Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2020 m. rugsėjo 24 d., ketvirtadienis

Kas yra kaip mūsų Dievas? 2 iš 3, Pasiimti laisvą dieną ir atostogas?

 John Fenn .Weekly Thoughs. What god is like our God ?  18/09/20 

Sveiki, 

Šiame interneto sujungtame pasaulyje turime prieigą prie visų religijų, minčių, nuomonių ir filosofijų, kurias žmogus kada tik  turėjo istorijos eigoje. Laikydamiesi tam tikros disciplinos, tie, kurie vaikšto su Viešpačiu, gali lengvai atmesti visus


kitus balsus, kad galėtų sekti tik Jo balsą, tačiau dažnai tai darome ne visai  nesuvokdami, kokie unikalūs esame mes ir koks unikalus mūsų tikėjimas.

 Praėjusią savaitę pasidalinau, kaip Abraomas supažindino pasaulį su vieninteliu tikru Dievu, su Tuo, Kuris išėjo  iš amžinybės  būti Abraomo draugu. Tai buvo pirmas kartas, kai kažkas pasakė, kad yra tik vienas tikras Dievas, kurį galėtum iš tikrųjų pažinti ir palaikyti su Juo santykius, o likusieji yra apsimetėliai. Tai buvo pirmas kartas, kai Dievas buvo apreikštas, kaip Dievas visiems, ir kuris sukūrė žmogų pagal savo atvaizdą ir panašumą.

 Šiandien mums, kaip ir Abraomui jo laikais, kai mes asmeniškai pažįstame Dievą, visi religiniai ritualai tampa nebereikalingi. Taip yra todėl, kad savyje turime Kristų šlovės viltį. Mes Jį pažįstame. Jis  pažįsta mus. Niekas, ką mes tik galėtume padaryti, negalėtų pagerinti mūsų dvasios atgimimo, užantspauduoto Dievo Dvasios. Nei davimas, nei pasninkas, nei pareiškimai ar teigiami išpažinimai, nei ašaros, nei net visą gyvenimą trunkantis darbas, tarnavimas Dievui  niekada negali pagerėti  Kristaus mumyse. Taigi tik sustok. Pailsėk. Vaikščiok ir kalbėkis su Juo.

 Skirkite laiko pažinti Tėvą. Pakalbėk su juo. Kreipkitės į Tėvą ir raskite už ką padėkoti bei išreikšti dėkingumą Jam. Tada įsiklausykite į jo tylų atsakymą. Štai ką mes turime. Tai Abraomas įvedė į pasaulį. Tai buvo revoliucinga.

 Šiek tiek fono

Kiti dievai nuo Abraomo iki  Mozės laikų iš savo pasekėjų  reikalavo griežtų dalykų. Daugelyje religijų buvo paplitusios žmonių aukos, įskaitant kūdikius. Iš dalies, norėdamas parodyti, kad jis kitoks, Dievas liepė Abraomui aukoti Izaoką, tada jį sustabdė. Tokiu būdu parodydamas Abraomui ir pasauliui, kad Jis pats aukos auką, bet koks ritualinis žmogaus aukojimas bus nutrauktas su Vienu Tikruoju Dievu. Kiekviename Abraomo gyvenimo žingsnyje Dievas priešinosi dievų kultūrai apreikšdamas, kas Jis yra.

 Mozės laikais Dievas pagaliau turėjo žmones, per kuriuos jis galėjo pasidalinti taisyklėmis, vedančiomis į laimingą gyvenimą. Mozės įstatymas turėjo 613 įstatymų (dažniausiai sutinkamas skaičius) ir buvo padalintas į 3 skyrius: moralės, sanitarijos (maisto, švaros, sveikatos / gydymo) ir religiniai įstatymai.

 Šie įstatymai dažnai buvo gana migloti, nes nė vienas įstatymas negalėjo apimti kiekvienos situacijos, kuri kada nors nutiktų žmogaus gyvenime. Taigi, ypač skaitant Išėjimo, Levitų knygą ir Pakartoto Įstatymo knygą, pastebėsite, kad Viešpats, pateikdamas įstatymą, pateikė daug pavyzdžių ir hipotetinių situacijų. Priežastis, kodėl jie buvo neaiškūs, yra ta, kad žmogus turėtų  vaikščioti su Dievu, nes tik tada jis žinotų, kaip geriausiai taikyti įstatymų principus tam tikroje situacijoje.

 Pavyzdžiui, kai Marija pasakė Juozapui, kad ji nėščia, jis galėjo ją užmėtyti akmenimis. Bet mums sakoma „jis buvo geras (teisingas) vyras“, todėl jis siekė ramių skyrybų. (Mato 1: 19) Įstatyme buvo daug lankstumo.

 Religiniame įstatyme buvo aprašyta, kaip nusidėjėlis gali kreiptis į šventą ir tyrą Dievą nežūdamas procese. Taip čia pateikiami tipai ir šešėliai žadama ateitis, kai žmogus ir Dievas bus viena Kristuje. Religinis įstatymas buvo apibendrintas pirmais  4 įsakymais iš 10, kurie vėliau buvo apibendrinti vienu: Jūs neturėsite kitų dievų, tik Mane.

 Moraliniai ir sanitariniai įstatymai buvo apibūdinti paskutiniuose 6  iš 10 įsakymų: Gerbkite savo tėvus, nežudykite, nesvetimaukite, nevokite, nemeluokite ir negeiskite. Šie 6 apibendrinti taip: mylėk savo artimą kaip save patį. Taigi 613 apibendrina 10-į kuriuos apibendrina 2: Mylėk Viešpatį, savo Dievą, visa širdimi ir siela, jėga ir protu, ir mylėk artimą kaip save patį. (Žr. Morkaus 12: 28–31)

 Kaip Paulius vėliau rašė Romiečiams 13: 9–10: „Visi kiti įsakymai  trumpai apibendrinami„ mylėk savo artimą kaip save patį “. Meilė nedaro blogo artimui. Todėl meilė vykdo įstatymą “.

 Laisvadienis? Atostogos?Per pirmuosius 4 iš 10 įsakymų liepiama kiekvieną savaitę paimti laisvą dieną. Koks kitas dievas kada nors liepė savo sekėjams kas savaitę pailsėti? Nė vienas. Klaidinga religija priverčia  žmogų, bet Dievas veda savo balsu. Paimkite laisvą dieną, vaikai, jums to reikia, visą savaitę sunkiai dirbate, padarykite pertrauką. Tai  malonus ir gailestingas Dievas.

 Ši komanda yra kitų 613 įstatymų laisvų dienų santrauka. Įstatymo 16:16, be kitų vietų, Viešpats jiems sako, kad suaugę vyrai (ir jų šeimos nariai) turi nueiti neraugintos duonos / Velykų savaitę į Jeruzalę, o po to – dar po 50 dienų - Sekminių savaitę ir rudenį Palapinių šventės savaitei.

 Atsižvelgiant į tai, kad dauguma dalyvių gyveno už Jeruzalės ribų, o kelionės būdas buvo pėsčiomis ar jojimas ant gyvulio, tai reiškia, kad kiekvienai šventės savaitei prieš ir po kiekvieno šventės buvo kelios dienos ar bent savaitė pasiruošimo ir kelionės. Žydams, išsibarsčiusiems po Romos imperiją, reikėjo kelių savaičių kelionėms. Tai laisvadieniai nuo darbo, kad dalyvautų didžiuliame šeimos susitikime Viešpatyje.

 Luko 2: 41–49 matome, kaip Juozapas ir šeima grįžta iš Jeruzalės po Velykų savaitės ir praranda 12-mečio Jėzaus pėdsakus, galima daryti prielaidą, kad Jis buvo tarp daugybės šeimų, draugų, kaimynų ir kitų, keliaujančių namo.

 Su 3 šventėmis ir kelionėmis bei pasiruošimu mes kalbame apie mažiausiai 6 savaites kasmetinio poilsio. Plius privaloma poilsio diena kas savaitę. Be to, Pakartoto Įstatymo 24: 5 sakoma, kad naujai sutuokęs buvo atleistas nuo karo tarnybos ir darbo vieneriems metams. Metai mokamų atostogų jaunavedžiams. Oho.

 Koks nuostabus Dievas! Šiandien mes galime sekti tą laisvų dienų modelį, dienų pasikrauti, garbinti, bendrauti su draugais ir artimaisiais, kuriuos galime pamatyti tik ypatingais laikais. Tai, ką turime Jame, yra ypatinga. Būkime dėkingam.

 Tada Abraomo Dievo ir kitų religijų kontrastas buvo toks pat unikalus, koks yra dabar. Bet palaukite,  yra daugiau ... ir mes čia pratęsime kitą savaitę.

 

Iki tol laiminu,

 

Džonas  Fenas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.