John Fenn , 2018 rugpjūčio 10d.
Sveiki,
Praeitą savaitę mes išsiaiškinome, kodėl maldoje
kreipiamės į Tėvą, o ne į Jėzų ar Šventąją Dvasią. Todėl natūraliai kyla ir
klausimas: „Kaip aš galiu bendrauti su Viešpačiu ar Šventąja Dvasia?“
Ką NT sako apie ‚bendravimą‘ su Tėvu, Viešpačiu, ar
Šventąja Dvasia?
„Ištikimas yra Dievas, kuris jus pašaukė į savo Sūnaus,
mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus, bendravimą.“ 1Korintiečiams 1:9
„Taigi, jeigu esama Kristuje kokio padrąsinimo, meilės
paguodos, jei jūs pažinote Dvasios bendravimą...“ Filipiečiams 2:1
„Ką matėme ir girdėjome, mes skelbiame jums, kad ir jūs
turėtumėte bendravimą su mumis. O mūsų bendravimas yra su Tėvu ir su Jo Sūnumi
Jėzumi Kristumi.“ Jono 1:3
Naujajame Testamente yra eilutės, kurios tiesiogiai kalba
apie bendravimą su Tėvu, Jėzumi ir Šventąja Dvasia. Ten nėra maldų į Šventąją
Dvasią. Tiesa yra būtent tokia, neatsižvelgiant į bendrą mokymą apie kalbėjimą
Šventajai Dvasiai, ir nepaisant daugybės tarnavimų, kurių pradžioje kviečiamas
Šventosios Dvasios buvimas. (Ji jau yra ten, nes Kristus yra kiekviename
tikinčiajame, ir Jis yra ten, kur susirinkę 2 ar 3, - taigi malda yra
klaidinga).
Tik pagalvokite apie visus tuos žmones, kurie kreipiasi į
Šventąją Dvasią tikėdami, kad kreipiasi į Dievą, bet taip nėra. Kadangi Jis yra
tiesa, Jis negali sutikti su jų klaida, ir tai veda į didelę sumaištį Kristaus
Kūne dėl to, kad nejaučiame, nejuntame, negirdime Šventosios Dvasios, ir visa
tai todėl, kad jie patikėjo neteisingais dalykais apie Ją ir Jos ieško ne ten,
kur reikėtų.
Jei žmonės nori
melstis Dvasiai, Tėvas nesustabdys jų, bet jei jie nori, geriausio, ką gali gauti bendravime su
Tėvu ir Sūnumi, jei žmonės nori tikslumo savo maldoje, turi priimti tai, ką iš
tiesų sako raštas, o ne ką sako populiarus televizijos pamokslininkas, knygos
autorius ar pastorius. Jėzaus ir Pauliaus žodžiai mums turi didesnį svorį, nei
modernaus pamokslininko, mokytojo ar knygos žodžiai.
Lengvas nukrypimas- neatleidžiamos nuodėmės apibūdinimas
Visa, ką žinome apie Tėvą ir Jėzų, ateina per Šventąją
Dvasią. Paulius sako, kad raštas buvo ‚įkvėptas‘ Šventosios Dvasios, o Petras –
buvo užrašytas ‚per Šventosios Dvasios įkvėptus žmones‘ (2Timotiejui 3:16, 2
Petro 1:21). Iš rašto į mūsų bendravimą su Juo; per Šventąją Dvasią. Dvasia yra
RYŠYS su Dievu žemėje.
Todėl
neatleidžiama nuodėmė yra atmesti (piktžodžiauti) Šventajai Dvasiai. Ji yra Ta,
kuri teikia išgelbėjimą žemėje. Jėzus pasakė Nikodemui privačiame naktiniame
pokalbyje Jono 3:5-8, kad tam, kad įeitų į Dievo karalystę, žmogus turi gimti
iš Šventosios Dvasios. Jei žmogus atmeta Šventosios Dvasios darbą, atnešantį
išgelbėjimą, jis yra prarastas. Jėzus mirė dėl kitų, ne dėl Savęs, taigi
vienintelė nuodėmė - Jėzaus atmetimas - nėra uždengta kryžiumi.
Jėzus įspėjo religinius lyderius Mato 12:24-32, kurie
sakė, kad jis išvarinėja demonus Šėtono jėga, kai tuo tarpu Jėzus sakė, kad
daro tai Šventosios Dvasios jėga. Veiksmas, kai Dievo darbai (kurie yra Dvasios
atlikti) priskiriami velniui, pavojingai priartina prie neatleidžiamos
nuodėmės, nes atmetamas Dvasios, kuri yra išgelbėjimo Veiksnys, darbas.
Atgal prie temos
Mūsų Tėvas yra danguje. Jėzus pakilo į dangų ir yra
Dvasios srityje tol, kol fiziškai pasireikš Savo grįžimo metu. Nors tu ar aš ir
matome Jį, ar juntame Jo buvimą, Jis yra dvasinėje srityje - ne kaip holograma,
ir ne kaip išmani Viešpaties faksimilė, - tai Pats Viešpats.
Mūsų akys gali būti atvertos, kad regėtumėm Jo sritį, nes
Dvasios srityje mes juntame ar girdime Jį per Šventąją Dvasią. Apaštalas Jonas
Apr 1:10 teigia: „aš buvau Dvasioje Viešpaties dieną ir išgirdau už savo
nugaros galingą balsą...“ Jis matė Viešpatį, per Šventąją Dvasią, jo akys buvo
atvertos Jo sričiai.
Dvasia yra ryšys tarp dangau ir žemės, Ji šiandien
patarnauja žemėje. Ji yra Tiesos Dvasia ir tiksliai atkartoja mums tai, ką
girdi iš Tėvo ar Jėzaus.
Jėzus pasakė: „Dar daug ką turiu jums (mokiniams)
pasakyti, bet dabar jūs negalite pakelti. Bet kai ateis Ji, Tiesos Dvasia, jus
Ji įves į visą tiesą. Ji nekalbės iš savęs, bet kalbės, ką išgirs, ir praneš,
kas dar turi įvykti.“ Jono 16:12-13
Jėzus pasakė, kad Jis jiems kalbės ‚daug dalykų‘ per
Šventąją Dvasią, kai Ji ateis - tai įvyko per Sekmines. Taigi šiandien, jeigu
Viešpats kalba tau ir man, tai daro per Šventąją Dvasią. Paulius pasakė, kad
Šventoji Dvasia tiria Tėvą, ieškodama, ką Tėvas turi paruošęs mums.
1Korintiečiams 2:9-2.
Dar vienas nukrypimas
Jeigu jau mes tvarkome painiavą ir naikiname žmonių
tradicijas, kodėl turėtumėm dabar sustoti?
Aš turiu šiek tiek nukrypti nuo temos tam, kad kai ką
pridėčiau. Paulius nurodo, kad tikintieji gali taip pat bendrauti ir su
demonais. Jis tai mini 1Korintiečiams 10:20-22: „Pagonys (netikintieji),
aukodami aukas, aukoja demonams, o ne Dievui. Ir aš nenoriu, kad jūs
bendrautumėte su demonais. Jūs negalite gerti Viešpaties taurės ir demonų
taurės („tosto“ praktika, kaip auka dievui).
Paulius turėjo galvoje mokymus, kad galima būti ‚gerais
krikščionimis‘, bet taip pat aukoti aukas demonų šventyklose, tai buvo bendra
praktika, patvirtinanti verslo sandėrius. Aš mokiau apie tai serijoje
„Jezabelė“. Tas mokymas buvo apie moters nuodėmę, kurią Viešpats pavadino
Jezabele Apr 2:20. Jos miestas, Tiatyrai, buvo profsąjungų (gildijų) centras
Romos Imperijoje. Jei asmuo norėdavo pirkti ar parduoti kokią nors prekę ar net
nekilnojamąjį turtą, kiekvienas kontraktas turėjo būti patvirtinamas auka
dievui ar deivei, tos gildijos globėjams, bei seksu su šventyklos prostitute.
Ji mokė, kad galima būti Jėzaus pasekėju ir tuo pat metu praktikuojant tokius
dalykus, todėl ji buvo stipriai Viešpaties sudrausta. Įsigykite šią seriją, jei
norite tai išsamiau pastudijuoti.
Išvada tokia, kad krikščionys gali turėti ir pažinti
demonus, nes Paulius kitu atveju nebūtų sakęs: „aš nenoriu, kad jūs turėtumėte
bendravimą su demonais.“ Faktiškai per daugiau nei 44 vaikščiojimo su Tėvu
metus aš išvijau daugiau demonų iš tikinčiųjų, nei iš netikinčiųjų. Jie negali
apsigyventi krikščionio dvasioje, bet gali apsėsti jų protą ir/arba kūną. Bet
krikščionis taip pat gali turėti ‚bendravimą‘ su demonais, kaip Paulius sako,
praktikuodamas nuolatinę nuodėmę, ir aukodamas aukas dievams ir deivėms
patvirtinant verslo sandėrį, arba
pirkti/parduoti namus, o tada užsiimti seksu su šventyklos prostitute. Tokia
praktika buvo kasdieninis reiškinys Pauliaus laikais. Šiais laikais tai
prilygtų, jei moteris ar vyras būtų įpratęs nuolatos žiūrėti pornografiją, arba
lankyti klubus ir panašiai, nors ir žinotų, jog žmonėse ir toje aplinkoje yra
demonų. Arba tikintysis, kuris tikrai mylėtų Dievą, bet turėtų tą mažą įprotį,
tenkinantį kūną ir tai darytų dažnai. Taip jis kartkartėmis bendrautų su
demonais.
Taip jie laikas nuo laiko bendrauja su demonais, po to
prašo atleidimo ir tęsia savo krikščionišką gyvenimą. Paulius kalbėjo
tikintiesiems, kad jie liautųsi aukoję dievams ir deivėms bei ištvirkavę su
šventyklos prostitutėmis. Prisiminkime, tie korintiečiai buvo charizmatai,
uolūs dėl Dievo, bet daugeliu atvejų giliai klystantys. Tačiau jie augo
Kristuje. Ilgiausius laiškus Paulius parašė korintiečiams - 1 ir 2 laiškas
Korintiečiams. Paulius rašė apie jų trūkumus gyvenime, bet vis tiek jie buvo
priimtini Viešpatyje. Paulius jiems sakė, kad jie dalyvaus paėmime
1Korintiečiams 15, ir kad jie valdys
pasaulį ir angelus ateinančiais amžiais 1Korintiečiams 6:2, ir kad jų nesantaika
ir pavydas yra medis, šienas ir šiaudai, kurie sudegs teismo metu 1Kor 3:1-15.
Šiandien tai teikia mums viltį!
Žodis „bendravimas“ reiškia, turėti kažką bendra‘,
„dalyvauti tame kas bendra su“, ir apibūdina tikinčiųjų bendravimą su
Viešpačiu. Bet kai kurie krikščionys taip pat gali turėti kažkokį bendrą
susitarimą arba bendravimą su demonais, kaip rašė Paulius.
Aš matau, kad tie nukrypimai nors yra reikalingi, nuvedė
mane šalin nuo temos, kaip iš tiesų bendrauti su Tėvu, Viešpačiu ir Šventąja
Dvasia ir kaip suprasti skirtumus tarp jų. Tai padarė šios savaitės „Mintis“
ypatingai ilgas, dėl to atsiprašau. Pažadu padaryti tai sekančią savaitę...kol
kas, būkite palaiminti!
John Fenn
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.