Sveiki,
Netgi paauglystės
metais, kai buvau dar naujatikis, jau
nuo tada esu liudininkas kultūros, kai
gyvenama nuo stebuklo iki stebuklo,
užuot gyvenus stebuklų srityje.
Daugelis mano
bendraamžių atrodo negali tiesiog paprastai vaikščioti bendrystėje su Tėvu; jų
dvasinis gyvenimas sukasi apie paskutinį
stebuklą, kurį Jis padarė, ir sekantį stebuklą, kurio jiems reikia. O tarp jų jie klaidžiojo
dykumoje, slėnyje ir gyvena dėl sekančio stebuklo. Jie pažino Jį tik tiek, kiek
Jis padarė dėl jų.
Pakilk iki Mano kelių ir minčių 55:7-9
Iz55:7-9“
7 Nedorėlis
tepalieka savo kelią, o neteisusis – savo mintis; tegrįžta jis pas Viešpatį,
mūsų Dievą, ir Jis pasigailės jo, nes yra gailestingas.
8 Nes mano
mintys yra ne jūsų mintys ir mano keliai – ne jūsų keliai, – sako Viešpats. –
9 Nes kiek
dangūs yra aukščiau už žemę, tiek mano keliai aukštesni už jūsų kelius ir mano
mintys – už jūsų mintis.“
Daugelis
pamokslininkų naudoja šią rašto vietą,
kad apkaltintų kongregaciją, skelbdami, kad Dievo keliai ir mintys aukščiau
mūsų , todėl jų negalima pažinti. Bet žiūrėkime atidžiau: iš tiesų, tai -kvietimas
atmesti, palikti savo kelius ir mintis ir grįžti Prie Jo minčių ir kelių. Tai
pakvietimas gyventi Jo minčių ir kelių srityje. Tai ne skelbimas, kaip aukštai,
ir koks nepasiekiamas Jis yra.
Naujojo Testamento realybė
Iz 55, pabrėžia skirtumą tarp Senojo ir Naujojo Testamentų mąstymo.
Jei asmeniui sunku pamatyti čia pakvietimą ateiti prie Viešpaties kelių ir
minčių, tai reiškia, kad jis pasilieka Senojo Testamento mąstyme. Mes turime atmesti mūsų mintis ir kelius ir grįžti pas
Viešpatį. Tai NT mąstymas. Tai Naujojo Testamento tiesa, taigi mes turime
priderinti savo mąstymą prie šito:
Kol1:26-27
sako“ jūs turite Kristų savyje“.
1Kor2:10-16
sako mums, kad mes turime Kristaus protą, ir Šventojo Dvasia ištiria mums Tėvo
gelmes.
2Kor 5:17
sako mums, kad visa, kas sena praėjo, dabar visa nauja Kristuje, nes mes esame
naujas kūrinys Jame.
Gal5:17-25
sako mums, kad mes galime palikti kūno darbus ir vaikščioti dvasios(Dvasios)
vaisiuje o, tai- Jo keliai ir mintys.
Mes neturime
Jėzaus proto- Jėzus, kaip Žmogus, turi savo protą. Mes turime Kristaus protą.
Dievo. Mumyse. Be ribų, galintį pasidalinti su mumis Savo išmintimi, ir Jo
valia bet kokioje situacijoje.
Rom 10:6-10
mums sako, kad Naujojo Testamento
mąstymas nėra toks, kad mes turime eiti į dangų, kad ten pamatytume Jėzų, ir
kad atvestume Jį žemyn į mūsų situaciją, tam, kad Jis duotų mums „žodį“. Naujojo
Testamento mąstymas taip pat nesako, kad turime eiti į pragarą, kad pamatytume,
kaip Jėzus prisikėlė iš mirties šlovingoje dvasinėje vizijoje, kad galėtume nuo
to pradėti.
Ne,
Naujojo Testamento mąstymas sako, jei
jūs tikite savo širdyje, kad Jėzus buvo prikeltas iš mirties, ir išpažįstate jį
Viešpačiu savo lūpomis, jūs būsite išgelbėti. Kristus dabar yra jumyse. Nieko
geresnio Tėvas negalėjo jums padaryti- Jis davė Savo Sūnų, jūs dabar turite Kristų
savyje. Tai yra pats didžiausias dalykas.
Jūs turite
Kristų savyje- kaip jūs galite tai pagerinti? Kaip jūs galite pridėti kažką
prie to, ką Jėzus padarė mums?
Ar reikia prie
to kažką pridėti?
Raktas
vaikščioti stebuklų srityje yra pažinti, tikrai pažinti tai, kas yra giliai
jumyse, kur jūs negalite nieko pagerinti ar patobulinti tai, kad Kristus jumyse. Jūs negalite atmesti
fakto, kad jūsų dvasia jau buvo perkurta Šventąja Dvasia, jūs esate dangaus pilietis, Karaliaus
vaikas, ir jūs turite Kristų savyje.
Paulius
laiškuose sako žmonėms, taip kaip Kol2:16-23, kad Kristus yra viskas:
„16 Taigi niekas tenesmerkia jūsų dėl valgio
ar gėrimo, dėl švenčių, jauno mėnulio ar sabato dienų.
17 Visa tai
tėra būsimųjų dalykų šešėlis, o kūnas yra Kristaus.
18 Niekas
teneatima jūsų atlygio, pamėgęs tariamą nusižeminimą ir angelų garbinimą,
pasinėręs į tai, ko nėra matęs, be pagrindo pasipūtęs savo kūniškais
samprotavimais,
19
nesijungdamas su Galva, iš kurios visas kūnas, sąnariais ir raiščiais
aprūpinamas bei jungiamas vienybėn, auga Dievo teikiamu ūgiu.
20 Jei su
Kristumi mirėte pasaulio pradmenims, tai kodėl gi, tarsi tebegyvendami
pasaulyje, pasiduodate nuostatoms
21 („Neliesk!
Neragauk! Neimk!“ –
22 visa tai
vartojama dingsta.) pagal žmonių priesakus bei doktrinas?
Ką tiesų reiškia paimti kryžių
Mt16:16-27
Petras sako remdamasis apreiškimu iš Tėvo: „ Tu esi Kristus. Gyvojo Dievo Sūnus!
Eil.21 sako mums ( kad jie žinotų, kas iš tiesų Jis yra) Jėzus pradėjo dalintis
su jais, kad Jis bus nukryžiuotas, kam Petras labai paprieštaravo.
Jėzus pasakė
savo draugui eil.23:“ Eik šalin nuo manęs , Šėtone!(graikiškai) : „ Tu man
suklupimo akmuo! Nes tavo mintys nėra Dievo mintys, bet žmogaus.“
Graikiškas
žodis išverstas „suklupimo akmuo“ yra „skandalon“, tai- pažodžiui kilpa arba
spąstai naudojami pagauti žvėriui. Jėzus sakė, kad Petro mintys buvo spąstai,
kilpa nukreipti Jį nuo Tėvo plano.
Jėzus
atsakė:“ Jei kas nors nori sekti mane,
teatsižada pats savęs, teima savo kryžių ir teseka mane...“
„Atsižadėti savęs ir paimti kryžių“ reiškia
atmesti savo mintis ir planus mūsų gyvenimui tam, kad galvotum Dievo mintis ir
vykdytum Dievo planus. Tai dažnai
žeidžia. Tas pavyzdys palikti savo mintis ir planus dėl Jo minčių ir planų,
liečia dalykus, kuriuos mes norėtume mąstyti ar vykdyti kitų atžvilgiu, ypač
tų, kurie mus įskaudino, ar pasielgė su mumis blogai.
Jo mintys
atrodo labai kankinančios, laikyti burną užčiauptą, kai mus kaltina, ar
atsakyti su kaltinančia gaidele, kai mes buvome apkaltinti- tai kankinimas. Bet
tai kasdieninis mūsų minčių nukryžiavimas, to, ką mes norėtume pasakyti kažkam,
tai savęs atsižadėjimas, apie kurį čia kalba Jėzus. Nužudyti savo mintis ir
pasimelsti už juos vietoj to. Palaiminti juos, padaryti gera jiems. Tai nužudo
kūną- bet tai yra Jo kelias. Jo mintys. Pakilkim iki jų.
Gyventi
stebuklų, srityje pirmiausia reiškia, norėti atmesti mūsų kelius ir mintis dėl
Jo kelių ir minčių- apie asmenį, apie situaciją, apie dalykus, kuriuos norėtume
pasakyti ar padaryti asmeniui. Jo kelias nesutinka su senais kūniškais
keliais kai bendraujame su žmonėmis, arba netgi nustatymas prote „nekariavimo
zonos“, kurios tu neperkerti savo mintimis, tai senų kelių ir minčių
atsižadėjimas, to, kaip tu elgeisi su žmonėmis praeityje. Naudodamas nukryžiavimą kaip pavyzdį, užuot
paėmęs pavyzdžiu greitą galvos nukirtimą, Jėzus suvokė kad vyksta kankinimas,
kol senos mintys ir keliai iš tiesų numiršta. Tai procesas, bet jis
reikalingas, jei mes norime vaikščioti
stebuklų srityje..
Gyvenimas
stebuklų srityje, kitą savaitę, iki tada...laiminu.
John Fenn
www.cwowi.org
ir rašykite man el.laiškus cwowi@aol.com
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.