bet koks geismų ir nuoskaudų skaičius, su kuriais mes, žmonės, kovojame savo sieloje – ir Viešpats toliau dirba kiekvieno žmogaus viduje, galbūt dešimtmečius. Ir tai lieka privatu, tarp jų ir Jo.

 Tačiau tai, ką matėme pastarosiomis savaitėmis ir mėnesiais, yra bažnyčios vadovai ir jų s*xualinė nuodėmė. Mes žinome Viešpaties kelius, žinome, kad Jis tikrai daugelį metų su kiekvienu iš jų dirbo jų  viduje. Natano susidūrimas su Dovydu buvo susijęs su Dovydo piktnaudžiavimu valdžia.  II Samuelio 12:1-9, jis panaudojo palyginimą apie turtingą žmogų turintį daug avių, ir geidžiantį  1 savo vargšo kaimyno ėriuko, kurį jis ir pavogė. Kai  Dovydo geismas, pasireiškiantis piktnaudžiavimu valdžia ,virto veiksmais,  Dievas jį nuteisė ir paskelbė viešai.

 Kai asmuo, kurio širdyje yra geismas  imasi veiksmų, jis patenka į antraštes ir stulbina bendruomenes. Tai piktnaudžiavimas valdžia, pažeidžiantis moralines, etines ir dažnai teisines ribas. Pastorius, kuris pabėga su garbinimo lyderiu, jaunimo pastorius kuris tvirkina  jauną žmogų, vadovas, kuris pasisavina pinigus, pastorius, kuris klastoja stebuklus. Kažkuriuo momentu tie geismai, su kuriais nesusitvarko širdis, užauga iki tokio lygio, kad žmogus ima veikti pagal juos. Kodėl jų nesprendžia surinkimo vadovybė? Kur dingo atskaitomybė? Kaip jie paaukštinami iki tokios valdžios?

 Kitą savaitę pasidalinsiu įprastu modeliu, kurio imasi šiuolaikinis surinkimas( bažnyčia), kad susidorotų su lyderio nuodėme ir kaip Viešpaties prioritetai turėtų būti mūsų širdyse. Iki tol, laiminu,

 Džonas Fenas

cwowi.org ir el. paštu cwowi@aol.com

Jei kas nors norėtų Pirmosios bažnyčios sugrįžimo PDF, atsiųskite man el. paštu ir aš jam atsiųsiu

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.