Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2024 m. rugsėjo 13 d., penktadienis

Džonas Fenas: Kai lyderiai atkrenta nuo malonės 2/3

  John Fenn: When leaders fall from grace 2/3, Weekly Thoughts, 9/28/24

Sveikinu visus,

Praėjusią savaitę pasidalinau, kaip piramidės struktūra gali atskirti lyderį viršuje, izoliuodama jį, o jei jo širdyje yra geismų, ar  arogancija dėl užimamos pozicijos,


tai  gali leisti jam veikti pagal savo geismus, nuoskaudas ir nesėkmes, ir taip pakenkti bei įskaudinti kitus.

 Šiandien papasakosiu apie Dievo prioritetus, susijusius su šeima nuo tada, kai Jis sukūrė šeimą, ir kaip šiuolaikiniai surinkimai( bažnyčios) paprastai sprendžia problemas.

 Dievo keliai: Jeruzalė, Judėja, Samarija ir  tolimiausios žemės dalys

  Viešpats veikia mūsų širdyse tokiu būdu, kaip skaitome  Apaštalų darbų 1:8 , nors čia skaitome apie evangelijos skelbimą: pirmiausia Jeruzalėje, tada išorėje į Judėją, kuri buvo kaimas prie pat sienomis aptverto Jeruzalės miesto, o paskui dar į Samariją, o  tada vėl į išorę į „atokiausias žemės vietas“.

 Mes esame Jeruzalė ir į tai galime įtraukti savo sutuoktinį ir šeimą. Mes taip pat atskirai esame „Jeruzalė“. Judėja yra giminaičiai, gyvenantys už mūsų sienų;  bažnytinė šeima, giminystės ryšiais susieti asmenys ir tie, kurie tiki, bet negyvena mūsų „Jeruzalėje“ už mūsų „sienų“.

 Samariečiai 1 amžiuje buvo tolimesni žydų giminaičiai, todėl šioje iliustracijoje pavaizduoti krikščionys, kuriuos mes pažįstame gyvenime Viešpatyje, bet labiau nutolęs – žmonės, kuriuos pažįstate bažnyčioje, bet iš tikrųjų jų gerai nepažįsti,-tai kaimynai, bendradarbiai, parduotuvės darbuotojai, tarnautojai, padavėjai ir pan. „Tolimiausios žemės dalys“ yra nepažįstamieji, visa visuomenė, nesvarbu, krikščionys ar ne.

 Iliustracijai

Tarkime, pastorius / tarnautojas turi romaną su kita moterimi , – tai prasidėjo kaip geismas, įsivaizdavimas  širdyje jo „Jeruzalėje“. Tai pasireiškė tuo, kad jis veikė pagal geismą – užmezgė romaną. Jis pažeidė savo ir jo žmonos Jeruzalę, įsileido kitą moterį į savo miestą, atidarė jai vartus, kurie niekada nebuvo skirti jai. Su ta kita moterimi jis pažeidė ribas.

 Žmona apie tai sužino, bet surinkime jis valdžia, tai kas toliau? Toliau kitas išorinis ratas, kuriam Viešpats leis sužinoti apie tą  geismą ir nuodėmę, tai yra  „Judėja“ – Judėja būtų pagrindinis to surinkimo pastorius ir valdyba. Kaip Judėja supa Jeruzalę, jie supa pastorių ir jo žmoną.

 Taip atsitikus  šiuo momentu daugelis surinkimų  drausmina tarnautoją.

Jie paprastai reikalauja dvasinio vadovavimo ar patarimo jam ir jo žmonai ir atkuria jį,  bandomuoju laikotarpiu, neviešindami šio romano. Apreiškimas žmonai ir surinkimo valdybai padeda susidoroti su geismu. Kaip surinkimo valdyba gali padėti puolusiam pastoriui susidoroti su  geismu? Kaip jie gali pasiekti tą „kitą moterį“, nes ja buvo pasinaudota. Tačiau ji taip pat turėjo geismą, dėl kurio ji užmezgė romaną arba davė leidimą netinkamiems veiksmams.

 

Niekas nepažįsta širdies, išskyrus Viešpatį, bet yra apsaugos priemonių, kurias galima įdiegti – dvasinis vadovavimas, bendradarbiavimas su interneto stebėjimo svetaine, kad atskaitomybės partneris žinotų kiekvieną svetainę, kurią aplankė kritusio tarnautojo telefonas ir kompiuteris. Turi būti planas, ir šiuo etapu dauguma surinkimo vadovų nuspręs palikti klausimą tarp tų, kurie tiesiogiai dalyvauja. Paprastai jie nesakys bendruomenei, nes ir kaltiems žmonėms, ir jų šeimoms reikia laiko, kad tai ištirtų, ir tikimasi, kad jie sulauks pagalbos susidoroti su geismu, nuo kurio viskas prasidėjo.

 Nerimą kelia tai, kad jei šios priemonės buvo daromos privačiai, bet gal po metų apie tai pasigirsta naujienų, kad visi susirinkime staiga sužinotų apie šį reikalą, tai gali pasirodyti kaip „priedanga“. Susirinkimo narys gali manyti, kad tai nuslėpė vadovybė, nors iš tikrųjų vadovai tik bandė apsaugoti žmoną, vaikus, kitą moterį ir padėti puolusiam tarnui susidoroti su jo geismu.

 Tai nebūtinai yra priedanga, tai pagalba susijusiems asmenims susidoroti su jo geismu, kartu išsaugant santuoką ir tarnystę disciplinos ir atskaitomybės žingsniais.

 Kaip jie žino, kad pastorius ne tik paskelbė paliaubas su savo geismu, bet veržėsi į pergalę?

Tai yra tikrasis klausimas. Kaip kas sužino, ar pastorius  savo geismui paskelbė paliaubas, o ne išbraukė iš savo gyvenimo. 2 Timotiejui 2:22 Paulius rašė, kad reikia bėgti nuo jaunystės geismų ir siekti teisumo.

 Tai ne tik bėgimas nuo jaunatviškų geismų, bet ir: „...bėgimas nuo jaunatviškų geismų ir teisumo, tikėjimo, meilės ir ramybės siekimas, randama visų širdyse tų, kurie tyra širdimi šaukiasi Viešpaties. “

 Paulius taip pat pasakė, kad reikia atskleisti lyderio nuodėmę, „kad kiti bijotų“ – kas tai yra?

 Kitą savaitę pradėsime nuo paliaubų arba pergalės, o kodėl turėtume bijoti, jei jų nuodėmė atskleidžiama? Šiandien aprašiau bendrą tarnautojų geismo ir dėl to kylančios nuodėmės problemą ir kaip kai kurie surinkimai  su ja tvarkosi. Mano tikslas šioje serijoje yra suteikti aiškumo dėl aukštesnio Dievo tikslo, padedant kenčiantiems, ir apibūdinti, ką turime galvoti, kai atkrenta nuo malonės tie, kuriuos mylime ar gerbiame.

 Laiminimu,

Džonas Fenas

cwowi.org ir el. paštu cwowi@aol.com arba john@cwowi.org

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.