Sveiki,
Čia
yra šiek tiek minčių pamąstymui - visi Jėšua (Jėzaus) mokiniai yra tikintieji,
bet ne visi tikintieji yra mokiniai. Mokinys reiškia „tas, kuris mokosi“ ir tvirtai
laikosi disciplinos. Iš tikinčiojo nesitikima nei augimo, nei mokymosi ir
leidžiama asmeniui likti dvasiniu požiūriu neutraliam.
Ar
tai jums kažką sako? Taip, jeigu jūs suprantate, ką Jėšua sakė, kai mokė: „Ne
kiekvienas, kuris sako man, Viešpatie, Viešpatie, įeis į dangaus karalystę.“
„Daugelis sakys man,
Viešpatie, Viešpatie“ - dauguma šioje vietoje nesupranta Jėzaus
„Ne kiekvienas, kuris man sako:
‘Viešpatie, Viešpatie!“, įeis į dangaus karalystę, bet tas, kuris vykdo valią
mano Tėvo, kuris yra danguje. Daugelis
man sakys aną dieną: „Viešpatie, Viešpatie, argi mes nepranašavome Tavo vardu,
argi neišvarinėjome demonų Tavo vardu, argi nedarėme daugybės stebuklų Tavo
vardu?!“ Tada Aš jiems pareikšiu: „Aš
niekuomet jūsų nepažinojau. Šalin nuo manęs, jūs piktadariai!“ (Mato 7:21-23).
Daugelis
krikščionių dreba dėl šių Jėzaus žodžių, nesuprasdami, kad tai skirta netikriems
broliams, o ne jiems. Jėzaus mokymas iš tiesų prasideda nuo 15 eilutės: „saugokitės
klaidinančių, kurie kalba viešai“ (dažniausiai verčiama klaidinančių pranašų)
kurie ateina avių kailyje, bet viduje yra plėšrūs vilkai. Jūs pažinsite juos
iš vaisių. Ir paaiškinęs, kad ant vynuogių neauga erškėčiai, o ant figmedžių
dygliai, Jis pakartoja: „Jūs pažinsite juos iš vaisių“.
TADA,
vis dar kalbėdamas apie juos Jis sako: „Ne kiekvienas, kuris sako man: „Viešpatie,
Viešpatie įžengs į dangų“. Jėšua sako, kad Jis ištars jiems: „Aš niekada jūsų
nepažinojau! Eikite nuo manęs, piktadariai!”. Deja, daug pastorių ir žmonių
tiki tuo, ką netikri tikintieji sako Viešpačiui, o ne tuo, ką sako Viešpats.
Dabar
aš klausiu jūsų: jei Jėšua sakė, kad Jis NIEKADA jų nepažinojo, ar Jis sako
tiesą? Žinoma. Tie žmonės niekada nebuvo atgimę, jie ir toliau nuodėmiavo,
taigi Jis pripažino: „Aš niekada jūsų nepažinojau“.
Taigi
atsipalaiduokite, mokiniai, Jis nekalba apie jus. Jeigu Jis pasakė, kad Jis niekada
jų nepažinojo, tuomet Jis jų ir nepažinojo, nei jie Jo.
Bet Jis nurodo mums
kryptį kaip
atskirti tikinčiuosius, kurie vadina Jėzų Viešpačiu ir skelbia, kad daro darbus
Jo vardu, bet gyvena nuodėmingai. Mes neturime teisti širdies, nes tai Dievo
dalykas, bet mes turime teisti žmogaus gyvenimo vaisių.
Tie
žmonės vadino Jėšua (Jėzų) Viešpačiu. Jie skelbė, kad pranašavo, išvarinėjo
demonus ir darė daug nuostabių dalykų Jo vardu. Tiesa yra tokia kaip sakė Jėšua
Jėzus, jie vykdė neteisumą ir Jis jų niekada nepažinojo. Žodis „neteisumas“
reiškia daugiau nei vien tik nuodėmę. Graikiškai „anomia“ reiškia „įstatymo
nebuvimą“ (nomos - įstatymas) ir neteisumą. Tai reiškia, kad jų gyvenimo būdas
yra toks kaip neteisiųjų ir nusidėjėlių. Vadinasi, jų vaisius bus dygliai.
Mes
neturėtume teisti jų širdžių, bet mes negalime ignoruoti jų gyvenimo vaisiaus.
Teiskite tai ir naudokite bendrą supratimą tam, kad vengtumėte arba
pasišalintumėte nuo tokių žmonių
Pauliaus patirtis su
netikrais broliais
Apd
15:1-2 sako: „Kai kurie, atvykę iš Judėjos, ėmė
mokyti brolius: „Jei nesiduosite apipjaustomi pagal Mozės paprotį, negalėsite
būti išgelbėti“. Kilo nemažas vaidas ir ginčas tarp jų ir Pauliaus bei Barnabo.
Buvo nutarta, kad Paulius, Barnabas ir kai kurie kiti iš anų nuvyktų dėl šio
klausimo į Jeruzalę pas apaštalus ir vyresniuosius“.
Tai
atitinka Jėzaus žodžius apie tai, kaip turi būti statomas santykiais pagrįstas
tikėjimas (namų surinkimas (namų bažnyčia)) Mato 18:15-20. Vienas asmuo eina
pas kitą, kuris, jo nuomone yra nuodėmėje, tada, jeigu nusidėjęs jo nepriima,
jis pasiima 1 ar 2 kitus, ir jeigu jie vis vien nepriimami, tada tai perduodama
lyderiams. Taip nutiko su Pauliumi, kuris neatgailavo dėl to, ką kiti laikė
nuodėme - nereikalavo apsipjaustymo, todėl jie nuėjo į Jeruzalę pas lyderius.
Žinoma,
Paulius buvo pripažintas teisiu ir tie vyrai iš Judėjos buvo pripažinti
klystančiais, bet vėliau Paulius rašė apie tą patyrimą ir sakė: „Tada po 14
metų, aš vėl nuvykau į Jeruzalę su Barnabu ir Titu, ir kalbėjau apie
apreiškimus ir dalinausi su jais evangelija, kurią pamokslauju tarp pagonių,
bet dariau tai pirmiausia asmeniškai su vyresniaisiais, jei kartais būčiau paklydime“.
„Jie nevertė apsipjaustyti nė mano palydovo Tito, kuris buvo
graikas. Tačiau netikriems broliams, paslapčia įslinkusiems iššnipinėti
mūsų laisvę, kurią turime Kristuje Jėzuje, ir norėjusiems mus pavergti…“ (Galatams 2:1-10).
Paulius
pavadino juos netikrais broliais laiške Galatams, bet Apd 15:1 jie atėjo iš
Judėjos ir noriai bei entuziastingai patys nuėjo pas apaštalus nustatyti, kas
buvo teisus - jie ar Paulius. Jie buvo netikri broliai!
Taigi tas asmuo
sėdintis šalia tavęs surinkime (bažnyčioje)…
Tie
žmonės sėdėjo su visais kitais ir klausė Pauliaus kiekviename namų susirinkime.
Jie buvo namuose kartu su mokiniais, valgė su jais, leido kartu laiką,
kalbėjosi su žmonėmis, bet turėjo slaptą tikslą - Paulius sakė, kad jie atėjo
slapta, tai terminas reiškiantis šnipą, išdaviką.
Kiekvienas,
kas jau dalyvavo namų susirinkime kurį laiką, gali patvirtinti faktą, kad kartais
žmonės ateina su slaptu tikslu. Jie gali turėti mylimą doktriną ir galvoti, kad
patrauks auditoriją, arba jie nori pradėti savo „grupę“ ir ieško tų, kurie gali
tikti į mokinius, arba dar blogiau. Bet tai nedaro jų netikrais broliais.
Paulius
tuos žmones, kurie jį kaltino, vadina netikrais broliais, bet nevadina
netikinčiais. Vyrai, kurie kaltino Paulių, ir nuvyko pas apaštalus nustatyti
kas teisus - jie ar Paulius, protu tikėjo Jėzumi, bet jų gyvenimo būdas buvo
kaip Paulius įvardijo - šnipų ir išdavikų. Kaip nurodė Jėšua, tokie žmonės kaip
jie, vadina Jį Viešpačiu, ir be abejonės pažįsta Šventąją Dvasią, bet Jis nėra juose.
Kaip mums atskirti tuos netikrus brolius ir seseris mūsų dienomis ir mūsų amžiuje?
Pakluskite Jėzui - teiskite jų gyvenimo vaisius!
Kūno
darbai aiškiai apibūdinti Gal 5:19-21 ir tarp jų (kaip pavyzdys) seksualinės
nuodėmės, pradedant nuo paleistuvavimo ir svetimavimo iki seksualinių
iškrypimų. Taigi, pagal Jėzaus apibūdinimą, ar gali asmuo, kuris pažįsta
Viešpatį, bet gyvena iškrypusį seksualinį gyvenimą ir neketina jo keisti, būti
mokiniu? Ne.
Tai ne apie tuos,
kurie yra išsilaisvinimo iš nuodėmės procese, kurie progresuoja palikdami nuodėmę pagal
savo augimą Kristuje. Mes visi esame elgesio apvalymo procese ir tampame
panašesni į Kristų. Bet tie, kurie tiki tik protu, visai neketina augti Kristuje.
Jie drąsiai skelbia, kad yra krikščionys ir neketina keistis.
Remiantis
tuo, ką pasakė Jėšua, ir ką aš parodysiu jums kitą savaitę, tie žmonės gali
būti patyrę Šventąją Dvasią, galbūt jautė Jį, galbūt žino Jį, galbūt būna ten,
kur Jis juda, bet tai nereiškia, kad jie iš tiesų yra atgimę, pažįstantys Jėzų,
Dvasia pripildyti Kristaus mokiniai.
Prisiminkime,
ką Jėšua pasakė Mato 7 skyriuje: daugelis vadins Jėšua (Jėzų) Viešpačiu, bet
gyvens kaip neteisieji. Prisiminkime, ką sakiau 1 dalyje – gnostinė dvasia sako
žmonėms, kad tol, kol jie yra dvasiniai, jie gali gyventi kaip nori, nes kūnas
vis tiek yra blogas. Jie yra apsigavę. Taigi, klausykite jų žodžių, bet
darykite tai, ką sakė Jėšua - žiūrėkite į jų gyvenimo būdą, jų gyvenimo vaisius.
Ar jūs matote vynuoges, ar figas, ar erškėčius? Jėšua panaudojo spyglius kaip
pavyzdį, nes jeigu jūs priartėjate prie dyglio, jis žeidžia. Nesiartinkite!
Yra
tikintieji ir yra mokiniai. Ne visi tikintieji yra mokiniai. Bet visi mokiniai
yra tikintieji. Daugiau –kitą savaitę, kai mes atnaujinsime savo protą pagal
tai, ką iš tiesų sako Jėšua ir Žodis, ir atmesime populiarią surinkimo (bažnyčios)
kultūrą. Mes pažinsime juos pagal jų gyvenimo vaisius. Taigi, jei burna sako vieną
dalyką, bet gyvenimo vaisiai yra kūniški, neikite, bet verčiau bėkite prie
artimiausio išėjimo! Daugiau - kitę savaitę, iki tol, būkite palaiminti,
Neužmirškite
rašyti man asmeninius e-laiškus šiuo adresu
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.