Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2019 m. gegužės 5 d., sekmadienis

Gerbkime Dievo dalykus 1d.

John Fenn, Weekly Thoughts, Respect for the Things of God #1   03/05


Sveiki,

Kai buvau labai jaunas mano tėvai su savo augančia šeima persikėlė į gyvenvietę 4mylios(6.4km) už miesto kaime. Mes turėjome maždaug 2.5 akrų(1ha) žemės ir didelį rančos stiliaus namą( 1aukštą), per sklypą tekėjo upelis, augo vaismedžiai...ir buvo viena bendra telefono linija visiems gyventojams.

Kai reiškia bendra telefono linija? Tai reiškia, kad keli namai  dalinosi vienu telefonu. Kai pakeldavai telefono ragelį tuo metu, kai  kas nors iš kaimynų
 kalbėdavosi, galėjai girdėti jų pokalbį.

Tomis dienomis, aš manau, kad mažuose miesteliuose ir tokiose kaip mūsų kaimo gyvenvietėse visose atsirasdavo ponių, kurios iš neturėjimo ką veikti pakeldavo telefono ragelį ir pasiklausydavo  kaimynų pokalbių, o po to skleisdavo pletkus ir gandus, arba labai aštriai pasisakydavo apie tai, ką girdėjo. Dabar jie tai vadina socialiniais tinklais, juokinga.

Prisimenu, kai  mano mama pakeldavo telefono ragelį norėdama paskambinti, ji palūkuriuodavo kurį laiką, kol įsitikindavo, kad niekas kitas nesinaudoja tuo metu ta pačia telefono linija, ir tik tada kalbėdavo. Kai man buvo maždaug 6-7 metai, tėvai perstatė namą. Technologijos patobulėjo ir dabar kiekvienas namas turėjo savo telefono liniją. Taip baigėsi svetimų pokalbių  pasiklausymai!


P.A.G.A.R.B.A.  
Pagarba kitų žmonių privatumui pasveriama pagunda  pasiklausyti kaimynų, gaila, kad dažnai pagunda  nugali. Laisvė pakelti  telefono ragelį ir pasiklausyti kaimynų pokalbio kai kuriems tampa neįveikiama pagunda- jie tiesiog negali savęs disciplinuoti, kad pagerbtų ir mylėtų savo kaimyną.

Panašiai ir krikščionis gali mylėti Viešpatį ir kaimyną, bet vienoje srityje nusižengti, nes turi laisvę tai daryti, taigi jiems trūksta disciplinos ir supratimo, kad apribotų save. Taip pat krikščionys kai kuriuose  „prabudimo centruose“ pasižymi tuo, kad naudoja Šventos Dvasios dovanas kaip 4 metų vaikai  žaisdami su jomis kaip vaikai Kalėdų rytą.

Jie aikčioja, jei kažkas mato „angelą“, ir sako: „ir aš norėčiau  pamatyti!“. Tarsi matymas angelo arba Viešpaties yra garbės ženkliukas. Jeigu jie žinotų, kas yra geriau, jie nebūtų dvasiniai kūdikiai.

Korinto miestas -vienas iš tokių pavyzdžių
Miesto moto buvo „laisvė ir žinios“, ir jie maksimaliai tuo naudojosi. Paulius 12-14 skyriuose turėjo rašyti jiems apie tai, kaip teisingai naudoti Šv. Dvasios dovanas su meile ir pagarba Dievui ir žmonėms. 1Kor Paulius rašo jiems ir išvardina beveik 10 situacijų, kuriose reiki reikia pasikeitimų.

Laisvė ir žinios- ką bedarytum, viskas gerai! Pirmame laiške korintiečiams 11:1-16 skyriuose yra tokia situacija; kai kurios  žmonos ateidamos į susirinkimą vykstantį namuose nusiimdavo savo vualius, Apd18:7-8 skaitome, kad  jie pradžioje rinkdavosi romėnų Justo namuose, kartu su tikinčiais žydais, ir taip pat su daugeliu Korinto įtikėjusių graikų.

Visos trys kultūros buvo kartu viename name. Moterys graikų kultūroje dengdavosi plonu beveik permatomu šydu, nes žmonos veidas buvo skirtas tik jos vyrui. Tai atitiko mūsų vestuvinio žiedo nešiojimą. Bet šios žmonos buvo laisvos Kristuje, taigi dabar jautėsi , kad visiškai teisėta nusiimti vualius.
Ar galite įsivaizduoti namų surinkimą šiandien, kur žmonos įeidami nusiima ir įdeda prie durų specialiai tam šeimininkų pastatytą indą savo vestuvinius žiedus, o išeidamos vėl juos pasiima ir užsideda. Jos jautėsi laisvai susirinkime su broliais ir sesėm Viešpatyje vykstančiame privačiame name  tarp draugų- jos buvo laisvos Kristuje, viskas buvo moraline prasme susirinkime buvo teisinga - tai kur žala?
Paulius paprašė jų (eil.13) spręsti(teisti) pačioms, ar teisingai jos elgėsi ir 16eil dengimąsi vualiu pavadino tradicija. Tai nėra doktrinos, bet kultūrinė problema, ir joms reikėjo teisti save ir suprasti, kas yra teisinga. Dar ir šiandien kai kuriose pasaulio  dalyse, šydas žmonoms yra norma, bet tai nėra religinė taisyklė visam pasauliui.


Tas pat Korinte
Didžiausia problema buvo nepagarba tvarkai santuokoje, tai svarbiausias dalykas jo nurodymuose. Jis netgi 10eil. sako, kad žmonos turi dėvėti šydus dėl angelų. Graikiškai „angelous“, taigi, jei jūsų vertimas sako „tarnautojai“, - tai neteisinga, eilutė ignoruoja graikų kalbą, kad būtų aiškiau tiems, kurie nežino jų kultūros ir istorijos - bet ši klaida viską keičia.
  
Paulius paprastai sako, kad jos gaubtis tais šydais, kad pagerbtų savo vyrus, ir „dėl angelų“. Jis taip sakė, nes jie tada suprato, ką reiškia “dėl angelų“. Jis skatino jas gerbti santuoką, ir bijoti Dievo. O mes ar tai  gerbiame, ir ar mes bijome Dievo?

Kitą savaitę aš pratęsiu šią temą. Ar jūsų surinkime  Dievo dalykai: angelai, Šv. Dvasios dovanos vertinamos pagarbiai ir su nuostaba, o gal tai tėra dalykai su kuriais galima žaisti, ir tik tam, kad  galėtumėte pasidalinti tais  naujais apreiškimais, ar regėjimu,  kad kiti galėtų aikčioti? Kokia yra jūsų surinkimo kultūra, arba  tavo krikščionių draugų  kultūra?
Iki tada...laiminu . John Fenn

www.cwowi.org ir rašykite man el.laiškus: cwowi@aol.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.