John Fenn, 2013 m. balandžio mėn. 6 d.,
Sveiki,
Praeitą
savaitę aš dalinausi apie tai, kad 2 Korintiečiams 3:18 pasakyta, jog mes
matysime Dievo šlovę mūsų viduje taip, lyg žiūrėdami į veidrodį, matydami kas
mes esame toje šlovėje. Tame žiūrėjimo procese mes esame keičiami į Jo
atvaizdą.
Tai
nuosprendis religiškai išauklėtam protui – matyti Žodį kalbantį apie mus ir
žvelgiant į šlovę matyti mus pačius, nes tai reiškia, kad mūsų kova yra su
Kristumi, kuris stengiasi auginti mus iš vidaus į išorę. Prieš mus iškeliamas
vaizdas to, ką Jis padarė dėl mūsų, kad mes taptume panašūs į tai, ką matome.
Religija
moko susitelkti į mūsų praeities bei dabarties nuodėmes, bandyti jas nugalėti,
ir tik tada mes augsime. Netiesa. Mums reikia susitelkti į tai, ką Jis padarė
ir kaip mes galime vaikščioti Dvasioje. Tada, kai mes augame Kristuje iš vidaus
į išorę savo gyvenime, demonai, nuodėmės ir visi tie seni dalykai nukrinta į
šalikelę.
Pavyzdžiui, kuomet kas nors surinkime jus įskaudina ir jie žino, kad
jus įskaudino, bet vis tiek jie pasirodo kiekvieną sekmadienį su šypsena
veiduose ir garbina Dievą lyg nieko neįvyko, jūsų priešas nėra „neatleidimo
dvasia“, kaip kažkas gali mokyti; jūs galynėjatės su atleidimu – su Dievu – štai
su kuo jūs kovojate.
„Ach,
Viešpatie, neleisk man atleisti jiems! Jie man skolingi atleidimą!“ Pažįstami
balsai? Jūs kovojate su Dievu, o ne su velniu!
Kai Viešpats pradeda tvarkytis su jūsų keiksmais, nes jūs
keikdavotės kaip šiurkščiausias jūreivis, ir jūs suvokiate, kad kažkam užmynus
ant kojos piršto norite sureaguoti virtine keiksmų, jūs kovojate su Kristumi jumyse, kuris tvarkosi su
jūsų burna, o ne su jūsų sena prigimtimi. Jei šitie pavyzdžiai nebūtų teisingi,
jūs nesakytumėte „Viešpatie atleisk man, aš ir vėl blogai padariau“ - jūs
instinktyviai suvokiate, kad kovojate su Juo.
Pauliaus maldos
Turėkite
galvoje, kokie kūniški buvo korintiečiai. Apaštalų darbų 19 skyriuje jie
sudegino tiek daug okultinių knygų, kad miesto ekonomika buvo sužlugdyta ir
pakilo maištas. Efeziečiams 4 skyrius panašus į šeštadienio vakaro policijos
raportą: vagystės, muštynės, seksualinis iškrypimas, pratrūkęs pyktis.
Argi
moderni surinkimo kultūra nepasiūlytų jiems apsilankyti: „Išsilaisvinimo nuo
prakeikimų paveldėtų iš kartos į kartą“ konferencijoje? „Vidinio išgydymo“
konferencijoje? Seminare „Kaip nugalėti įpročiu tapusią nuodėmę“?
Konferencijoje „Laisvė nuo seksualinės nuodėmės“ ir pan. Argi jie nebūtų
nukreipti į „Išlaisvinimo kambarį“?
Tačiau
kaip Paulius meldėsi už juos? Ar jis sudraudė demonus? Ar jis ragino juos
žiūrėti į savo praeitį ir ateitį bei tyrinėti, kaip kiekviena konkreti nuodėmė
įslinko į jų gyvenimą, kad jie galėtų įvardinti
kiekvieną iš jų, ir pakeliui pasiūti išaiškinti kiekvieno sapno dvasinę
reikšmę? Ne!
Ko jis meldė?
„Kad mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus
Dievas, šlovės Tėvas, duotų jums išminties ir apreiškimo dvasią Jo pažinimui ir apšviestų jūsų širdies akis, kad
pažintumėte, kokia yra Jo pašaukimo viltis, kokie Jo palikimo šlovės turtai
šventuosiuose ir kokia beribė Jo jėgos
didybė mums, kurie tikime, veikiant jo galingai jėgai. Ja Jis veikė Kristuje, prikeldamas Jį iš
numirusių ir pasodindamas savo dešinėje danguose (Ef 1:17-20).
Tai yra žiūrėjimas į šlovę ir matymas mūsų atspindžio. Bet pažiūrėkime
dar vieną maldą už šituos žmones:

Paulius
žinojo apie jų praeitį, bet jo dėmesys buvo sutelktas į Kristų, kuris gyveno
juose, Jo pažinimą ir šlovę jų viduje!
Šitomis
maldomis aš meldžiuos dėl savęs dažnai kas savaitę, ir dažnai kas dieną jau
mažiausiai 25 metai. Visi kurie girdėjo mane mokant gyvai ar įrašuose, žino,
kad aš pradedu nuo maldos Efeziečiams 1:17-18 už tuos, kurie klauso mano
mokymo. Aš sužavėtas nuostabios malonės ir Kristaus tiesos manyje, ir noriu
žiūrėti į tą šlovę, kad pamatyčiau viską dėl ko meldėsi Paulius.
Suvok, Kas gyvena ir kur
Jono
8:44 Jėšua pasakė: kai velnias kalba, jis tai daro iš savęs, reikia suprasti,
jis neturi nieko, kas su juo būtų sutarime. Reikia dviejų, kad būtum sutarime, o
velnias stovi nuošaly visai vienas ir šnabžda melus, išsigalvojimus ir pusiau
tiesą, laukdamas, kad kas nors sutiktų su juo. Turiu galvoje, mes turime Kristų
mumyse ir Jis bando mus auginti taip, kaip Pauliaus anksčiau paminėtose
maldose.
Jei
asmuo sutinka su velniu, tas susitarimas atveria jam duris į to asmens
gyvenimą. Tai gali būti kažkas tokio lemiamo, kaip pavyzdžiui tėvas supykęs
sako savo mažam vaikui: „Tu niekam netinki“. Tai melas, bet jei vaikas tuo
tiki, jie susitaria su melo tėvu, ir kai jau susitarta, melas jiems tampa
tiesa. Tada jie eina per gyvenimą tikėdami, kad yra niekam tikę.
Kai
jie atgimsta iš aukšto, Kristus apsigyvena juose, ir bando juos užauginti. Ar
jie susitars su Juo ir toliau žiūrės į savo naujo gyvenimo vidinį veidrodį, ar
toliau tikės melu, kuriuo tikėjo visą savo gyvenimą?
Tuomet
kai krikščioniška kultūra jiems daugiau nieko neliepia – tik skaityti Žodį ir
stovėti ant Jo, jie lekia į tą ar aną mokyklą ar konferenciją, kad gautų Žodį,
gautų didingą Žodžio mokymą - ir jie rašo tomus užrašų, išmoksta nuostabių dalykų
iš žymių Biblijos mokytojų, bet niekas nepasikeičia į gera. Kodėl?
Naujasis
Testamentas kalba apie Gyvojo Žodžio pažinimą savo viduje, bet mes ištraukėme
Naujojo Testamento instrukcijas iš konteksto, nes pripratome prie spausdinto
„Žodžio“. Taigi visi tie žmonės yra mokomi pažinti spausdintą puslapį, užuot
pažinę Gyvąjį Puslapį savo viduje.
Negali susitarti su abiem
Kaip
gali krikščionis augti, žiūrėdamas į veidrodį ir matydamas Kristų savyje bei tuo
pat metu laikydamasis melo, kuris buvo tiesa jiems visą gyvenimą? Atsakymas –
tu negali augti šiuo būdu. Tu būsi apgailėtinas, nepastovus mąstyme kaip moko
Jokūbo 1 skyrius, nestabilus ir mėtomas kaip banga pirmyn ir atgal nuo vieno
prie kito.
Krikščionis
turi liautis tikėti melu. Tai galynėjimasis su Dievu. Jis nori, kad tu nustotum
tikėti melu. Veidrodis viduje parodo, ką mes turime savyje ir ką mes turime
pasiekti – tai gyvenimo pilnatvė Kristuje, ir pasikeitimas į Jo paveikslą. Mes
turime norėti, kad melas, kuriuo tikėjome visą savo gyvenimą pasitrauktų, turime
norėti pavadinti jį melu, ir palikti praeities šalikelės dulkėse.
Aš
atėjau pas Kristų 16 metų amžiaus laikydamasis daugelio melų, kuriais tikėjau
apie save, didele dalimi todėl, kad mano tėtis paliko šeimą, kai man buvo 11.
Vaikai linkę kaltinti save dėl tėvų skyrybų, ir mūsų šeima nebuvo išimtis.
Kalbos: „Galbūt mūsų turėjo nebūti“ ir: „Tai dėl mūsų jis paliko“, buvo
skatinama to atstūmimo, kurį jautėme, kuomet jis išvyko iš namų ir persikėlė
pas kitą moterį ir jos du vaikus nutaręs auginti juos kaip savo paties. Kodėl
jis mylėjo juos daugiau negu mus? Ką mes padarėme blogai?
Visus
šituos dalykus aš atsinešiau su savimi į Kristų. Su kiekvienu ketvirtadienio ir
sekmadienio vakaro „maldos ir garbinimo“ susirinkimu, kaip mes tada 1970–aisiais
juos vadinome, aš sužinodavau vis daugiau apie tą Šlovę, kuri dabar buvo gyva
mano dvasioje. Tas gyvenimas ir tai, kuo aš tikėjau apie save, dabar ginčijosi
ir kovojo manyje.
Religija
skatintų mane susitelkti į „atstūmimo dvasią“ ir panašiai, bet tiesa tokia, kad
Kristus auga manyje iš šlovės į šlovę, Jo gyvenimas greitai konfrontuoja ir
nugali kiekvieną melą, kuriuo aš tikėjau. Kodėl aš taip greitai išsilaisvinau?
Nes aš pamačiau tiesą, patikėjau Dievo šviesa, kuri man parodė, kad mano
„tiesa“ buvo melas, ir kai tik tai buvo atskleista, aš nenorėjau turėti nieko
bendro su ja. Bėgdamas pas Tėvą ir mūsų Viešpatį, aš nusviedžiau šalin dabar
šviežiai atskleistą melą kaip karštą bulvę ir priėmiau tai, ką mačiau Dievo
šlovės veidrodyje ir Kristų mano dvasioje.
Tol
kol aš laikiausi abiejų:melo ir tiesos kartu, aš buvau apgailėtinas. Bet aš
buvau taip sužavėtas Kristumi manyje, ir viskuo, ką tai man reiškia, kad nuo to
momento augimas Kristuje, kuris yra manyje, tapo nepertraukiamas. Dalis to
proceso buvo meldimasis anksčiau paminėtomis Pauliaus maldomis, bet ne
religinės praktikos, nes aš mačiau tiesą tose Pauliaus maldose ir troškau to
visa savo širdimi. Taigi net šiandien aš meldžiuosi šitomis maldomis už save,
kai jas prisimenu, kai jaučiu apreiškimo stoką, ar tam, kad sustiprinčiau savo
giliausius troškimus pažinti Jį!
Aš
metu jums iššūkį melstis anksčiau paminėtomis Pauliaus maldomis, kai jas
prisimenate, ir stebėti, ką Tėvas darys, ir jūs būsite sužavėti tų apreiškimų,
kurie jus užplūs.
Gyvas Žodis ar rašytinis Žodis, ir kaip aš nustojau tikėti melu?
Tai bus sekančios savaitės tema. Iki tada, gausių palaiminimų,
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.