Tarptautinė Bažnyčia be Sienų (CWOWI)

Tarptautinis Surinkimas be Sienų (CWOWI) - Pasaulinis Namų Surinkimų (Bažnyčių) tinklas
Mes tikime, kad namų surinkimai aprašyti Apaštalų darbų knygoje ir Pauliaus laiškuose yra normali krikščionybė. Šitie surinkimai sudaryti iš draugų, bendradarbių, kaimynų, kurie reguliariai renkasi namuose tam, kad augtų Kristuje ir, kad Viešpaties valia įvyktų jų gyvenime. Čia pateikiami Pasaulinio Namų Surinkimų tinklo įkūrėjo John Fenn straipsniai ir mokymai „Savaitės Mintys“.

2021 m. liepos 9 d., penktadienis

Skiepas nuo covid; kaip vertinamas skiepijamasis, 'Aplink pasaulį'

 John Fenn .   Covid Vaccine; The Shot Felt  'Round the World'

Sveiki ,

Jie sako, kad jei tai darai, atsiskyrei nuo Viešpaties.

 Jie sako, kad jei tai darai, atsiveri demonams (ir jų kontrolei).

 Jie sako, kad jei tai padarysite, jie nebegalės bendrauti su jumis.

 Jie sako, kad jei tai darai, esi doktriniškai neteisus.

 Jie sako, kad jei tai darai, esi kvailas, neatsakingas, netgi pavojingas.

 Žmonės  abiejose šio klausimo pusėse yra įsitikinę, kad yra teisūs.

 Daugelis yra arogantiški savo požiūriu ir atsisako girdėti informaciją iš „kitos pusės“.

 Daugelis mano, kad turi aukštesnių žinių nei kiti.

 Daugelis kritikuoja tuos, kurie netiki taip, kaip jie.

 Ir visa tai vyko pirmajame amžiuje.

 Pauliaus dienomis ...

Jei buvote graikas ar romėnas ir atėjote pas Viešpatį, buvote stabmeldis. Savo gyvenime  prieš Kristų turėjo reguliariai aukoti dievui ar deivei, kad būtumėte palaiminti. Jei buvo pagonių šventė, aukojote. Jei norėjote sudaryti verslo sutartį, pasiūlydavote auką. Jei pasėlis buvo pasodintas, arba nuėmus derlių- aukojote, jei gimė kūdikis, jei kas ištekėjo, jei kas mirė- aukojote auką kiekvienam gyvenimo įvykiui.

 

Aukos graikų ir romėnų kultūrose galėjo apimti gyvūnus, grūdus, vaisius ar vyną, kaip ir judaizme. Skirtingai nuo judaizmo, aukotojas aukojęs dievui ar deivei ir jų  garbintojas dažnai turėjo lytinių santykių su šventyklos prostitute (vyru ar moterimi) - sekso veiksmas buvo privilioti dievą ar deivę prisijungti prie sutarties ar įvykio ir jį palaiminti.

 

Iš tos kultūros ir praktikos daugelis atėjo pas Viešpatį. (Romos) federalinė vyriausybė, vietos (miesto) vyriausybės, vietos įmonės labai spaudė laikytis pirmiau aprašyto modelio. Kaip krikščionis galėtų būti sėkmingas verslo žmogus tokioje kultūroje?

 

Kai tapote krikščioniu, tada išėjote iš vietinės kultūros ir atsidūrėte visuomenės išorėje, pakraštyje ir sukėlėte didelę painiavą netikintiesiems. Mes žinome, kad romėnai buvo sumišę dėl krikščionių, nes jie rašė, kad krikščionys buvo ateistai, nes savo namuose neturėjo stabų ar šventovių, kokių turėjo „įprasti“ romėnų namų ūkiai. Jie manė, kad krikščionys pamišę dėl sekso, visada darydami tokius dalykus, kuriuos jie vadino „meilės šventėmis“. Jie buvo kanibalai, nes jie valgė ir gėrė to žmogaus Jėzaus kūną ir kraują.

 

Krikščionys jiems buvo keisti, nelojalūs vyriausybei, nes nesutiko su nacionaline kultūra, pavojingi, įtariami viskuo, kas Romos visuomenėje buvo negerai.

 

Toje kultūroje kilo diskusija apie stabams siūlomą mėsą ir gėrimus.

Krikščionys buvo pagoniškos kultūros išorėje, tad ar valgymas mėsos ir gėrimas vyno, kuris anksčiau buvo naudojamas pagonių šventykloje, neatvėrė jų  praeities prisiminimams, o gal net demonams jų gyvenime?

 

Judaizme po to, kai Viešpačiui buvo aukojamas gyvūnas, grūdai ar vynas, kunigai ar levitai dalį jų paimdavo savo reikmėms, o 4 iš 6 rūšių dešimtinių dešimtojo davėjui buvo grąžinama,  likusią  dešimtinę jie galėjo atiduoti tiems, kuriems jos reikia, apie kuriuos jie žinojo.

 

Tačiau pagoniškame pasaulyje mėsos, grūdų, vyno ir kitų produktų perteklius buvo parduodamas restoranams, mėsos prekyvietėms ir parduotuvėms, kurios buvo aplink  šventyklos aikštę. Kaip jau minėjau prieš kelias savaites, kai rašiau apie  krikščionis ir alkoholį, minėjau, kad buvau Korinte ir mačiau šventyklos griuvėsius bei tas parduotuves. Šventyklos darbuotojams mėsą, grūdus ar vyną būtų buvo labai lengva nunešti  iki galinių  durų, kad jie galėtų ją parduoti.

 

Šventykla pagrįsta pagonių pasaulio ekonomika buvo labai supinta su viskuo kas vyko tame mieste. Tai buvo kultūra ir lūkesčiai, kad kiekvienas pilietis ir vergas dalyvaus šiuose dalykuose. Tiesiog pažvelk į stabų kūrėjo Demetrijaus sukeltas riaušes Efeze Apd 19, 24–28, kai stabų pardavimai krito, nes tiek daug žmonių  tapo krikščionimis!

 Krikščionys retai kenčia nuo „nuomonės deficito sutrikimų“

Taigi krikščionys Korinte ir ypač Romoje nesutarė dėl nacionalinės kultūros spaudimo valgyti mėsą ir gerti vyną, kuris anksčiau buvo aukojamas stabui.

 

Rašydamas korintiečiams Paulius pirmiausia kreipėsi į dvasinį lygmenį, kad tas pagonių dievas nėra joks dievas, nes yra vienas Dievas, kurio mes esame ir kuriam tarnaujame. Ir tada praktiškai, liepė jiems 10: 25 valgyti „viską, ką jie parduoda maišeliuose (parduotuvėse), neklausdami, iš kur tai kilo dėl sąžinės“. Taip pat, jei jie valgo vieni ir nori valgyti mėsą, kuri anksčiau buvo paaukota stabui, ir tai jūsų netrikdo, darykite tai. Bet jei draugas yra su jumis, ir žinote, kad tai jį piktina, nevalgykite mėsos, valgykite ką nors kita.

 

Romiečiams 14 jis rašo  tikintiesiems, kurie tikėjo vieną dieną, esant šventesne už kitas, o tuos, kurie nevalgė mėsos ir negėrė vyno iš šventyklos, vadino „silpnais tikėjime“. "Vienas mano, kad gali valgyti viską, kitas yra silpnas, valgo tik daržoves". Raktas randamas  5 ir 6 eilutėse:

 

"Vienas žmogus visas dienas laiko vienodomis, kitas - vieną dieną šventesne nei likusias. Tegul visi būna visiškai įtikinti savo prote. Kas dieną išskiria, taip daro Viešpačiui. Tas, kuris dienos nelaiko ypatinga, daro viską Viešpačiui. Kas valgo Viešpačiui ir dėkoja, o kas nevalgo, irgi dėkoja  Viešpačiui “.

 

Prieš ir po šių žodžių Paulius sako neteisti „kito žmogaus (Viešpaties) tarno“ už tai, ką jis daro Viešpačiui, kuris priima ir tuos, kurie išskiria vieną dieną ar ne, ir tuos, kurie valgo / geria arba ne. Taigi, jei Jis mus visus priima, taip elgtis turėtume ir mes.

 

Noriu  tai atnaujinti iki skiepo klausimo (kai kurie nenori to vadinti vakcina), ir noriu pasakyti:  aukite Kristaus kūne! Nustokite dėl to vienas kitą teisti. Nustokite kovoti tarpusavyje, pavyzdžiui, vaikai, susodinti į šeimos automobilio galinę sėdynę, vienas dvasinis vaikas sako: „jis mane užgavo“, o kitas dvasinis vaikas šaukia: „Jis palietė mane pirmas“, kad mūsų „Tėvas“ nebūtų priverstas jūsų abiejų bausti už jūsų vaikišką elgesį!

 

Paulius aiškiai pasakė, kad niekas neturėtų būti savo nuomonės evangelistas. Tai jo asmeninis reikalas. Jis sakė, kad nesmerkite vienas kito, išspręskite klausimą savo širdyje su Viešpačiu, leiskite tiems, kurie tiki kitaip nei jūs, elgtis kaip jie nori.

 

O aš nemanau, kad kas nors įsižeidė, kad kai kuriuos tikėjimą pavadino silpnu. Taigi neleidžiama įžeisti. Susitvarkyk. Suvaldykite  savo emocijas ir neleiskite, kad įžeidimo siekiančios pasaulio dvasios galėtų jus paveikti. Vaikščiokite meilėje, nes Viešpats priima ir tuos, kurie skiepijasi, ir tuos, kurie to nepadaro. Kodėl nepasekus tokiu pavyzdžiu?

 

Nauja tema kitą savaitę, laiminu,

John Fenn

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.