Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2024 m. rugsėjo 25 d., trečiadienis

Džonas Fenas, Kai lyderiai krinta, 3/3, 10/05/24

John Fenn, When leaders fall, 3/3, 10/05/24

Sveikinu visus,

Aš parodžiau Viešpaties ketinimus, kai lyderis krinta, atskleisti lyderio geismą, kai jis veikia jo paskatintas. Taip pat aptarėme surinkimo atsaką, kaip ir kodėl viskas


tvarkoma taip, kaip tvarkoma dabar.

 Paulius privačiame laiške Timotiejui, kuris prižiūrėjo dešimtis namų surinkimų Efeze, rašė: „Nepriimk kaltinimų prieš vyresnįjį nebent būtų du ar trys liudytojai. Tuos kurie nusideda bark viešai, kad ir kiti bijotų“. I Timotiejui 5:19-20

 Baimė yra Dievo baimė ir baimė dėl savo elgesio, kad jie apsisaugotų nuo panašios nuodėmės. NIV tai įvardija kaip „įspėjimą“.

 Ir tai yra visų mūsų pirmas  atsakymas

Kai brolio ar sesers nuodėmė tampa viešai žinoma, mūsų atsakas neturėtų būti pajuokavimas. Neturėtų būti ir painiavos. Turėtume pažvelgti į savo gyvenimą, kad įsitikintume, jog nemėtome akmenų į puolusius lyderius, slėpdami savo „slaptas nuodėmes“.

 Lengvumas“ Dievo dalykams

"Štai aš esu prieš tuos, kurie pranašauja melagingus sapnus ir pasakoja juos visiems, dėl kurių mano žmonės klysta paskatinti to  lengvumo. Jie visai nepadeda mano žmonėms." Jeremijo 23:32

 Žodis „lengvumas“ taip pat verčiamas kaip „neatsargumas“ ir „išlaidumas“. Tėvas sako, kad Jis yra prieš tuos, kurie su Juo ir su Jo dalykais elgiasi atsainiai, neatsargiai. Klaida ta, kad jie tą lengvumą, tą atsainų požiūrį į Dievo dalykus perduoda kitiems.

 Daugelyje auditorijos  surinkimų kultūros lyderių matome atsainumą – lengvumą Dievo dalykų atžvilgiu, neapdairumą kalbant Dievo vardu. Jie naudojasi Jo malone, nekreipdami dėmesio į Jo šventumą. Lengvumas, atsainus požiūris į Dievą ir Dievo dalykus kyla iš apreiškimo stokos. Žmonės klausia: „Kur yra Dievo baimė?“ ir atsakymas yra toks: Dievo baimei reikia Dievo apreiškimo. Pažinti Jį reiškia bijoti – pagarbiai gerbti – Jį ir Jo kelius.

 Teiginiai, kad „Dievas man parodė“ arba „Dievas davė man šį sapną“ arba „Dievas man pasakė“, yra labai rimti dalykai. Šis lyderių Dievo baimės trūkumas veda į ilgai tvyrantį geismą širdyse, pasireiškiantį sunkia nuodėme. Kai kunigas Korachas sukilo prieš Mozę ir Aaroną, Skaičių 16:9 Mozė atsakė:

 "Ar tau menkas dalykas, kad Dievas jus atskyrė, kad priartintų prie savęs, kad tarnautumėte palapinėje..."

 Korahas ir jo pasekėjai buvo skatinami ego, jo, kaip kunigo, pareigų arogancijos, todėl jie atsainiai mąstė apie pašaukimą savo gyvenimui ir apie Dievo dalykus. Tą patį „lengvumą“ ar „atsainumą“ Dievo dalykams matome pas krikščionys, beprasmiškai vartojančius Jo vardą, kurie sako: „O mano Dieve“ kiekvieną kartą kai susijaudina ar nustemba. Matome, kad krikščionys vadina Tėvą „tėčiu“, nesupranta, kaip Rašte vartojamas žodis „Aba“. Tai matome iš ekstravagantiško kai kurių pastorių gyvenimo būdo. Tas Dievo baimės trūkumas kartu su ego sukelia saviapgaulę, dėl kurios tarnautojas užmezga romaną nesitikėdamas  pasekmių.

 Paliaubos arba pergalė

Daugelis krikščionių vyrų ir moterų skelbia paliaubas su nuodėme, užuot siekią pergalės. Kūno troškimai visada bus, tačiau svarbiausia yra kontroliuoti juos ir su jais susijusias mintis. Hebrajams 11:26 sakoma, kad Mozė paliko Egiptą, nes: „Jis vertino Kristaus paniekinimą (įžeidinėjimus, persekiojimą dėl bendravimo) daugiau nei Egipto turtus, nes žvelgė į (galutinį) atlygį“. Mozė gavo Dievo apreiškimą. Jis rimtai žiūrėjo į dangų.

 "Nemylėkite pasaulio, nei to, kas yra šiame pasaulyje. Jei kas myli šį pasaulį, tai nėra jame Tėvo meilės". I Jono 2:15

 Angliškai tai skamba griežtai, bet graikų kalba suteikia aiškumo. Žodis, vartojamas versti graikišką  „pasaulis“ 3 kartus yra „kosmosas“ ir reiškia „pasaulio sistemą“ arba, sakytume, „pasaulio kultūrą“. O žodis „meilė“ yra „agapė“, besąlyginė Tėvo meilė. Jis sako, kad, viena vertus, jūs negalite būti įsimylėję pasaulio sistemos ir pasaulio dalykų, kartu besąlygiškai mylėdami Tėvą ir Jo dalykus.

 Tą patį Jėzus pasakė Mato 6:21: „Kur yra tavo lobis (ką labiausiai vertini), bus ir tavo širdis. ir 24 eilutėje: "Niekas negali tarnauti dviem šeimininkams. Jis nekęs vieno, o kitą mylės arba bent jau laikydamasis vieno niekins kitą."

 Romiečiams 13:14* Paulius rašė apie procesą, kai geismas virsta veiksmu: „Apsirenkite Viešpačiu Jėzumi ir netenkinkite(liet. vert.) angl. nesirūpinkite tenkinti  kūno geismų“. Graikų kalbos žodis, išverstas „pasirūpinti“, yra įvardis. Jis kilęs iš „pro“, kuris reiškia „prieš“ ir „noia“, kuris yra „galvoti“. Žodžiu, negalvok iš anksto, kaip išpildysi kūno geismą. *Graikų kalba: epithumia; noras, geismas, noras daryti.

 Vedžiau vyrą pas Viešpatį, kuris turėjo įprotį kiekvieną penktadienio vakarą po darbo prisigerti vakarėlyje su savo darbo draugais. Jie pradėdavo kalbėti apie planus penktadieniui nuo savaitės pradžios

 pirmadienį. Jie iš anksto galvojo, kaip visi atsineš alaus į tą ar kitą vietą, suruoš vakarėlį ir prisigers.

 Mano pagalba buvo surengti alternatyvą tam penktadienio vakarėliui. Matote, Biblija nesako tiesiog liautis nusidėti, bet nustoti nusidėti ir pakeisti tą veiksmą teisingu. Jonas Krikštytojas liepė atnešti vaisių, įrodančių jų atgailą. Efeziečiams 4 skyriuje ir kitose vietose Paulius rašė, kad jie pašalintų senus geidulius ir apsirengtų nauju žmogumi. Taigi, užuot galvojęs iš anksto kaip pasirūpinti kūnu, jis įsitraukė į penktadienio vakaro Biblijos studijas surinkime, ir tai pakeitė jo gyvenimą.

 Daug kartų kalbėjau apie Viešpaties aplankymus  per pastaruosius 2 metus, jų metu  Jis pasakė, kad prašo Jo žmonių teisti save.

 Štai kas vyksta. Viešpaties reikalai rimti. Iš mūsų reikalaujama rimtai išbaigti savo išganymą. Kaip Jis sakė, o aš rašiau liepos mėn. informaciniame biuletenyje, artėja didelis atskyrimas. Tai yra ta takoskyra tarp tų, kurie valosi savo gyvenimą, ir tų, kurie myli dabartinę pasaulio sistemą ir pasaulio dalykus.

 Atsiminkite, kad mūsų Tėvas, mūsų Viešpats, karalystė, kurios piliečiai esame, vertina taurę vandens ištroškusiems. Karalystės vertybės apima Viešpaties brolių ir seserų aprūpinimą maistu, lankymu ir drabužiais. Karalystės vertybės – tai santykiai, paremti romumu ir širdies nuolankumu, kaip ir mūsų Viešpats.

 Pasauliui patinka šou, pristatymas, fasadas, viliojantis kitus dalyvauti tame fasade, slepiantis už viso to nuodėmę ir vargą bei sudaužytas širdis. Pasirinkimas aiškus, kai kurie ganytojai yra teisiami, tačiau turėtume pamatyti jų geismus ir įvertinti savo širdis. Vaikščioti su Dievu, pažinti Tėvą ir Jėzų nėra lengvas dalykas. Elkis su Dievo reikalais rimtai ir pagarbiai, kaip jie verti.

 Nauja tema kitą savaitę, iki tol, laiminu,

Džonas Fenas

http://www.cwowi.org ir el. paštu john@cwowi.org

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.